Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

GalerieHandlowe.pl
Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Wywiady

Anna Adamkiewicz, Telemedycyna Polska: Dzięki współpracy z centrami możemy organizować badania cały rok

2013-04-25 08:00:00

W wybranych centrach handlowych na terenie całej Polski odbywają się bezpłatne badania przesiewowe w ramach projektu „Zadbaj o swoje serce”. Ogólnopolska kampania cieszy się dużym zainteresowaniem klientów obiektów handlowych, a ich zarządcy podejmują współpracę z organizatorem akcji, którym jest Telemedycyna Polska SA, promując jednocześnie swoje centrum czy galerię handlową. O wspólnych działaniach opowiada szczegółowo Anna Adamkiewicz, Manager Projektu „Zadbaj o swoje serce”.

Kampania „Zadbaj o swoje serce” to ogólnopolski program bezpłatnych badań przesiewowych, jakie organizujemy w polskich miastach w wybranych centrach handlowych nieprzerwanie od 2006 roku. Przedsięwzięcie to od lat wychodzi naprzeciw oczekiwaniom pacjentów, zarówno w zakresie propagowania wiedzy na temat schorzeń serca i ich leczenia, jak i prowadzenia specjalistycznych badań. Głównym celem Kampanii jest wzrost świadomości społeczeństwa w zakresie profilaktyki chorób serca, w szczególności: choroby niedokrwiennej serca, nadciśnienia tętniczego i hipercholesterolemii, które w Polsce wciąż są najczęstszą przyczyną zgonów.

W ramach każdej akcji uczestnicy mają ułatwiony dostęp do lekarzy specjalistów oraz mogą skorzystać z profilaktyki kardiologicznej w zakresie wykonywania: badań EKG, badań cholesterolu, obliczania wskaźnika BMI, pomiaru ciśnienia krwi, wskazań właściwej diety, zapobiegania nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze. Pacjenci są również diagnozowani pod kątem stwierdzenia czynników ryzyka zachorowania na chorobę niedokrwienną serca oraz zawału mięśnia sercowego.

Realizacja przedsięwzięcia możliwa jest dzięki środkom finansowym oraz wszelkiemu innemu wsparciu pochodzącemu od Organizatora – Telemedycyny Polskiej S.A., lidera diagnostyki i bezpieczeństwa kardiologicznego, Partnera Strategicznego – dystrybutora margaryny Optima Cardio skutecznie obniżającej poziom cholesterolu oraz Współorganizatorów – poszczególne galerie handlowe. Nagłośnienie akcji jest możliwe dzięki patronom medialnym – w tym portalowi Galeriehandlowe.pl oraz innym mediom wspierającym nasze działania. Dzięki wykorzystaniu wspólnego potencjału zaangażowanych firm, pacjenci mogą bezpłatnie skorzystać z badań oraz konsultacji lekarskich i dietetycznych, uzyskując informacje na temat zdrowego stylu życia i odpowiednio zbilansowanej diety korzystnej dla ich stanu zdrowia.

Akcje są przeprowadzane w najczęściej odwiedzanych punktach miast, w nowoczesnych galeriach i centrach handlowych, które dbają o dobre samopoczucie swoich klientów. Wybór miejsc podyktowany jest przede wszystkim powszechną dostępnością dla odwiedzających oraz możliwością szerszego dotarcia do zainteresowanych. Uczestnicy wydarzenia to osoby, które dowiedziały się o badaniach z mediów i specjalnie stawiły się w danym miejscu, aby skorzystać z okazji, jak również są to klienci danego centrum, którzy będąc na zakupach zdecydowali się spontanicznie na udział w akcji. Obiekty handlowe dysponują odpowiednią przestrzenią niezbędną do rozłożenia miasteczka medycznego, w ramach którego realizowane są badania. Dzięki tej współpracy możemy organizować badania cały rok, bez względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, które w przypadku eventów plenerowych mogą znacznie utrudnić realizację akcji.

Organizacja Kampanii daje Telemedycynie Polskiej S.A. możliwość kształtowania pozytywnego wizerunku spółki, pokazania jej jako podmiot nastawiony na dobro pacjentów. Spółka działa w branży telemedycznej obejmując obszar całej Polski. Specjalizujemy się w świadczeniu usług medycznych i opieki zdrowotnej w nowoczesnej formie, łączącej w sobie elementy telekomunikacji, informatyki oraz medycyny. Naszą najważniejszą usługą jest Kardiotele – usługa dedykowana pacjentom indywidualnym, świadczona w formie całodobowej opieki kardiologicznej wraz z wykonywaniem badań EKG za pośrednictwem telefonu z dowolnego miejsca w kraju, a nawet zagranicą. Są to usługi wciąż na tyle innowacyjne, iż wymagają szczególnego podejścia do potencjalnych odbiorców, aby mogli nam w pełni zaufać. Wielką wartością jest dla nas, że pacjenci mogą dowiedzieć się o możliwościach współczesnej medycyny bezpośrednio od nas.

Zaangażowanie w sprawy społeczne to równie istotna kwestia dla Partnera Strategicznego Kampanii – dystrybutora margaryny Optima Cardio. Podczas akcji uczestnicy mają możliwość nie tylko spróbowania produktu, ale również zbadania swojego poziomu cholesterolu oraz skonsultowania wyników z lekarzem i dietetykiem.  Do tej pory przebadaliśmy wspólnie z partnerami Kampanii ponad 30 000 osób w całej Polsce. Rocznie organizujemy minimum 35 całodniowych akcji w wybranych 7 regionach Polski (Śląsk, Dolny Śląsk, Kujawy, Wielkopolska, Pomorze, Łódź, Mazowsze, Małopolska, Podkarpacie), co daje blisko 70% niedziel w  roku, podczas których zapewniony jest bezpłatny dostęp do badań przesiewowych oraz konsultacji wyników u najlepszych specjalistów. Mamy zatem bogate doświadczenie w organizacji akcji medycznych, którym chcemy się dzielić zarówno ze społeczeństwem, jak również podmiotami współpracującymi.


Więcej komentarzy:
Grzegorz Furtak, Pricing Lab: Polacy uwielbiają promocje
Najchętniej Polacy korzystają z obniżek cenowych – to forma preferowana przez ponad dwie trzecie konsumentów. Skuteczność promocji zależy jednak w du...

Joanna Leśniak, Sukcesja: Kluczem do sukcesu jest budowanie doświadczenia zakupowego
Niebawem minie rok od otwarcia łódzkiej Sukcesji. W tym czasie centrum zyskało grono zaufanych klientów i choć przedstawiciele centrum po tak krótkim...

Sylwester Cacek, Sfinks Polska: Największym problemem sieci jest brak pracowników
Trzy nowe restauracje Chłopskie Jadło i cztery nowe Sphinxy to plan rozbudowy sieci restauracji na kolejne miesiące. Sprzedaż w obu tych formatach pr...

Hanna Petters: Każdy rok działalności Agory Bytom był pasmem sukcesów, które wciąż kontynuujemy
Wiele się dzieje w ostatnim czasie w Agorze Bytom. Nowi najemcy, remont food courtu oraz eventy. Zarządcą udało się zbudować nowoczesną galerię handl...

Marta Sułkiewicz, Gemius: Wiedza o kliencie jest kluczem do sukcesu, również w branży e-commerce
Opublikowany w czerwcu br. raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” jest doskonałym źródłem informacji na temat postaw, zwycza...

Yoram Reshef, Blue City: Chcemy pozycjonować się jako centrum przyjazne rodzinom z dziećmi
Warszawski rynek retail jest dość wymagającym miejscem. Duża konkurencja oraz spore nasycenie obiektami handlowymi wymusza na zarządcach liczne dział...

Lech Polański, Galeria Panorama: Dążymy do optymalnego mixu branżowego
260 tys. odwiedzin miesięcznie, co stanowi średni wzrost o 9-10% w stosunku do okresu przed modernizacją, ponadto bogata oferta sklepów oraz aktywne ...

Maciej Sartanowicz, BARWA SYSTEM Sp. z o.o.: Doświadczenie i rozwój, to nasze największe trofea
Każdy klient jest dla nich tak samo ważny. Dla każdego znajdą rozwiązanie, które będzie w innowacyjny sposób odpowiadało na jego potrzeby. Dziś po 22...

Robert Dworak, New Men Style: W ostatnich latach rynek odzieży męskiej bardzo się rozrósł
W polskiej branży odzieży formalnej od lat prym wiodą silni liderzy z tradycjami. Jednak nie należy zapominać o mniejszych graczach, którzy również d...

Maciej Tatała, NoVa Park: Innowacyjność to jedna z wytycznych w naszej strategii biznesowej
4-letnia działalność NoVa Park pokazała jej właścicielom, że konsekwentnie realizowana strategia przyczyniła się do wysokiej pozycji jaką obecnie obi...



Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2015 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to największy branżowy magazyn biznesowo-lifestylowy, opisujący działalność firm i managerów zarządzających centrami i sieciami handlowymi na całym świecie. Dystrybuowany podczas największych wydarzeń poświęconych rozwojowi sektora RETAIL na 5 kontynentach, powstaje przy współpracy z największymi ekpertami branży.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej