Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Nowa inwestycja w Bartoszycach

2013-02-18 15:29:05

Biuro Prawno-Finansowe Inwestor z Białej Podlaskiej wdraża projekt rozwoju o kolejne obiekty handlowe. Firma stała się właścicielem nieruchomości położonej przy ul. Orzeszkowej w Bartoszycach. Na tym terenie planuje budowę centrum handlowego ze sklepami popularnych marek i usługami lokalnych przedsiębiorców, o łącznej powierzchni ok 5-6 tys. mkw.

Bartoszyce to miasto leżące w województwie warmińsko-mazurskim, liczące ponad 25 tys. mieszkańców. Jak twierdzi inwestor, zainteresowanie obiektem już na poziomie planowania jest wysokie ze względu na atrakcyjne położenie inwestycji w centrum. Dodatkowym atutem  jest lokalizacja miasta w pobliżu przejścia granicznego w Bezledach, które po otwarciu granicy z Obwodem Kaliningradzkim przyniosło miastu nowych, atrakcyjnych klientów zza wschodniej granicy.

Inwestor od początku realizuje zasadę budowy obiektów w miastach klasyfikowanych jako małej lub średniej wielkości. - Od dawna dostrzegamy duży potencjał w lokowaniu tego typu inwestycji w miastach mniejszych. Wierzymy w jego sens, a widząc zainteresowanie naszymi inwestycjami ze strony najemców utwierdzamy się w tym przekonaniu - mówi Katarzyna Czajkowska, rzecznik BPF Inwestor.

Centrum handlowe w Bartoszycach ma zostać oddane do użytku na przełomie 2013 i 2014 roku.

Zobacz więcej informacji o centrach handlowych w budowie


Źródło: BPF Inwestor (NW)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Renoma bogatsza o nowe marki
Do grona najemców wrocławskiej Renomy dołączył sklep odzieżowy Szachownica oraz salon mody męskiej Bytom. Już niebawem tę ofertę poszerzy także popul...

Już 1 października Fashion Business Congress „Marka w modzie”
1 października 2015 r. w Instytucie Europejskim w Łodzi odbędzie się Fashion Business Congress – impreza dedykowana firmom, które są zainteresowa...

Pierwsze w Małym Trójmieście Kaszubskim biuro podróży TUI
Pod koniec września 2015 do grona najemców zarządzanej przez Upside Property Management Galerii Rumia dołączy biuro podróży TUI. Będzie to pierwszy w...

Nowa restauracja Olimp w Krakowie w styczniu 2016 roku
Grupa Gastromall sfinalizowała umowę pod wynajem lokalu o powierzchni 260 m kw. na działalność gastronomiczną w budynku mieszczącym się w krakowskiej...

Eurotel rośnie dzięki Play i Apple
Grupa Eurotel, obsługująca sieć ponad 250 salonów sprzedaży operatorów T-Mobile, Play i nc+, zaprezentowała swoje wyniki finansowe za I półrocze 2015...

Itaka, Ryłko i Kolporter z nowymi salonami w Tarnowie
Do grona najemców centrum handlowego położonego przy ul. Nowodąbrowskiej w Tarnowie dołączyło biuro podróży Itaka. Niebawem ofertę obiektu zasili rów...

Zmiany w salonie Komputronik w Jaworznie
Salon Komputronik w Jaworznie, oferujący nowoczesne technologie i rozwiązania cyfrowe, z początkiem września przekształca się w salon agencyjny. Pono...

Nietypowa nauka o zdrowym żywieniu - Tesco dla Szkół wkracza w przyszłość edukacji
Już po raz 13. Tesco Polska będzie edukowało i zmieniało nawyki uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w kwestiach zdrowego żywienia. Program ...

Nowy najemca Galerii Szperk
Firma IMV Polska pozyskała najemcę z branży fitness – Good Luck Club Squash Gdynia. Jest to kolejny sukces po niedawno sfinalizowanej umowie najmu z ...

Superdry z kolejnym salonem w Polsce
Po Warszawie przyszedł czas na Wrocław. Superdry wraz z końcem sierpnia uruchomił swój drugi salon w Polsce. Tym razem na lokalizację swojego kolejne...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej