Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Kino Helios zamiast kręgielni w Galerii Pomorskiej

2012-05-28 17:58:12

AMB Group Polska Sp. z o. o. na drodze przetargu została wyłoniona przez Pomorska Investments Sp. z o. o. jako generalny wykonawca stanu surowego kina Helios S.A., które powstanie w bydgoskiej Galerii Pomorskiej.

Bydgoski multipleks jest pierwszym projektem realizowanym w myśl nowej strategii AMB Group Polska, zakładającej już nie tylko odpowiedzialność za prace wykończeniowe, ale także realizację inwestycji w formule zaprojektuj – buduj w zakresie architektoniczno-konstrukcyjnym. Kino zastąpi kręgielnię, a prowadzone prace nie spowodują zamknięcia galerii.

Firma AMB Group Polska funkcjonuje w obszarze budownictwa, projektowania instalacji sanitarnych i elektrycznych, specjalizuje się w usługach projektowych i wykonawczych w zakresie prac budowlanych przy realizacji inwestycji mieszkaniowych i komercyjnych. Spółka zajmuje się także generalnym wykonawstwem w zakresie wykończeń sal kinowych, począwszy od projektowania i wykonania ustrojów akustycznych, po kompleksowe wyposażenie audytoriów. W trakcie swojej ponad 12-letniej działalności, zrealizowała już prace w 29 kinach z ponad 150 salami kinowymi, w 22 miastach Polski, a także w Wilnie oraz Rydze. AMB Group Polska odpowiadała między innymi za realizację takich obiektów, jak: Sala Premierowa Multikina w Złotych Tarasach, Kina Helios w Magnolia Park we Wrocławiu, jak również Multikino w Starym Browarze w Poznaniu, oraz w Arkadach Wrocławskich.

Dotychczasowe projekty spółki powstawały jednocześnie z nowymi budynkami, jednak rozwój przemysłu kinowego w ostatnich latach spowodował potrzebę adaptacji na sale kinowe powierzchni, które dotychczas miały inne przeznaczenie. Najlepszym tego przykładem jest najnowsza inwestycja spółki Pomorska Inwestments w Bydgoszczy, gdzie AMB Group Polska jako generalny wykonawca przebuduje kręgielnię w Galerii Pomorskiej, na nowoczesny multipleks wyposażony w 7 sal kinowych, wraz z zapleczem technicznym, w tym projektorownie, oraz pomieszczenia dla pracowników. Gotowy multipleks pomieści ponad 1100 widzów i będzie zajmował powierzchnię 2460 mkw. Zakres prac jest bardzo szeroki, zaczynając od projektu wykonawczego konstrukcyjno-architektonicznego, poprzez wykonanie audytoriów kinowych w technologii lekkiej, przygotowania konstrukcji stalowej wzmacniającej istniejące stropy i dach Galerii Pomorskiej w celu dostosowania dotychczasowej powierzchni do wymagań nowoczesnego multipleksu.

- Sytuacja kin w Polsce z roku na rok wygląda coraz lepiej. Dużą popularnością cieszą się multipleksy zlokalizowane w galeriach handlowych, łączące coraz częściej i na coraz większą skalę funkcje komercyjne z kulturalnymi. Polacy chętnie swój wolny czas spędzają w centrach handlowych, gdzie często udane zakupy wieńczy seans filmowy – mówi Michał Michałowski prezes zarządu AMB Group Polska. - T akie perspektywy stwarzają doskonałe możliwości dla zarządców nieruchomości, chcących zmienić przeznaczenie powierzchni, które przestały być rentowne. Drugie życie przeżywają także niewielkie kina studyjne, charakteryzujące się kameralną atmosferą. Tam często łączy się funkcje kinową z cateringową, organizuje się spotkania biznesowe, pokazy, konferencje – dodaje prezes Michałowski.

Zmiana przeznaczenia obiektu, który przestał generować zyski na kino jest interesującą alternatywą dla inwestorów chcących przebranżowić dotychczasowe powierzchnie. Przebudowa obiektu na potrzeby kina ma tę zaletę, że pozwala jednorazowo zmienić jego przeznaczenie dla całej powierzchni i uniknąć jej parcelacji, a tym samym poszukiwań kilku najemców, co w warunkach zmiennej koniunktury, bywa czasami trudne. Opłacalność inwestycji w segment kinowy wynika także z faktu, że dzisiaj kina, to już nie tylko wyłącznie oglądanie filmów. Stały się popularnymi miejscami do spędzania wolnego czasu. W nowoczesnych salach kinowych odbywają się wieczory i maratony filmowe, pokazy na życzenie dla zorganizowanych grup, firm, a także seanse sylwestrowe czy koncerty. Dodatkowo inwestorzy, właściciele kin starszej generacji, mogą liczyć na wsparcie ze strony programów Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, czy Unii Europejskiej, które umożliwiają dofinansowanie działalności kulturalnej.

- Z uwagi na nasze wieloletnie doświadczenie w realizacji zamówień dla różnego rodzaju odbiorców oraz znajomość polskiego lokalnego rynku, na którym prowadzimy projekty, chcemy doradzać naszym klientom i partnerom biznesowych, jak inwestować w segment kinowy i jak osiągać odpowiednie zyski. Do tej pory specjalizowaliśmy się ustrojach akustycznych i pracach wykończeniowych obiektów kinowych, jednak wraz z ewoluującym rynkiem, dostrzegamy nowe możliwości, dlatego rozszerzyliśmy naszą strategię i zamierzamy bardziej kompleksowo zajmować się tworzeniem kin i doradztwem biznesowym - mówi Michał Michałowski, prezes zarządu AMB Group Polska.

Zobacz kina Helios w centrach handlowych

Zobacz więcej informacji o Galerii Pomorskiej
Zobacz sklepy w Galerii Pomorskiej
Źródło: AMB Group Polska, fot . Galeriehandlowe.pl (MK)
Share |


Więcej informacji o centrum handlowym: Galeria Pomorska
Zobacz sklepy w centrum handlowym: Galeria Pomorska

Więcej aktualności B2B:
SurePrize - nowe centrum rozrywki
Zrób sobie przerwę na emocjonującą rozrywkę. Galeria handlowa w Nowym Sączu przy ulicy Węgierskiej 170 zaprasza do zabawy w SurePrize. Poczuj ducha r...

Luksusowy salon optyczny w Domu Mody Klif
25 kwietnia w Domu Mody Klif w Warszawie otwarty zostanie salon optyczny Perfect Vision. Lokal o powierzchni blisko 90 m kw., zlokalizowany jest na p...

Nowa koncepcja sprzedaży Art Fashion
MODO Domy Mody zadebiutowały podczas łódzkiego Fashion Week Poland nowatorską koncepcją sprzedaży Art Fashion. Butikowy charakter nowo powstającego m...

Tesco z 11,2 mld zł przychodów szuka sposobu na poprawę konkurencyjności
Tesco Polska opublikowało wyniki finansowe za rok 2014/15, kończący się 28 lutego 2015. Sprzedaż Tesco za rok finansowy wyniosła 11,2 mld zł (bez VAT...

Pierwsze rezultaty zmiany polityki towarowej Intersport Polska
W 2014 roku Intersport Polska kontynuował działania mające na celu docelową poprawę wyników finansowych. Planowane zmiany obejmowały dwa obszary – za...

Change Lingerie z nowym salonem w Krakowie
Nowy salon z bielizną otworzy pod koniec kwietnia w krakowskiej galerii handlowej przy ulicy Kamieńskiego 11 duńska marka Change Lingerie. Klienci zn...

CCC w Galerii Jastrzębie przedłużył umowę najmu na kolejne lata
Salon CCC dołączył do grona najemców Galerii Jastrzębie, którzy przedłużyli umowę najmu z zarządcą obiektu, Upside Property Management. Sklep zajmuje...

Nowy salon Tatuum w Warszawie
W przedostatni poniedziałek kwietnia marka Tatuum dołączyła do grona najemców CH King Cross Praga w Warszawie. Z tej okazji na klientów czekała specj...

Kampania włoskiej kuchni w Pizza Dominium
Pizza Dominium rozpoczęła nową kampanię związaną z promocją kategorii produktów Calzone. Tradycyjne włoskie pierogi z ciasta na pizzę już od dawna są...

Koniec ze źle wydanym budżetem - konferencja Internet ASAP
21 i 22 maja w Krakowie odbędzie się czwarta konferencja marketingu internetowego Internet ASAP. W tym roku pod hasłem „Komunikacja naprawdę zintegro...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej