Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Moda męska w Outlecie Białystok

2014-03-17 14:01:10

Do grona najemców Outletu Białystok dołączy salon mody męskiej Albione. Nowy najemca zajmie powierzchnię 190 mkw.

- Albione to kolejny prestiżowy najemca, który wzmocni ofertę Outletu Białystok. Cieszymy się, że ta wyjątkowa marka, ciesząca się uznaniem klientów nie tylko w Polsce dołączyła do grona najemców naszego projektu. Bardzo duże zainteresowanie Outletem Białystok wyrażają zarówno duzi międzynarodowi gracze jak i znane polskie marki. W najbliższych dniach będziemy mogli pochwalić się kolejnymi nowymi umowami, będą to najemcy m.in. z branży obuwniczej, sportowej, jeansowej, casual oraz moda damska – mówi Jan Wciślak, leasing manager, BOIG.

Albione to najwyższa jakość, włoski styl i zawsze tylko najlepsze materiały. Albione to zarówno kolekcje mody biznesowej, garnitury na specjalne okazje takie jak ślub czy wesele, ale również okrycia wierzchnie takie jak kurtki i płaszcze oraz obuwie klasy premium. Do produkcji garniturów są wykorzystywane tkaniny najlepszych włoskich fabryk, a guziki w marynarkach wykonane są z naturalnego orzecha.

Outlet Białystok pierwszych klientów powita w drugiej połowie 2014 roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 80 sklepów.
Źródło: BOIG (AN)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Świąteczne cegiełki H&M na rzecz kobiet w Etopii
Za każdy sprzedany zestaw świątecznych naklejek upominkowych, Fundacja H&M Conscious przekaże kwotę odpowiadającą ich podwójnej wartości na rzecz CAR...

Trwa dynamiczna rozbudowa sieci Martes Sport
Sieć Martes Sport nie zwalnia tempa. Koniec roku stoi pod hasłem dalszej ekspansji firmy, która uruchamia kolejne salony na terenie centrów i galerii...

Nowi najemcy wzbogacają ofertę CH Turawa Park
Do grona najemców opolskiego Centrum Handlowego Turawa Park dołączyli: Fightline Shop oraz Pewex. W ostatnim czasie swój lokal otworzyła także pralni...

Nowa strona internetowa Giacomo Conti
Męska marka odzieżowa specjalizująca się w nowoczesnych kolekcjach spod znaku elegancji, Giacomo Conti, zmieniła w połowie grudnia swoją wizerunkową ...

Nowość na Trójmiejskim rynku odzieżowym w Galerii Madison
Od marca 2015 roku Galeria Madison w swojej ofercie handlowej będzie bogatsza o nowy Concept Store dla dzieci. Marka Bibi Concept MejdInPoland oferow...

MiniKino w Factory Warszawa Annopol
Przed świętami Bożego Narodzenia centrum outletowe Factory Annopol przygotowało pomysłowe rozwiązanie dla rodziców z dziećmi. Większość najmłodszych ...

Yups! w Krakowie jeszcze w grudniu
Obecna na rynku od ponad dziesięciu lat marka Yups! jeszcze w tym roku otworzy swój kolejny sklep. Wkrótce do sieci dołączy punkt sprzedaży w Krakowi...

I etap emisji obligacji na rozwój drogerii Dayli zakończony
Kerdos Group SA pozyskała 13 mln zł w ramach 1. etapu emisji obligacji. Zakończy się on w styczniu emisją wartą 15-20 mln zł. Celem jest zdynamizowan...

Salon Pierre Cardin w bielskim Gemini
W sobotę, 7 grudnia w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Gemini Park Bielsko-Biała, należącym do Gemini Holding, otwarty został salon marki Pierre Cardin, ...

Nowy najemca w Centrum Korona
W środę, 17 grudnia do grona najemców wrocławskiego Centrum Korona dołączyła marka Gatta. Nowy salon, operujący na powierzchni 69,30 m kw., wzbogaca ...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.