Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Moda męska w Outlecie Białystok

2014-03-17 14:01:10

Do grona najemców Outletu Białystok dołączy salon mody męskiej Albione. Nowy najemca zajmie powierzchnię 190 mkw.

- Albione to kolejny prestiżowy najemca, który wzmocni ofertę Outletu Białystok. Cieszymy się, że ta wyjątkowa marka, ciesząca się uznaniem klientów nie tylko w Polsce dołączyła do grona najemców naszego projektu. Bardzo duże zainteresowanie Outletem Białystok wyrażają zarówno duzi międzynarodowi gracze jak i znane polskie marki. W najbliższych dniach będziemy mogli pochwalić się kolejnymi nowymi umowami, będą to najemcy m.in. z branży obuwniczej, sportowej, jeansowej, casual oraz moda damska – mówi Jan Wciślak, leasing manager, BOIG.

Albione to najwyższa jakość, włoski styl i zawsze tylko najlepsze materiały. Albione to zarówno kolekcje mody biznesowej, garnitury na specjalne okazje takie jak ślub czy wesele, ale również okrycia wierzchnie takie jak kurtki i płaszcze oraz obuwie klasy premium. Do produkcji garniturów są wykorzystywane tkaniny najlepszych włoskich fabryk, a guziki w marynarkach wykonane są z naturalnego orzecha.

Outlet Białystok pierwszych klientów powita w drugiej połowie 2014 roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 80 sklepów.
Źródło: BOIG (AN)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Super Prezenty w Arkadach Wrocławskich
W lipcu w Centrum Handlowym Arkady Wrocławskie pojawił się nowy, stacjonarny punkt sprzedaży, oferujący oryginalne prezenty na każdą okazję. Stoisko ...

Rusza kolejny etap przebudowy Centrum Handlowego Auchan Gdańsk
Dziś rozpoczyna się drugi etap przebudowy Centrum Handlowego Auchan Gdańsk. Jest to jedna z największych inwestycji prowadzonych obecnie przez inwest...

Galeria Jurajska poszerza ofertę z branży wyposażenia wnętrz
W największym centrum handlowym w Częstochowie trwa seria otwarć. Do grona najemców dołączyła właśnie Tescoma, to już trzeci najemca oferujący wyposa...

Silesia City Center wprowadza beacony
Silesia City Center, jako pierwsza galeria handlowa na południu Polski, będzie testowała technologię BLE (bluetooth low energy), czyli beacony. Co to...

Pure Jatomi Fitness pod lupą UOKiK
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przyjrzał się praktykom spółki Pure Health and Fitness, która pod logo Pure Jatomi prowadzi sieć klubów fitne...

Marka Woolinsky debiutuje w Warszawie
MODO to zupełnie nowatorski koncept sprzedaży mody, który przyciąga inne innowacyjne pomysły. Do grona marek dołączy Woolinsky, debiutująca marka, bę...

Relokacja Aldo we Wrocławiu
Międzynarodowa sieć sklepów z obuwiem Aldo zdecydowała o relokacji już istniejącego butiku we wrocławskim centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. L...

W Silesia City Center otwarto Sztolnię
W budynkach po dawnym kopalnianym basenie, jakie stoją się na terenie Silesia City Center, otwarto właśnie Sztolnię - nową restaurację. W jej menu zn...

Wystartowała polska edycja konkursu gia
„Global Innovation Award” (gia) to prestiżowy konkurs na najlepsze sklepy wnętrzarskie. Udział w aktualnej edycji konkursu można zgłosić do końca sie...

Kampania Wólczanki na sezon jesień - zima
Hipnotyczna, jednocześnie wyrafinowana i chłodna, ale też iskrząca podskórnym temperamentem i ledwo skrywaną pasją – kampania Wólczanki na obecny sez...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej