Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Sfinks Polska: rusza WOOK w Poznaniu

2011-05-19 12:31:35

WOOK – sieć oferująca dania kuchni azjatyckiej, należąca do Sfinks Polska – otwiera swoją pierwszą restaurację w Poznaniu. Jest to jednocześnie największy lokal tej sieci w Polsce. W poznańskim WOOKu przy stolikach ustawionych na kilku poziomach może zasiąść nawet 240 osób. Restauracja znajduje się w sercu miasta, przy ul. Fredry 12, a pierwsi goście będą mogli skosztować potraw z jej menu w sobotę, 21 maja.

Łączna powierzchnia restauracji wraz z zapleczem kuchennym to blisko 1200 metrów kw. Przy wejściu do WOOKa stoi tradycyjna chińska brama oraz ogromny gong, a na wewnętrznym dziedzińcu azjatyckie drzewko szczęścia z lampionami. Na środku głównej sali znajduje się wyspa z 12 palnikami (w warszawskim WOOKu, dotychczas największym lokalu tej sieci, jest ich 8), gdzie przygotowywane są dania. W ten sposób goście mogą na żywo obserwować dalekowschodnich kucharzy siekających składniki, czy podrzucających potrawy na patelniach, spod których nierzadko buchają płomienie. Oprócz głównej sali, w restauracji znajduje się również sala VIP.

- Jesteśmy przekonani, że WOOK może powtórzyć sukces należącej do nas sieci Sphinx i zyskać podobną popularność, dlatego w nadchodzących miesiącach zamierzamy otworzyć na terenie kraju kolejne restauracje tej marki. Polacy, coraz częściej wyedukowani kulinarnie dzięki zagranicznym podróżom, wiedzą, że prawdziwe smaki Azji to niekoniecznie kurczak utopiony w słodkim sosie serwowany z kiszoną kapustą. Oczekują oryginalnych receptur i wysokiej jakości. WOOK proponuje gościom różnorodną kartę dań, czerpiącą z bogactwa kuchni Dalekiego Wschodu oraz potrawy przygotowywane na ich oczach przez chińskich kucharzy. Liczymy, że poznaniacy, podobnie jak nasi goście z innych miast, szybko zasmakują w specjałach przygotowywanych w WOOKu – mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes Sfinks Polska.

Karta dań WOOK zawiera kilkadziesiąt propozycji kulinarnych, w tym dania z drobiu i innych mięs, ryb, owoców morza a także makarony, naleśniki, warzywa i desery. W menu można znaleźć m.in. zupę green curry z kurczakiem, wołowinę z czarnym pieprzem, kaczkę w mandarynkach, rybę w sosie kokosowym, panierowanego kurczaka w sosie słodko-pikantnym, kąski kurczaka w sezamie z chilli, fasolę szparagową w sosie kokosowym a na deser smażone lody oraz wiele innych smakowitości.

WOOK to jedyna sieć restauracyjna w Polsce, specjalizująca się w daniach kuchni azjatyckiej. Sieć, łącznie z najnowszą restauracją, liczy osiem lokali, znajdujących się w Poznaniu, Warszawie, Łodzi i Gdańsku, a także na Dolnym Śląsku – we Wrocławiu, Legnicy i Kłodzku.

Zobacz restauracje WOOK w centrach handlowych
Źródło: WOOK, fot. Sfinks (EM)
Share |



Więcej aktualności B2B:
MODO centrum smaku – Piccola Italia
Oprócz projektantów mody, firm odzieżowych i obuwniczych w MODO znajdą się również najlepsze restauracje, a wśród nich Piccola Italia, słynąca z wy...

Otwarcie Toys"R"Us w Łodzi
W Pasażu Łódzkim do grona marek dołączy Toys”R”Us, największy międzynarodowy sprzedawca zabawek i artykułów dla dzieci i młodzieży. Asortyment sklepu...

Sprzedaż w spółce Bytom wzrosła o blisko 30% w kwietniu
Spółka Bytom, producent i detalista odzieży męskiej, zanotowała wzrost sprzedaży detalicznej w kwietniu. Wzrosła również marża detaliczna, która w po...

Marka Tchibo zawitała do NoVa Park
W środę, 27 maja w centrum handlowym NoVa Park nastąpiło otwarcie sklepu Tchibo. To pierwszy sklep marki w Gorzowie Wielkopolskim. Lokal zajmuje powi...

McDonald’s z nową platformą komunikacyjną
24 maja ruszyła ogólnopolska kampania McDonald’spromująca platformę komunikacyjną #mamsmakanamaka. Marka stawia na uspójnienie komunikacji marketingo...

383 mln zł przychodów ze sprzedaży LPP w kwietniu
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2015 roku przez GK LPP SA wyniosły ok. 383 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętyc...

Galeria Pomorska zaprasza na inteligentne zakupy
Galeria Pomorska w Bydgoszczy to pierwsze centrum handlowe w regionie, które zdecydowało się budować pogłębione relacje z klientami w oparciu o techn...

Scallini otwiera punkty sprzedaży w centrach handlowych
Polska marka biżuteryjna – Scallini – dostępna dotąd wyłącznie w sklepie internetowym, rozwija działalność poprzez uruchomienie dwóch punktów sprzeda...

CDRL S.A. z 3,79 mln zł zysku operacyjnego po I kwartale
Grupa CDRL zanotowała w I kwartale 2015 r. zysk operacyjny w wysokości 3,79 mln zł, zysk netto wyniósł 727 tys. zł. Skonsolidowane przychody właścici...

Nowy salon Medicine w Dębicy
Marka Medicine – everyday therapy dołączyła do grona najemców dębickiej galerii przy ulicy Rzeszowskiej. Jest to pierwszy salon polskiej marki odzież...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej