Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Moda męska w Outlecie Białystok

2014-03-17 14:01:10

Do grona najemców Outletu Białystok dołączy salon mody męskiej Albione. Nowy najemca zajmie powierzchnię 190 mkw.

- Albione to kolejny prestiżowy najemca, który wzmocni ofertę Outletu Białystok. Cieszymy się, że ta wyjątkowa marka, ciesząca się uznaniem klientów nie tylko w Polsce dołączyła do grona najemców naszego projektu. Bardzo duże zainteresowanie Outletem Białystok wyrażają zarówno duzi międzynarodowi gracze jak i znane polskie marki. W najbliższych dniach będziemy mogli pochwalić się kolejnymi nowymi umowami, będą to najemcy m.in. z branży obuwniczej, sportowej, jeansowej, casual oraz moda damska – mówi Jan Wciślak, leasing manager, BOIG.

Albione to najwyższa jakość, włoski styl i zawsze tylko najlepsze materiały. Albione to zarówno kolekcje mody biznesowej, garnitury na specjalne okazje takie jak ślub czy wesele, ale również okrycia wierzchnie takie jak kurtki i płaszcze oraz obuwie klasy premium. Do produkcji garniturów są wykorzystywane tkaniny najlepszych włoskich fabryk, a guziki w marynarkach wykonane są z naturalnego orzecha.

Outlet Białystok pierwszych klientów powita w drugiej połowie 2014 roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 80 sklepów.
Źródło: BOIG (AN)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Otwarcie kolejnych Hipermarketów Auchan
29 kwietnia zostanie otwarty Auchan w Radomiu na ulicy Żółkiewskiego.

Wkrótce nowe sklepy marek Venezia i Unisono
Już w połowie maja partnerskie marki Venezia oraz Unisono otworzą swoje kolejne salony.

Intersport w doceniony w konkursie Retail Marketing Awards
21 kwietnia 2016 roku, podczas Retail Marketing Forum w Warszawie, ogłoszono wyniki 9. edycji Retail Marketing Awards, czyli konkursu na najlepsze sk...

Nowa odsłona Empiku Junior
Jeden z flagowych salonów Empiku, znajdujący się w warszawskim Juniorze w galerii przy ulicy Marszałkowskiej, przechodzi gruntowne zmiany. Sklep od l...

Komputronik kończy swoja działalność w CH w Szczecinie
Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży nowoczesnych technologii 25 kwietnia br. zamknął swój salon w Centrum Handlowym w Szczecinie przy Al. Wyzwol...

Ryłko już otwarty w Dąbrowie Górniczej
Centrum handlowe w Dąbrowie Górniczej zlokalizowane przy ulicy Jana III Sobieskiego rozszerzył swoją ofertę obuwniczą o salon marki Ryłko. Wielkie ot...

Wielkie otwarcie Drogerii Laboo w Siedlcach
Już dziś wielkie otwarcie Drogeriii Laboo w siedleckiej galerii handlowej przy ulicy Jana Pawła II. Z tej okazji na wszystkich klientów czeka wiele ...

Telakces w Galerii Sfera
1 kwietnia do grona najemców Galerii Sfera dołącza Telakces. Stoisko pojawi się na parterze galerii I przy Perfumerii Douglas. Ambasadorką marki jest...

Moda prosto z Toskanii we wrocławskiej Renomie
W zabytkowej części Domu Handlowego Renoma, 27 kwietnia otwarto pierwszy w Polsce salon, według najnowszego włoskiego konceptu, marki Patrizia Pepe...

Nowa aranżacja sklepu C&A w galerii Focus Mall Zielona Góra
W galerii Focus Mall Zielona Góra otwarty został po remoncie sklep C&A. Jest on urządzony na 1 630 m kw. na poziomie 1 galerii w sąsiedztwie sklepów ...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2015 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to największy branżowy magazyn biznesowo-lifestylowy, opisujący działalność firm i managerów zarządzających centrami i sieciami handlowymi na całym świecie. Dystrybuowany podczas największych wydarzeń poświęconych rozwojowi sektora RETAIL na 5 kontynentach, powstaje przy współpracy z największymi ekpertami branży.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej