Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Moda męska w Outlecie Białystok

2014-03-17 14:01:10

Do grona najemców Outletu Białystok dołączy salon mody męskiej Albione. Nowy najemca zajmie powierzchnię 190 mkw.

- Albione to kolejny prestiżowy najemca, który wzmocni ofertę Outletu Białystok. Cieszymy się, że ta wyjątkowa marka, ciesząca się uznaniem klientów nie tylko w Polsce dołączyła do grona najemców naszego projektu. Bardzo duże zainteresowanie Outletem Białystok wyrażają zarówno duzi międzynarodowi gracze jak i znane polskie marki. W najbliższych dniach będziemy mogli pochwalić się kolejnymi nowymi umowami, będą to najemcy m.in. z branży obuwniczej, sportowej, jeansowej, casual oraz moda damska – mówi Jan Wciślak, leasing manager, BOIG.

Albione to najwyższa jakość, włoski styl i zawsze tylko najlepsze materiały. Albione to zarówno kolekcje mody biznesowej, garnitury na specjalne okazje takie jak ślub czy wesele, ale również okrycia wierzchnie takie jak kurtki i płaszcze oraz obuwie klasy premium. Do produkcji garniturów są wykorzystywane tkaniny najlepszych włoskich fabryk, a guziki w marynarkach wykonane są z naturalnego orzecha.

Outlet Białystok pierwszych klientów powita w drugiej połowie 2014 roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 80 sklepów.
Źródło: BOIG (AN)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Otwarcie Deichmann w Galerii Pomorskiej
4 lutego do grona najemców bydgoskiej Galerii Pomorskiej dołączył salon sieci Deichmann. Tym samym wzbogaciła się oferta obuwnicza obiektu.

Kolejny lokal sieci Olimp
Grupa Gastromall sfinalizowała umowę pod wynajem lokalu na działalność gastronomiczną w centrum outletowym w podwarszawskim Piasecznie. Nowa restaura...

CH Auchan Gdańsk przekazało dzieciom 1600 książek
Dzięki zaangażowaniu klientów Centrum Handlowego Auchan Gdańsk do podopiecznych z domów dziecka oraz małych pacjentów przebywających na oddziałach dz...

NoVa Park kończy wzrostami 2015 rok
2015 rok to kolejny dobry rok dla centrum handlowego NoVa Park. Od otwarcia w kwietniu 2012 roku NoVa Park systematycznie notuje wzrosty zarówno frek...

Komfort pozostaje na dłużej w warszawskim parku handlowym
Sklep Komfort przedłużył umowę najmu w warszawskim parku handlowym zlokalizowanym przy ul. Głębockiej.

Monnari z większym lokalem w Bytomiu
Sieć Monnari, oferująca elegancką odzież dla kobiet, powiększyła swój salon w bytomskim centrum handlowym przy Al. Jana Nowaka Jeziorańskiego 25. Otw...

Ryłko i Cukiernia Sowa z nowymi salonami
Do grona najemców Centrum Handlowego przy ulicy Mieszka I 73 w Szczecinie dołączają polska sieć produkująca obuwie skórzane – Ryłko, zaś segment gast...

Galeria Echo najlepszym centrum regionalnym w Polsce
To był najlepszy rok kieleckiej Galerii Echo. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Galerię Echo odwiedziło blisko 9,5 miliona osób, a grudzień, z ponad mili...

Pierwszy sklep 4F na Łotwie
Spółka OTCF, właściciel marki 4F, podpisała umowę z centrum handlowym Riga Plaza, na mocy której już 25 marca 2016 roku zostanie otwarty pierwszy skl...

Nowe marki w rozbudowywanym Centrum Handlowym Auchan Gdańsk
Dobiega końca drugi z trzech etapów rozbudowy Centrum Handlowego Auchan Gdańsk. Wśród nowych najemców galerii handlowej znajdą się takie marki, jak T...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2015 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to największy branżowy magazyn biznesowo-lifestylowy, opisujący działalność firm i managerów zarządzających centrami i sieciami handlowymi na całym świecie. Dystrybuowany podczas największych wydarzeń poświęconych rozwojowi sektora RETAIL na 5 kontynentach, powstaje przy współpracy z największymi ekpertami branży.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej