Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Nowa inwestycja w Bartoszycach

2013-02-18 15:29:05

Biuro Prawno-Finansowe Inwestor z Białej Podlaskiej wdraża projekt rozwoju o kolejne obiekty handlowe. Firma stała się właścicielem nieruchomości położonej przy ul. Orzeszkowej w Bartoszycach. Na tym terenie planuje budowę centrum handlowego ze sklepami popularnych marek i usługami lokalnych przedsiębiorców, o łącznej powierzchni ok 5-6 tys. mkw.

Bartoszyce to miasto leżące w województwie warmińsko-mazurskim, liczące ponad 25 tys. mieszkańców. Jak twierdzi inwestor, zainteresowanie obiektem już na poziomie planowania jest wysokie ze względu na atrakcyjne położenie inwestycji w centrum. Dodatkowym atutem  jest lokalizacja miasta w pobliżu przejścia granicznego w Bezledach, które po otwarciu granicy z Obwodem Kaliningradzkim przyniosło miastu nowych, atrakcyjnych klientów zza wschodniej granicy.

Inwestor od początku realizuje zasadę budowy obiektów w miastach klasyfikowanych jako małej lub średniej wielkości. - Od dawna dostrzegamy duży potencjał w lokowaniu tego typu inwestycji w miastach mniejszych. Wierzymy w jego sens, a widząc zainteresowanie naszymi inwestycjami ze strony najemców utwierdzamy się w tym przekonaniu - mówi Katarzyna Czajkowska, rzecznik BPF Inwestor.

Centrum handlowe w Bartoszycach ma zostać oddane do użytku na przełomie 2013 i 2014 roku.

Zobacz więcej informacji o centrach handlowych w budowie


Źródło: BPF Inwestor (NW)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Adidas rusza z nową globalną kampanią
4 lutego adidas wystartował z nową serią filmów reklamowych w ramach drugiej już kampanii Sport16. Jej celem jest podkreślenie roli adidas, jako świa...

Otwarcie kolejnego salonu JYSK
W piątek, 12 lutego, o godz. 8:00 zostanie otwarty sklep JYSK w parku handlowym przy Al. J. Piłsudskiego 31 A, 31 B w Bielsku Podlaskim. Wśród najemc...

Prawie 13 mln klientów odwiedziło Galerię Sfera w Bielsku-Białej w 2015 r.
Tym samym wzrost odwiedzalności w ubiegłym roku wyniósł 3,4 procent rok do roku. 2015 był dla galerii rekordowym rokiem także pod względem komercjali...

Gwiazdorskie kampanie na początek nowego sezonu w Sizeer
Sizeer anonsuje wiosnę dwoma gwiazdorskimi kampaniami dla marek Vans i Puma. Vans świętuje 50. urodziny swojego flagowego modelu SK8-Hi, natomiast Pu...

Rossmann na dłużej w Tarnowie
Rossmann przedłuża współpracę z tarnowskim centrum handlowym przy ulicy Nowodąbrowskiej 127. Najemca z metrażem blisko 522 m kw. poszerza ofertę drog...

Galeria Północna: Wschodząca gwiazda północnej Warszawy
Galeria Północna to obecnie jedna z dwóch, obok Galerii Wilanów, najważniejszych inwestycji GTC w Warszawie. Zlokalizowane w północno-wschodniej częś...

Centrum Handlowe Turawa Park: trendy ciągle w górę
W 2015 roku obroty Centrum Handlowego Turawa Park wzrosły o 12%, a odwiedzalność o 9%, w porównaniu z rokiem 2014. Te pozytywne wyniki znalazły odzwi...

Marka odzieży patriotycznej otwiera salon w Arkadach Wrocławskich
To będzie pierwszy w Polsce salon z odzieżą patriotyczną w galerii handlowej. 14 lutego w Centrum Handlowym Arkady Wrocławskie otwiera się sklep mark...

Wielkie otwarcie Księgarni Autorska w Galerii Jastrzębie
Już 13 - tego lutego o godzinie 12:00 uroczystego otwarcia lokalu dokona Pani Prezydent Miasta - Anna Hetman. W tym dniu w Księgarni do każdego zakup...

Briju z drugim salonem w Poznaniu
Jeszcze w drugim tygodniu lutego marka biżuteryjna Briju otworzy swój nowy salon w poznańskiej Galerii Malta. Uruchomienie sklepu, który będzie jedno...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2015 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to największy branżowy magazyn biznesowo-lifestylowy, opisujący działalność firm i managerów zarządzających centrami i sieciami handlowymi na całym świecie. Dystrybuowany podczas największych wydarzeń poświęconych rozwojowi sektora RETAIL na 5 kontynentach, powstaje przy współpracy z największymi ekpertami branży.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej