Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Moda męska w Outlecie Białystok

2014-03-17 14:01:10

Do grona najemców Outletu Białystok dołączy salon mody męskiej Albione. Nowy najemca zajmie powierzchnię 190 mkw.

- Albione to kolejny prestiżowy najemca, który wzmocni ofertę Outletu Białystok. Cieszymy się, że ta wyjątkowa marka, ciesząca się uznaniem klientów nie tylko w Polsce dołączyła do grona najemców naszego projektu. Bardzo duże zainteresowanie Outletem Białystok wyrażają zarówno duzi międzynarodowi gracze jak i znane polskie marki. W najbliższych dniach będziemy mogli pochwalić się kolejnymi nowymi umowami, będą to najemcy m.in. z branży obuwniczej, sportowej, jeansowej, casual oraz moda damska – mówi Jan Wciślak, leasing manager, BOIG.

Albione to najwyższa jakość, włoski styl i zawsze tylko najlepsze materiały. Albione to zarówno kolekcje mody biznesowej, garnitury na specjalne okazje takie jak ślub czy wesele, ale również okrycia wierzchnie takie jak kurtki i płaszcze oraz obuwie klasy premium. Do produkcji garniturów są wykorzystywane tkaniny najlepszych włoskich fabryk, a guziki w marynarkach wykonane są z naturalnego orzecha.

Outlet Białystok pierwszych klientów powita w drugiej połowie 2014 roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 80 sklepów.
Źródło: BOIG (AN)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Alma na finale Festiwalu Małopolskiego Smaku 2015
W weekend 29-30 sierpnia odbył się finał Festiwalu Małopolskiego Smaku 2015. Na krakowskim placu Wolnica swoje najlepsze wyroby zaprezentowali zwyc...

Aura Centrum dynamicznie rozwija ofertę
Każdy miesiąc w Centrum Handlowym Aura Centrum w Olsztynie to kolejne pozytywne zmiany w ofercie zakupowej dla Klientów. Wśród ostatnich nowości możn...

Nowe salony Ochnik we Wrocławiu i Bydgoszczy już na jesieni
W tym roku sieć sprzedaży marki Ochnik powiększyła się o cztery nowe salony. Do końca 2015 r. przybędą jeszcze dwie nowe lokalizacje. Równolegle do r...

PBS: Polacy najczęściej korzystają z sieci dyskontowych
Wybierając się na zakupy, Polacy najczęściej korzystają z sieci dyskontowych. Są też w stosunku do nich najbardziej lojalni zadowoleni z ich usług – ...

Marki premium w Galerii Malta
Luksusowy salon Firmy Optycznej Oko został otwarty na poziomie 1 Galerii Malta. W nowo otwartym punkcie klienci mogą liczyć na fachową opiekę oraz du...

Biedronka rozwija nowy koncept
Ok. 50 sklepów sieci Biedronka od ubiegłego roku działa w nowym koncepcie. Dyskontowa sieć testuje w ten sposób wiele nowych rozwiązań, m.in. nowy uk...

Rozbudowana galeria Auchan w Gdańsku zyskuje kolejnych najemców
Immochan, zarządca i komercjalizator rozbudowywanego obecnie Centrum Handlowego Auchan Gdańsk, podpisał umowy z kolejnymi dwoma najemcami. W moderniz...

RTV Euro AGD w nowej odsłonie w Centrum Handlowym Osowa
W związku z przedłużeniem umowy najmu z marką RTV Euro AGD, w piątek, 28 sierpnia w Centrum Handlowym Osowa w Gdańsku nastąpiło otwarcie salonu RTV E...

Jeszcze 4 sklepy Orsay do końca roku
Orsay, który stawia na modne i korzystne cenowo stroje dla kobiet, zapowiada otwarcie kolejnych sklepów w Polsce. Do końca roku powstaną cztery nowe ...

Bioway nowym najemcą w Galerii Madison
Od września do portfolio gastronomicznego Galerii Madison dołączy bar wegetariański Bioway. Swoją obecnością poszerzył ofertę obiektu w zakresie zdro...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej