Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności z centrów handlowych, galerii handlowych, pasaży


Wpisz nazwę miasta i zobacz nadchodzące wydarzenia w centrach handlowych!





Pozostałe wydarzenia w centrach handlowych z całej Polski:

Port Łódź tnie ceny na karnawał

2013-01-02 08:30:00

Trwa poświąteczna wyprzedaż w Porcie Łódź. W sklepach znajdziemy ubrania i dodatki tańsze nawet o 50%. Jest to najlepsza szansa, aby skorzystać z promocji w chwili, gdy dostępne są jeszcze wszystkie rozmiary wypatrzonych wcześniej kolekcji, ale już w nowych, bardzo kuszących cenach.

Kupujemy z głową

Początek roku to idealny czas na zakupy dla osób, które lubią ubrania dobrej jakości, ale nie lubią za nie przepłacać. W trakcie poświątecznych wyprzedaży ceny topnieją, dzięki czemu wypatrzone wcześniej ubrania czy dodatki możemy kupić taniej nawet o 50%.

Zimowa Wyprzedaż w Porcie Łódź to również fantastyczny czas, by trochę poeksperymentować z naszą garderobą – kupić bluzkę w dotychczas nienoszonym kolorze lub sukienkę trochę bardziej dopasowaną niż zwykle. Niższa cena ubrań uczyni takie zakupy mniej ryzykownymi, a w przypadku udanej stylizacji zwiększy satysfakcję z dobrze wydanych pieniędzy – Emilia Lange–Cichocka, menadżer działu marketingu Portu Łódź.

Niskie ceny na pokład

Przecenione ubrania, obuwie czy akcesoria znajdziemy w większości sklepów w Porcie Łódź. Rabaty do 50% na kolekcję jesienno-zimową oferują m.in. Marks & Spencer, Reserved, C&A, Carry, Orsay, Puma, Top Secret, Bytom, Cropp Town i House, czy Cubus. Aż 60% rabatu przygotował salon Camaieu. Zdecydowanie tańsze obuwie znaleźć można między innymi w sklepach CCC, Deichmann, Heavy Duty, Gino Rossi i Ecco. Wyprzedażą kuszą także sklepy: H&M, New Yorker czy Promod, a tańsze spodnie kupimy w salonach Lee Wrangler i Levis. Rodziców na pewno ucieszą obniżki, nawet o połowę ceny, w sklepach: Smyk, 5.10.15, Bartek, Ecco Kids i Tup-Tup. Miłośnicy akcesoriów wyposażenia wnętrz mogą skorzystać z wyprzedaży w home&you sięgającej 50%.
 
Zobacz więcej informacji o Porcie Łódź
Zobacz sklepy w Porcie Łódź
Źródło: Port Łódź (MM)
Share |


Więcej aktualności:
Dzień Dziecka z Ptak Moda
Z okazji Dnia Dziecka w najbliższy weekend, 30–31 maja Ptak Moda przygotował dla swoich najmłodszych gości wiele atrakcji, a dla ich rodziców wyjątko...

coModa Fashion Show – charytatywny pokaz mody w Galerii Malta (Poznań)
Czy modę z wybiegów można połączyć z ideą kooperacji i działaniami charytatywnymi? Tak! Przekonacie się o tym już niedługo w Galerii Malta, a dokładn...

Rodzinne zakupy w Factory Ursus Warszawa
W ostatni weekend maja (29.05 – 31.05) centrum Factory Ursus Warszawa organizuje Weekend Rodzinny. Centrum namawia do regularnych zakupów z dziećmi, ...

"Kraina Lodu" na Dzień Dziecka w Galerii Victoria (Wałbrzych)
Już 30 i 31 maja w godzinach 12:00- 18:00 w Galerii Victoria będzie można przeżyć niesamowitą przygodę w filmowej Krainie Lodu. Na wszystkie dzieci c...

Dzień Dziecka w Galerii Katowickiej
Z okazji Dnia Dziecka Galeria Katowicka zaprasza na filmowe party! Och, główny bohater animacji Dom, organizuje wyjątkowe spotkanie dla całych rodzin...

Tęczowy Dzień Dziecka w Galerii MM (Poznań)
Poznańska Galeria MM zaprasza wszystkie dzieci na Tęczowy Dzień Dziecka. Już 30 maja w godzinach 11-16 na wszystkie maluchy czekać będzie moc atrakcj...

Dziecięce talenty w Agorze Bytom
Wyklejanki, kreatywne obrazki, kolorowe owady i fotografie z zajęć Klubu Odkrywców. To wszystko zobaczyć będzie można na wystawie „Para buch. Głowa w...

Mama i aparat – nowa wystawa w Drukarni (Bydgoszcz)
„Mama i aparat” to wystawa, przedstawiająca wyjątkowe fotografie przedstawiające dzieci oczyma rodziców. Ten intymny zapis rodzinnych emocji można po...

Dzień Dziecka w Galerii Emka (Koszalin)
Dzień Dziecka w koszalińskiej Galerii Emka potrwa aż 4 dni. Pierwsze atrakcje dla najmłodszych klientów zaplanowano na najbliższą sobotę, 30 maja. Ob...

Przyjacielskie czworonogi w Galerii Sfera (Bielsko-Biała)
Już w najbliższą sobotę, 30 maja, dzieci wraz z rodzicami będą miały okazję uczestniczyć w kolejnej akcji Psiej Edukacji w Galerii Sfera. Podczas teg...



Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej