Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Moda męska w Outlecie Białystok

2014-03-17 14:01:10

Do grona najemców Outletu Białystok dołączy salon mody męskiej Albione. Nowy najemca zajmie powierzchnię 190 mkw.

- Albione to kolejny prestiżowy najemca, który wzmocni ofertę Outletu Białystok. Cieszymy się, że ta wyjątkowa marka, ciesząca się uznaniem klientów nie tylko w Polsce dołączyła do grona najemców naszego projektu. Bardzo duże zainteresowanie Outletem Białystok wyrażają zarówno duzi międzynarodowi gracze jak i znane polskie marki. W najbliższych dniach będziemy mogli pochwalić się kolejnymi nowymi umowami, będą to najemcy m.in. z branży obuwniczej, sportowej, jeansowej, casual oraz moda damska – mówi Jan Wciślak, leasing manager, BOIG.

Albione to najwyższa jakość, włoski styl i zawsze tylko najlepsze materiały. Albione to zarówno kolekcje mody biznesowej, garnitury na specjalne okazje takie jak ślub czy wesele, ale również okrycia wierzchnie takie jak kurtki i płaszcze oraz obuwie klasy premium. Do produkcji garniturów są wykorzystywane tkaniny najlepszych włoskich fabryk, a guziki w marynarkach wykonane są z naturalnego orzecha.

Outlet Białystok pierwszych klientów powita w drugiej połowie 2014 roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 80 sklepów.
Źródło: BOIG (AN)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Nowe twarze kampanii Wojas
Sesję zdjęciową promującą kampanię wiosna-lato 2015 marki Wojas wykonano w warszawskim studiu fotograficznym. Twarzami kampanii zostali Aleksandra Ki...

Wójcik inwestuje w sklepy franczyzowe
Wójcik Fashion Group, obecny na rynku od 1987 r., posiadający w swoim portfolio marki Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony, rozwija sieć sprzedaży o kolejne...

W.Kruk wprowadzi autorską kolekcję biżuterii od Kingi Rusin
W salonach W.Kruk od 9 marca pojawi się autorka kolekcja Kingi Rusin. Linia biżuterii pojawi się pod nazwą Vis i ukaże się w rocznicę 175-lecia istni...

Wiosenno-letnia kampania Moodo w Portugalii
Wiosenna kampania Moodo to ilustracja gorących trendów i malowniczego portugalskiego klimatu. To właśnie Porto w tym sezonie stanowiło tło do zdjęć w...

Rossmann otwiera 1000. drogerię
W najbliższy piątek, 30 stycznia, w Złotych Tarasach otwarty zostanie 1000. sklep marki Rossmann. Drogeria zlokalizowana będzie na placu na poziomie ...

Europa Centralna – z satysfakcją podsumowuje rok 2014
Europa Centralna, jedno z największych centrów handlowych w regionie, z satysfakcją podsumowuje drugi rok działalności na rynku. Centrum, od otwarcia...

Coraz więcej punktów odbioru Merlin.pl w salonikach Kolportera
Dzięki współpracy z Kolporterem sklep internetowy Merlin.pl zwiększył liczbę punktów odbioru swoich przesyłek. Klienci Merlina, nie płacąc za dostawę...

Galeria Jurajska: Rodzice z dziećmi coraz ważniejsi dla galerii handlowych
Rodzice coraz częściej i coraz chętniej robią zakupy z dziećmi. To ogromne wyzwanie dla galerii handlowej, zarówno w sferze aranżacji przestrzeni pas...

Wójcik uruchomi e-sprzedaż zagranicą
Wójcik Fashion Group, obecny na rynku od 1987 r., posiadający w swoim portfolio marki Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony, planuje wiosną tego roku uruchom...

Nowy Jork na wyciągnięcie ręki w Subway
Co wspólnego ma sandwicz marki Subway z nowojorskim transportem? Znacznie więcej niż nazwę, którą dzieli ze słynnym metrem. 5 stycznia ruszyła ogólno...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.