Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Moda męska w Outlecie Białystok

2014-03-17 14:01:10

Do grona najemców Outletu Białystok dołączy salon mody męskiej Albione. Nowy najemca zajmie powierzchnię 190 mkw.

- Albione to kolejny prestiżowy najemca, który wzmocni ofertę Outletu Białystok. Cieszymy się, że ta wyjątkowa marka, ciesząca się uznaniem klientów nie tylko w Polsce dołączyła do grona najemców naszego projektu. Bardzo duże zainteresowanie Outletem Białystok wyrażają zarówno duzi międzynarodowi gracze jak i znane polskie marki. W najbliższych dniach będziemy mogli pochwalić się kolejnymi nowymi umowami, będą to najemcy m.in. z branży obuwniczej, sportowej, jeansowej, casual oraz moda damska – mówi Jan Wciślak, leasing manager, BOIG.

Albione to najwyższa jakość, włoski styl i zawsze tylko najlepsze materiały. Albione to zarówno kolekcje mody biznesowej, garnitury na specjalne okazje takie jak ślub czy wesele, ale również okrycia wierzchnie takie jak kurtki i płaszcze oraz obuwie klasy premium. Do produkcji garniturów są wykorzystywane tkaniny najlepszych włoskich fabryk, a guziki w marynarkach wykonane są z naturalnego orzecha.

Outlet Białystok pierwszych klientów powita w drugiej połowie 2014 roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 80 sklepów.
Źródło: BOIG (AN)
Share |



Więcej aktualności B2B:
M1 nagrodzone certyfikatem Created in Poland Superbrands po raz drugi z rzędu
Centra Handlowe M1, zarządzane przez METRO Properties, po raz drugi znalazły się w gronie marek utytułowanych Created in Poland Superbrands, w edycji...

Pracownicy marki Lindex w nowej kampanii marketingowej
Na początku maja ruszyła nowa kampania bielizny marki Lindex. Jej twarzami zostali pracownicy sieci. Wiosenna kolekcja pełna jest neutralnej koloryst...

Abra przekroczy liczbę 100 sklepów tego lata
23 maja sieć sklepów meblowych Abra powiększy się o dwie nowe placówki handlowe. Tego dnia mieszkańcy Wielunia w województwie łódzkim oraz Brodnicy w...

Ogromny sukces loterii Agory Bytom
60 tys. kuponów, stu zadowolonych najemców oraz jeden zwycięzca, który otrzymał klucz do luksusowego mieszkania. Loteria Agora Szuka Lokatora po raz ...

Nowe ambasadorki marki Triumph
Triumph rozpoczął nową kampanię marketingową. Ambasadorkami kampanii są trzy różne kobiece osobowości, wśród których znalazły się aktorki Barbara Kur...

Nowy sklep Wójcik w Lublinie
W dniach 25-26 kwietnia firma odzieży dziecięcej Wójcik, świętowała otwarcie nowego salonu przy ulicy Orkana 6 w Lublinie. Otwarciu towarzyszyły atra...

Nowe lodziarnie Grycan w Jeleniej Górze, Warszawie i Starogardzie Gdańskim
Pod koniec kwietnia i na początku maja otwarte zostały trzy nowe lodziarnie Grycan - Lody od pokoleń. Dwie lodziarnie działają w centrach handlowych ...

Save My Bag – pierwszy sklep w MODO
To włoska marka torebek o niepowtarzalnej stylistyce. Lekkie, trwałe, kolorowe, nowoczesne – tak po krótce można scharakteryzować torby Save My Bag. ...

Rossmann, Deichmann oraz C&A na dłużej w Tarnowie
Sieci handlowe Rossmann, Deichmann oraz C&A przedłużyły umowy najmu na swoje lokale w tarnowskim centrum handlowym przy ulicy Nowodąbrowskiej 127. ...

Meble VOX w Poznań Plaza
22 maja do grona najemców Centrum Handlowego Poznań Plaza dołączy salon Meble VOX. Nowy salon zlokalizowany jest na pierwszym piętrze.




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej