Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Moda męska w Outlecie Białystok

2014-03-17 14:01:10

Do grona najemców Outletu Białystok dołączy salon mody męskiej Albione. Nowy najemca zajmie powierzchnię 190 mkw.

- Albione to kolejny prestiżowy najemca, który wzmocni ofertę Outletu Białystok. Cieszymy się, że ta wyjątkowa marka, ciesząca się uznaniem klientów nie tylko w Polsce dołączyła do grona najemców naszego projektu. Bardzo duże zainteresowanie Outletem Białystok wyrażają zarówno duzi międzynarodowi gracze jak i znane polskie marki. W najbliższych dniach będziemy mogli pochwalić się kolejnymi nowymi umowami, będą to najemcy m.in. z branży obuwniczej, sportowej, jeansowej, casual oraz moda damska – mówi Jan Wciślak, leasing manager, BOIG.

Albione to najwyższa jakość, włoski styl i zawsze tylko najlepsze materiały. Albione to zarówno kolekcje mody biznesowej, garnitury na specjalne okazje takie jak ślub czy wesele, ale również okrycia wierzchnie takie jak kurtki i płaszcze oraz obuwie klasy premium. Do produkcji garniturów są wykorzystywane tkaniny najlepszych włoskich fabryk, a guziki w marynarkach wykonane są z naturalnego orzecha.

Outlet Białystok pierwszych klientów powita w drugiej połowie 2014 roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 80 sklepów.
Źródło: BOIG (AN)
Share |



Więcej aktualności B2B:
CAHA – kolejna marka projektancka w MODO
CAHA to marka zmysłowych kobiecych ubrań, stworzona przez Katarzynę Bajer. Butik CAHA o powierzchni 40 m kw. znajdzie się w MODO w strefie art fashio...

Beacony w Centrum Handlowym NoVa Park
NoVa Park zdecydowało się na pogłębienie współpracy z serwisem Qpony.pl poprzez inwestycję w innowacyjne rozwiązanie oparte na technologii BLE (bluet...

Z wyspy do salonu - większy Swatch w Silesia City Center
Swatch w Silesia City Center przenosi się w wyspy handlowej do lokalu. Nowy salon firmowy marki ma powierzchnię 66 m kw.

Pop-up store Medicine w Centrum Handlowym Batory
Centrum zyskało nowego najemcę – polski brand odzieżowy Medicine. W czerwcu br. podpisano umowę najmu z właścicielem marki BRANDBQ Sp. z o.o. na powi...

Salon Play w Czerwionce-Leszczynach
W lipcu do grona najemców centrum handlowego zlokalizowanego przy ul. Furgoła 6 w mieście Czerwionka-Leszczyny dołączył salon sieci Play.

Nowy najemca w Kraków Plaza
Galeria Kraków Plaza pozyskała nowego najemcę, sklep zoologiczny Jakama, oferujący szeroką ofertę produktów dla zwierząt oraz zwierzęta domowe. Sklep...

Nowa strona www Agory Bytom
Agora Bytom zaktualizowała swoją dotychczasową stronę internetową. Celem projektu było dostarczenie klientom wygodnego narzędzia pozwalającego na szy...

M BY MAYA PALMA w MODO
Autorska kolekcja M BY MAYA PALMA w MODO zajmie blisko 30 m kw. w strefie art fashion. Projektantka–legenda polskiej mody, Maja Palma, w nowej marce ...

Nowa Drogeria Natura w Kołobrzegu
4 lipca w galerii handlowej zlokalizowanej przy ul. Armii Krajowej w Kołobrzegu Drogerie Natura, jedna z największych i najdłużej działających na pol...

Nowy salon à Tab w Krakowie
Miłośnicy gotowania mogą robić zakupy w nowo otwartym sklepie à Tab znajdującym się w krakowskim centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. Kamieńskie...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej