Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności z centrów handlowych, galerii handlowych, pasaży


Wpisz nazwę miasta i zobacz nadchodzące wydarzenia w centrach handlowych!





Pozostałe wydarzenia w centrach handlowych z całej Polski:

Port Łódź tnie ceny na karnawał

2013-01-02 08:30:00

Trwa poświąteczna wyprzedaż w Porcie Łódź. W sklepach znajdziemy ubrania i dodatki tańsze nawet o 50%. Jest to najlepsza szansa, aby skorzystać z promocji w chwili, gdy dostępne są jeszcze wszystkie rozmiary wypatrzonych wcześniej kolekcji, ale już w nowych, bardzo kuszących cenach.

Kupujemy z głową

Początek roku to idealny czas na zakupy dla osób, które lubią ubrania dobrej jakości, ale nie lubią za nie przepłacać. W trakcie poświątecznych wyprzedaży ceny topnieją, dzięki czemu wypatrzone wcześniej ubrania czy dodatki możemy kupić taniej nawet o 50%.

Zimowa Wyprzedaż w Porcie Łódź to również fantastyczny czas, by trochę poeksperymentować z naszą garderobą – kupić bluzkę w dotychczas nienoszonym kolorze lub sukienkę trochę bardziej dopasowaną niż zwykle. Niższa cena ubrań uczyni takie zakupy mniej ryzykownymi, a w przypadku udanej stylizacji zwiększy satysfakcję z dobrze wydanych pieniędzy – Emilia Lange–Cichocka, menadżer działu marketingu Portu Łódź.

Niskie ceny na pokład

Przecenione ubrania, obuwie czy akcesoria znajdziemy w większości sklepów w Porcie Łódź. Rabaty do 50% na kolekcję jesienno-zimową oferują m.in. Marks & Spencer, Reserved, C&A, Carry, Orsay, Puma, Top Secret, Bytom, Cropp Town i House, czy Cubus. Aż 60% rabatu przygotował salon Camaieu. Zdecydowanie tańsze obuwie znaleźć można między innymi w sklepach CCC, Deichmann, Heavy Duty, Gino Rossi i Ecco. Wyprzedażą kuszą także sklepy: H&M, New Yorker czy Promod, a tańsze spodnie kupimy w salonach Lee Wrangler i Levis. Rodziców na pewno ucieszą obniżki, nawet o połowę ceny, w sklepach: Smyk, 5.10.15, Bartek, Ecco Kids i Tup-Tup. Miłośnicy akcesoriów wyposażenia wnętrz mogą skorzystać z wyprzedaży w home&you sięgającej 50%.
 
Zobacz więcej informacji o Porcie Łódź
Zobacz sklepy w Porcie Łódź
Źródło: Port Łódź (MM)
Share |


Więcej aktualności:
Zygzak, Złomek i 19 innych aut filmowych i bajkowych w M1 Czeladź
Centrum handlowe M1 przygotowało nie lada gratkę dla wszystkich dzieciaków i ... miłośników motoryzacji rodem z filmów. Do M1 wjechało 21 samochodów....

I edycja Strefy Stylu w Centrum Ogrody (Elbląg)
I edycja Strefy Stylu odbędzie się już w najbliższy weekend, 17 – 19 kwietnia w Centrum Ogrody. Strefa Stylu to miejsce, w którym pod okiem stylistów...

Aleja Zdrowia i Urody w Renomie (Wrocław)
Najbliższy weekend w DH Renoma upłynie pod hasłem zdrowia i piękna. W dniach 18-19 kwietnia organizatorzy serdecznie zapraszają do udziału w wydarzen...

Szybki PIT w M1 Radom
Problem z rozliczeniem się z podatku dochodowego 2014? Gdzie udać się by szybko i bezpiecznie się rozliczyć? – już w najbliższy weekend, Centrum Hand...

Rabaty na dzień dobry w CH Guliwer (Łódź)
CH Guliwer w sobotę 18 kwietnia kiedy to po raz kolejny zorganizowany zostanie dla klientów wyjątkowy Dzień Rabatów! Sklepy w centrum przygotowały wi...

Targi mody Shop Local! w Poznań Plaza
Już 17-18 kwietnia w Poznań Plaza odbędą się targi mody Shop Local! W wydarzeniu udział wezmą projektanci i marki z całej Polski, którzy zaprezentują...

Akcja PIT w Centrum Handlowym 3 Stawy (Katowice)
Naczelnik Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego w Katowicach uprzejmie informuje, że w ramach Akcji Szybki PIT w dniach 18 i 19 kwietnia 2015 r. w ...

Aktywny weekend w Klif Gdynia
Wszystkich tych, którzy nie mają jeszcze planów na weekend 18-19 kwietnia, gdyński Klif zaprasza do wspólnej zabawy i wzięcia udziału w konkursie z a...

Punkt Informacyjny Urzędu Skarbowego w Alfa Centrum Białystok
W dniach od 18 do 19 kwietnia w godzinach 10:00 - 18:00 wszyscy klienci Alfa Centrum w Białymstoku będą mogli skorzystać z porad Urzędu Skarbowego....

Szybki PIT w M1 Marki
Problem z rozliczeniem się z podatku dochodowego 2014? Gdzie udać się by szybko i bezpiecznie się rozliczyć? – już w najbliższy weekend, Centrum Hand...



Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej