Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Rozbudowa CH Załęże dobiega końca

2012-12-06 12:02:08

Centrum handlowe Załęże w Katowicach powiększy się o kolejne 8 tys.mkw. Obecne prace budowlane są kolejnym etapem rozbudowy na obszarze przy ul. Bocheńskiego.

Pierwsi klienci będą mogli zrobić zakupy w rozbudowanej części CH Załęże już w marcu 2013 roku. Na obecną chwilę nie są znane marki, jakie będą miały swoje sklepy w centrum - Informacje o procesie komercjalizacji oraz nazwach marek, z jakimi zarządcy podpisują obecnie umowy będziemy przekazywać w późniejszym terminie - mówi Monika Obłój, przedstawiciel inwestora NRC Sp. z o.o.

Centrum Handlowe Załęże zlokalizowane jest przy ulicy Bocheńskiego w Katowicach około 1,2 km od Autostrady A4 oraz 0,6 km od DTŚ (Drogowa Trasa Średnicowa). Spółką odpowiedzialną za komercjalizację i zarządzanie centrum jest spółka Argeo z Katowic.

Zobacz więcej informacji o CH Załęże
Źródło: CH Załęże (MM)
Share |


Więcej informacji o centrum handlowym: Centrum Handlowe Załęże
Zobacz sklepy w centrum handlowym: Centrum Handlowe Załęże

Więcej aktualności B2B:
Vistula i Wólczanka w Gemini Park Bielsko - Biała
Już niebawem oferta bielskiego Gemini Park powiększy się o dwa brandy modowe należące do grupy Vistula – lidera w branży odzieżowej w Polsce. Vistula...

CH Forum otwiera strefę coworkingową
Gliwickie CH Forum 15 lutego otworzy na 1. piętrze strefę coworkingu. Z darmowym internetem, dziesięcioma biurkami oraz strefą relaksu z kanapami i p...

Nowy, większy salon CCC w Manufakturze
W ostatnich dniach stycznia w Manufakturze otwarto po remoncie salon obuwniczy CCC. Powierzchnia sklepu zwiększyła się niemal dwukrotnie, a wnętrze z...

Biedronka rozwija projekt "Testujemy"
Na początku kwietnia 2014 r. projekt konsumencki "Testujemy" został stworzony z myślą o aktywnych konsumentach sieci Biedronka. Przedsięwzięc...

Wólczanka i Vistula ujawniają kulisy wiosennej kampanii.
Wólczanka prezentuje kulisy sesji wizerunkowej na sezon wiosna - lato 2016.Tematem kolekcji są wyszukane motywy kwiatów, grochów, mikrowzorów czy cyf...

CDRL zaczyna rok od wzrostów sprzedaży
Spółka CDRL zanotowała w styczniu 11%. wzrost sprzedaży w polskich sklepach. Równocześnie sprzedaż internetowa wzrosła aż o 139% w stosunku do wyniku...

Adidas rusza z nową globalną kampanią
4 lutego adidas wystartował z nową serią filmów reklamowych w ramach drugiej już kampanii Sport16. Jej celem jest podkreślenie roli adidas, jako świa...

Otwarcie kolejnego salonu JYSK
W piątek, 12 lutego, o godz. 8:00 zostanie otwarty sklep JYSK w parku handlowym przy Al. J. Piłsudskiego 31 A, 31 B w Bielsku Podlaskim. Wśród najemc...

Prawie 13 mln klientów odwiedziło Galerię Sfera w Bielsku-Białej w 2015 r.
Tym samym wzrost odwiedzalności w ubiegłym roku wyniósł 3,4 procent rok do roku. 2015 był dla galerii rekordowym rokiem także pod względem komercjali...

Gwiazdorskie kampanie na początek nowego sezonu w Sizeer
Sizeer anonsuje wiosnę dwoma gwiazdorskimi kampaniami dla marek Vans i Puma. Vans świętuje 50. urodziny swojego flagowego modelu SK8-Hi, natomiast Pu...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2015 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to największy branżowy magazyn biznesowo-lifestylowy, opisujący działalność firm i managerów zarządzających centrami i sieciami handlowymi na całym świecie. Dystrybuowany podczas największych wydarzeń poświęconych rozwojowi sektora RETAIL na 5 kontynentach, powstaje przy współpracy z największymi ekpertami branży.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej