Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Rozbudowa CH Załęże dobiega końca

2012-12-06 12:02:08

Centrum handlowe Załęże w Katowicach powiększy się o kolejne 8 tys.mkw. Obecne prace budowlane są kolejnym etapem rozbudowy na obszarze przy ul. Bocheńskiego.

Pierwsi klienci będą mogli zrobić zakupy w rozbudowanej części CH Załęże już w marcu 2013 roku. Na obecną chwilę nie są znane marki, jakie będą miały swoje sklepy w centrum - Informacje o procesie komercjalizacji oraz nazwach marek, z jakimi zarządcy podpisują obecnie umowy będziemy przekazywać w późniejszym terminie - mówi Monika Obłój, przedstawiciel inwestora NRC Sp. z o.o.

Centrum Handlowe Załęże zlokalizowane jest przy ulicy Bocheńskiego w Katowicach około 1,2 km od Autostrady A4 oraz 0,6 km od DTŚ (Drogowa Trasa Średnicowa). Spółką odpowiedzialną za komercjalizację i zarządzanie centrum jest spółka Argeo z Katowic.

Zobacz więcej informacji o CH Załęże
Źródło: CH Załęże (MM)
Share |


Więcej informacji o centrum handlowym: Centrum Handlowe Załęże
Zobacz sklepy w centrum handlowym: Centrum Handlowe Załęże

Więcej aktualności B2B:
Nowy salon Komputronik w Wejherowie
Komputronik, sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, uruchamia kolejny salon. Już od 7 września z oferty sieci będą mogli korz...

Agnieszka Włodarczyk i Mikołaj Krawczyk w kampanii Kari
Kari powraca na jesień z nową kolekcją i kampanią z udziałem Agnieszki Włodarczyk oraz Mikołaja Krawczyka. Gwiazdorska para wystąpiła w sesji wizerun...

Vistula i Wólczanka w Cuprum Arena
Oferta lubińskiej Cuprum Arena wzbogaciła się o dwie ekskluzywne polskie marki odzieżowe – Vistulę i Wólczankę. To poszerza portfolio marek skierowan...

Rossmann i home&you we wrocławskim centrum
Rossmann rozpoczął działalność we wrocławskim centrum handlowym przy ulicy Legnickiej 58, a sklep home&you powiększył się o dodatkową powierzchnię....

KFC Drive-Thru już wkrótce na warszawskim Targówku
Warszawski park handlowy przy ulicy Głębockiej 13 zyska wkrótce obiekt gastronomiczny. Ruszyły prace przygotowujące teren pod budowę restauracji KFC ...

Ruszyła pierwsza restauracja Sphinx w Malborku
Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, otworzyła swój pierwszy lokal w Malborku. Nowa restauracja położona jest w pobliżu znanego zamku ...

Top Secret rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową
Z początkiem września marka Top Secret wystartowała z ogólnopolską kampania reklamową. Przez kilka najbliższych tygodni będzie promowana w telewizji,...

Lee zapowiada nową kampanię w Europie
Marka Lee od lat tworzy dżins, który pozwala wyrazić siebie – zarówno poprzez wygląd, jak i kreatywność. Nowa kampania Move Your Lee® na sezon jesień...

Powiększony Jysk w Białymstoku już otwarty
Międzynarodowa sieć handlowa Jysk otworzyła powiększony sklep w nowej lokalizacji na terenie białostockiego centrum przy ulicy Wysockiego 67. Lokal o...

Kolporter zmienia koncepcję wizualną Saloników Prasowych
Kolporter zmienia koncept wizualny punktów należących do dwóch sieci sprzedaży, którymi zarządza – Saloników Prasowych i salonów Top-Press. Dominując...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej