Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Kino Helios zamiast kręgielni w Galerii Pomorskiej

2012-05-28 17:58:12

AMB Group Polska Sp. z o. o. na drodze przetargu została wyłoniona przez Pomorska Investments Sp. z o. o. jako generalny wykonawca stanu surowego kina Helios S.A., które powstanie w bydgoskiej Galerii Pomorskiej.

Bydgoski multipleks jest pierwszym projektem realizowanym w myśl nowej strategii AMB Group Polska, zakładającej już nie tylko odpowiedzialność za prace wykończeniowe, ale także realizację inwestycji w formule zaprojektuj – buduj w zakresie architektoniczno-konstrukcyjnym. Kino zastąpi kręgielnię, a prowadzone prace nie spowodują zamknięcia galerii.

Firma AMB Group Polska funkcjonuje w obszarze budownictwa, projektowania instalacji sanitarnych i elektrycznych, specjalizuje się w usługach projektowych i wykonawczych w zakresie prac budowlanych przy realizacji inwestycji mieszkaniowych i komercyjnych. Spółka zajmuje się także generalnym wykonawstwem w zakresie wykończeń sal kinowych, począwszy od projektowania i wykonania ustrojów akustycznych, po kompleksowe wyposażenie audytoriów. W trakcie swojej ponad 12-letniej działalności, zrealizowała już prace w 29 kinach z ponad 150 salami kinowymi, w 22 miastach Polski, a także w Wilnie oraz Rydze. AMB Group Polska odpowiadała między innymi za realizację takich obiektów, jak: Sala Premierowa Multikina w Złotych Tarasach, Kina Helios w Magnolia Park we Wrocławiu, jak również Multikino w Starym Browarze w Poznaniu, oraz w Arkadach Wrocławskich.

Dotychczasowe projekty spółki powstawały jednocześnie z nowymi budynkami, jednak rozwój przemysłu kinowego w ostatnich latach spowodował potrzebę adaptacji na sale kinowe powierzchni, które dotychczas miały inne przeznaczenie. Najlepszym tego przykładem jest najnowsza inwestycja spółki Pomorska Inwestments w Bydgoszczy, gdzie AMB Group Polska jako generalny wykonawca przebuduje kręgielnię w Galerii Pomorskiej, na nowoczesny multipleks wyposażony w 7 sal kinowych, wraz z zapleczem technicznym, w tym projektorownie, oraz pomieszczenia dla pracowników. Gotowy multipleks pomieści ponad 1100 widzów i będzie zajmował powierzchnię 2460 mkw. Zakres prac jest bardzo szeroki, zaczynając od projektu wykonawczego konstrukcyjno-architektonicznego, poprzez wykonanie audytoriów kinowych w technologii lekkiej, przygotowania konstrukcji stalowej wzmacniającej istniejące stropy i dach Galerii Pomorskiej w celu dostosowania dotychczasowej powierzchni do wymagań nowoczesnego multipleksu.

- Sytuacja kin w Polsce z roku na rok wygląda coraz lepiej. Dużą popularnością cieszą się multipleksy zlokalizowane w galeriach handlowych, łączące coraz częściej i na coraz większą skalę funkcje komercyjne z kulturalnymi. Polacy chętnie swój wolny czas spędzają w centrach handlowych, gdzie często udane zakupy wieńczy seans filmowy – mówi Michał Michałowski prezes zarządu AMB Group Polska. - T akie perspektywy stwarzają doskonałe możliwości dla zarządców nieruchomości, chcących zmienić przeznaczenie powierzchni, które przestały być rentowne. Drugie życie przeżywają także niewielkie kina studyjne, charakteryzujące się kameralną atmosferą. Tam często łączy się funkcje kinową z cateringową, organizuje się spotkania biznesowe, pokazy, konferencje – dodaje prezes Michałowski.

Zmiana przeznaczenia obiektu, który przestał generować zyski na kino jest interesującą alternatywą dla inwestorów chcących przebranżowić dotychczasowe powierzchnie. Przebudowa obiektu na potrzeby kina ma tę zaletę, że pozwala jednorazowo zmienić jego przeznaczenie dla całej powierzchni i uniknąć jej parcelacji, a tym samym poszukiwań kilku najemców, co w warunkach zmiennej koniunktury, bywa czasami trudne. Opłacalność inwestycji w segment kinowy wynika także z faktu, że dzisiaj kina, to już nie tylko wyłącznie oglądanie filmów. Stały się popularnymi miejscami do spędzania wolnego czasu. W nowoczesnych salach kinowych odbywają się wieczory i maratony filmowe, pokazy na życzenie dla zorganizowanych grup, firm, a także seanse sylwestrowe czy koncerty. Dodatkowo inwestorzy, właściciele kin starszej generacji, mogą liczyć na wsparcie ze strony programów Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, czy Unii Europejskiej, które umożliwiają dofinansowanie działalności kulturalnej.

- Z uwagi na nasze wieloletnie doświadczenie w realizacji zamówień dla różnego rodzaju odbiorców oraz znajomość polskiego lokalnego rynku, na którym prowadzimy projekty, chcemy doradzać naszym klientom i partnerom biznesowych, jak inwestować w segment kinowy i jak osiągać odpowiednie zyski. Do tej pory specjalizowaliśmy się ustrojach akustycznych i pracach wykończeniowych obiektów kinowych, jednak wraz z ewoluującym rynkiem, dostrzegamy nowe możliwości, dlatego rozszerzyliśmy naszą strategię i zamierzamy bardziej kompleksowo zajmować się tworzeniem kin i doradztwem biznesowym - mówi Michał Michałowski, prezes zarządu AMB Group Polska.

Zobacz kina Helios w centrach handlowych

Zobacz więcej informacji o Galerii Pomorskiej
Zobacz sklepy w Galerii Pomorskiej
Źródło: AMB Group Polska, fot . Galeriehandlowe.pl (MK)
Share |


Więcej informacji o centrum handlowym: Galeria Pomorska
Zobacz sklepy w centrum handlowym: Galeria Pomorska

Więcej aktualności B2B:
Marka Tchibo zawitała do NoVa Park
W środę, 27 maja w centrum handlowym NoVa Park nastąpiło otwarcie sklepu Tchibo. To pierwszy sklep marki w Gorzowie Wielkopolskim. Lokal zajmuje powi...

McDonald’s z nową platformą komunikacyjną
24 maja ruszyła ogólnopolska kampania McDonald’spromująca platformę komunikacyjną #mamsmakanamaka. Marka stawia na uspójnienie komunikacji marketingo...

383 mln zł przychodów ze sprzedaży LPP w kwietniu
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2015 roku przez GK LPP SA wyniosły ok. 383 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętyc...

Galeria Pomorska zaprasza na inteligentne zakupy
Galeria Pomorska w Bydgoszczy to pierwsze centrum handlowe w regionie, które zdecydowało się budować pogłębione relacje z klientami w oparciu o techn...

Scallini otwiera punkty sprzedaży w centrach handlowych
Polska marka biżuteryjna – Scallini – dostępna dotąd wyłącznie w sklepie internetowym, rozwija działalność poprzez uruchomienie dwóch punktów sprzeda...

CDRL S.A. z 3,79 mln zł zysku operacyjnego po I kwartale
Grupa CDRL zanotowała w I kwartale 2015 r. zysk operacyjny w wysokości 3,79 mln zł, zysk netto wyniósł 727 tys. zł. Skonsolidowane przychody właścici...

Nowy salon Medicine w Dębicy
Marka Medicine – everyday therapy dołączyła do grona najemców dębickiej galerii przy ulicy Rzeszowskiej. Jest to pierwszy salon polskiej marki odzież...

Kolejny finalista Projektu Runway w MODO
Lista finalistów Projektu Runway w MODO wydłuża się. Do grona najemców dołączyła Lilianna Pryma, laureatka pierwszej edycji programu, jedna z  n...

Nowe salony marki Femestage
Nowa sieć odzieżowa Evy Minge, Femestage poszerza swoją działalność i rozbudowuje się o kolejne salony. Pod koniec maja uruchomiono trzy nowe sklepy ...

Centrum Handlowe Bielawy z nowym najemcą
W połowie maja do Centrum Handlowego Bielawy zawitała nowa marka bieliźniarska – Change Lingerie. Jest to pierwszy sklep tej skandynawskiej marki w T...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej