Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Moda męska w Outlecie Białystok

2014-03-17 14:01:10

Do grona najemców Outletu Białystok dołączy salon mody męskiej Albione. Nowy najemca zajmie powierzchnię 190 mkw.

- Albione to kolejny prestiżowy najemca, który wzmocni ofertę Outletu Białystok. Cieszymy się, że ta wyjątkowa marka, ciesząca się uznaniem klientów nie tylko w Polsce dołączyła do grona najemców naszego projektu. Bardzo duże zainteresowanie Outletem Białystok wyrażają zarówno duzi międzynarodowi gracze jak i znane polskie marki. W najbliższych dniach będziemy mogli pochwalić się kolejnymi nowymi umowami, będą to najemcy m.in. z branży obuwniczej, sportowej, jeansowej, casual oraz moda damska – mówi Jan Wciślak, leasing manager, BOIG.

Albione to najwyższa jakość, włoski styl i zawsze tylko najlepsze materiały. Albione to zarówno kolekcje mody biznesowej, garnitury na specjalne okazje takie jak ślub czy wesele, ale również okrycia wierzchnie takie jak kurtki i płaszcze oraz obuwie klasy premium. Do produkcji garniturów są wykorzystywane tkaniny najlepszych włoskich fabryk, a guziki w marynarkach wykonane są z naturalnego orzecha.

Outlet Białystok pierwszych klientów powita w drugiej połowie 2014 roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 80 sklepów.
Źródło: BOIG (AN)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Media Markt przyspiesza tempo ekspansji
W marcu sieć Media Markt powiększy się o pięć nowych sklepów. Markety elektroniczne w Polsce pojawią się po raz pierwszy w Kutnie, Inowrocławiu, Skar...

Wkrótce salon iSpot w Lublinie
Z dniem 7 marca w nowo powstałym centrum handlowym zostanie otwarty pierwszy salonu iSpot w Lublinie. Na ten dzień zostało przygotowanych wiele atrak...

Tifo i Rossmann powiększają ofertę handlową w Nowym Sączu
Grono najemców galerii handlowej zlokalizowanej przy ul. Węgierskiej 170 w Nowym Sączu zasiliły nowe sklepy: Rossmann oraz Tifo. Najbliższe otwarcie ...

Trzeci sklep Leopardus w Lublinie
Z dniem 4 marca zacznie działać trzeci sklep zoologiczny Leopardus w nowo powstałym centrum handlowym w Lublinie. Będzie to także 16. punkt sprzedaży...

Nowo otwarty salon Altero w Słupsku
W centrum handlowym w Słupsku przy ul. Szczecińskiej,  24 lutego został uruchomiony salon obuwniczy Altero. W ten dzień na klientów czekała spec...

Salon sprzedaży UPC w M1 Czeladź już otwarty
W czwartek, 26 lutego powiększyło się grono najemców centrum handlowego M1 w Czeladzi. Ofertę obiektu wzbogacił salon Sprzedaży UPC Polska, lider inn...

Bytom poprawił wyniki sprzedaży w styczniu o 43%
Spółka Bytom, producent i detalista odzieży męskiej, zanotowała wzrost sprzedaży detalicznej oraz hurtowej w styczniu. Wzrosła również marża detalicz...

Andy Warhol projektuje dla Converse
Tej wiosny marka Converse inauguruje współpracę z Fundacją Sztuk Wizualnych Andy′ego Warhola, w ramach której została stworzona linia Converse Chuck ...

Wiosenna odsłona ekskluzywnej linii Mohito Gold Label
Wśród najnowszych projektów marki ponownie dominują mocno trendowe fasony, charakteryzujące się doskonałą jakością oraz wykonaniem z dbałością o każd...

Nowy sklep Unisono w Gdańsku
21 lutego Unisono otworzyło swój kolejny salon w galerii handlowej w Gdańsku przy ulicy Grunwaldzkiej 141.Z okazji otwarcia, klienci mogli skorzystać...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej