Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Nowa inwestycja w Bartoszycach

2013-02-18 15:29:05

Biuro Prawno-Finansowe Inwestor z Białej Podlaskiej wdraża projekt rozwoju o kolejne obiekty handlowe. Firma stała się właścicielem nieruchomości położonej przy ul. Orzeszkowej w Bartoszycach. Na tym terenie planuje budowę centrum handlowego ze sklepami popularnych marek i usługami lokalnych przedsiębiorców, o łącznej powierzchni ok 5-6 tys. mkw.

Bartoszyce to miasto leżące w województwie warmińsko-mazurskim, liczące ponad 25 tys. mieszkańców. Jak twierdzi inwestor, zainteresowanie obiektem już na poziomie planowania jest wysokie ze względu na atrakcyjne położenie inwestycji w centrum. Dodatkowym atutem  jest lokalizacja miasta w pobliżu przejścia granicznego w Bezledach, które po otwarciu granicy z Obwodem Kaliningradzkim przyniosło miastu nowych, atrakcyjnych klientów zza wschodniej granicy.

Inwestor od początku realizuje zasadę budowy obiektów w miastach klasyfikowanych jako małej lub średniej wielkości. - Od dawna dostrzegamy duży potencjał w lokowaniu tego typu inwestycji w miastach mniejszych. Wierzymy w jego sens, a widząc zainteresowanie naszymi inwestycjami ze strony najemców utwierdzamy się w tym przekonaniu - mówi Katarzyna Czajkowska, rzecznik BPF Inwestor.

Centrum handlowe w Bartoszycach ma zostać oddane do użytku na przełomie 2013 i 2014 roku.

Zobacz więcej informacji o centrach handlowych w budowie


Źródło: BPF Inwestor (NW)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Niecodzienna waluta H&M
Szwedzka sieć odzieżowa H&M uruchomiła oryginalną kampanię marketingową, której towarzyszy projekt "H&M Sport Camp". Jego uczestnicy mogą wym...

Cukiernia Rem Marco w Galerii Gniezno
W Galerii Gniezno od początku lipca można nabyć świeże wyroby cukiernicze na każdą okazję, począwszy od urodzinowych tortów, a skończywszy na imienin...

Otwarcie Drogerii Natura w Szczecinku
Drogerie Natura rozszerzają sieć swoich lokalizacji na terenie Polski. Kolejny sklep zostanie otwarty w piątek, 7 sierpnia w Szczecinku, w galerii ha...

Super Prezenty w Arkadach Wrocławskich
W lipcu w Centrum Handlowym Arkady Wrocławskie pojawił się nowy, stacjonarny punkt sprzedaży, oferujący oryginalne prezenty na każdą okazję. Stoisko ...

Rusza kolejny etap przebudowy Centrum Handlowego Auchan Gdańsk
Dziś rozpoczyna się drugi etap przebudowy Centrum Handlowego Auchan Gdańsk. Jest to jedna z największych inwestycji prowadzonych obecnie przez inwest...

Galeria Jurajska poszerza ofertę z branży wyposażenia wnętrz
W największym centrum handlowym w Częstochowie trwa seria otwarć. Do grona najemców dołączyła właśnie Tescoma, to już trzeci najemca oferujący wyposa...

Silesia City Center wprowadza beacony
Silesia City Center, jako pierwsza galeria handlowa na południu Polski, będzie testowała technologię BLE (bluetooth low energy), czyli beacony. Co to...

Pure Jatomi Fitness pod lupą UOKiK
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przyjrzał się praktykom spółki Pure Health and Fitness, która pod logo Pure Jatomi prowadzi sieć klubów fitne...

Marka Woolinsky debiutuje w Warszawie
MODO to zupełnie nowatorski koncept sprzedaży mody, który przyciąga inne innowacyjne pomysły. Do grona marek dołączy Woolinsky, debiutująca marka, bę...

Relokacja Aldo we Wrocławiu
Międzynarodowa sieć sklepów z obuwiem Aldo zdecydowała o relokacji już istniejącego butiku we wrocławskim centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. L...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej