Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Sfinks Polska: rusza WOOK w Poznaniu

2011-05-19 12:31:35

WOOK – sieć oferująca dania kuchni azjatyckiej, należąca do Sfinks Polska – otwiera swoją pierwszą restaurację w Poznaniu. Jest to jednocześnie największy lokal tej sieci w Polsce. W poznańskim WOOKu przy stolikach ustawionych na kilku poziomach może zasiąść nawet 240 osób. Restauracja znajduje się w sercu miasta, przy ul. Fredry 12, a pierwsi goście będą mogli skosztować potraw z jej menu w sobotę, 21 maja.

Łączna powierzchnia restauracji wraz z zapleczem kuchennym to blisko 1200 metrów kw. Przy wejściu do WOOKa stoi tradycyjna chińska brama oraz ogromny gong, a na wewnętrznym dziedzińcu azjatyckie drzewko szczęścia z lampionami. Na środku głównej sali znajduje się wyspa z 12 palnikami (w warszawskim WOOKu, dotychczas największym lokalu tej sieci, jest ich 8), gdzie przygotowywane są dania. W ten sposób goście mogą na żywo obserwować dalekowschodnich kucharzy siekających składniki, czy podrzucających potrawy na patelniach, spod których nierzadko buchają płomienie. Oprócz głównej sali, w restauracji znajduje się również sala VIP.

- Jesteśmy przekonani, że WOOK może powtórzyć sukces należącej do nas sieci Sphinx i zyskać podobną popularność, dlatego w nadchodzących miesiącach zamierzamy otworzyć na terenie kraju kolejne restauracje tej marki. Polacy, coraz częściej wyedukowani kulinarnie dzięki zagranicznym podróżom, wiedzą, że prawdziwe smaki Azji to niekoniecznie kurczak utopiony w słodkim sosie serwowany z kiszoną kapustą. Oczekują oryginalnych receptur i wysokiej jakości. WOOK proponuje gościom różnorodną kartę dań, czerpiącą z bogactwa kuchni Dalekiego Wschodu oraz potrawy przygotowywane na ich oczach przez chińskich kucharzy. Liczymy, że poznaniacy, podobnie jak nasi goście z innych miast, szybko zasmakują w specjałach przygotowywanych w WOOKu – mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes Sfinks Polska.

Karta dań WOOK zawiera kilkadziesiąt propozycji kulinarnych, w tym dania z drobiu i innych mięs, ryb, owoców morza a także makarony, naleśniki, warzywa i desery. W menu można znaleźć m.in. zupę green curry z kurczakiem, wołowinę z czarnym pieprzem, kaczkę w mandarynkach, rybę w sosie kokosowym, panierowanego kurczaka w sosie słodko-pikantnym, kąski kurczaka w sezamie z chilli, fasolę szparagową w sosie kokosowym a na deser smażone lody oraz wiele innych smakowitości.

WOOK to jedyna sieć restauracyjna w Polsce, specjalizująca się w daniach kuchni azjatyckiej. Sieć, łącznie z najnowszą restauracją, liczy osiem lokali, znajdujących się w Poznaniu, Warszawie, Łodzi i Gdańsku, a także na Dolnym Śląsku – we Wrocławiu, Legnicy i Kłodzku.

Zobacz restauracje WOOK w centrach handlowych
Źródło: WOOK, fot. Sfinks (EM)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Centrum Handlowe Osowa poszerza ofertę modową
Butik Look to nowe miejsce na modowej mapie Centrum Handlowego Osowa. Nowy salon odzieżowy oferuje asortyment dla kobiet lubiących łączyć różne style...

W Galerii Korona Kielce otwarto powiększony salon Pepe Jeans
Nowy, powiększony salon o powierzchni 143 m kw. znajduje się na poziomie +1. Dotychczas klienci inspirujący się modą z Londynu mogli korzystać z ofer...

Większy firmowy sklep Lee Wrangler już w Centrum Handlowym Auchan Bydgoszcz
Sklep Lee Wrangler obecny w bydgoskiej galerii handlowej Auchan od 2001 roku, zwiększył swoją powierzchnię. Od 2 lutego 2016 r. klienci mają do dyspo...

Subway wystartował w Stalowej Woli
Subway w połowie ubiegłego roku przekroczył już liczbę 100 otwartych w Polsce restauracji. Głównie sytuowane są w aglomeracjach, dużych ośrodkach mie...

Wielkie otwarcie nowej drogerii Hebe w Warszawie
W najbliższy piątek, 12 lutego będzie miało miejsce otwarcie nowej drogerii Hebe w Warszawie. Nowy punkt sprzedaży sieci Hebe, posiadającej ponad 100...

Vistula i Wólczanka w Gemini Park Bielsko - Biała
Już niebawem oferta bielskiego Gemini Park powiększy się o dwa brandy modowe należące do grupy Vistula – lidera w branży odzieżowej w Polsce. Vistula...

CH Forum otwiera strefę coworkingową
Gliwickie CH Forum 15 lutego otworzy na 1. piętrze strefę coworkingu. Z darmowym internetem, dziesięcioma biurkami oraz strefą relaksu z kanapami i p...

Nowy, większy salon CCC w Manufakturze
W ostatnich dniach stycznia w Manufakturze otwarto po remoncie salon obuwniczy CCC. Powierzchnia sklepu zwiększyła się niemal dwukrotnie, a wnętrze z...

Biedronka rozwija projekt "Testujemy"
Na początku kwietnia 2014 r. projekt konsumencki "Testujemy" został stworzony z myślą o aktywnych konsumentach sieci Biedronka. Przedsięwzięc...

Wólczanka i Vistula ujawniają kulisy wiosennej kampanii.
Wólczanka prezentuje kulisy sesji wizerunkowej na sezon wiosna - lato 2016.Tematem kolekcji są wyszukane motywy kwiatów, grochów, mikrowzorów czy cyf...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2015 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to największy branżowy magazyn biznesowo-lifestylowy, opisujący działalność firm i managerów zarządzających centrami i sieciami handlowymi na całym świecie. Dystrybuowany podczas największych wydarzeń poświęconych rozwojowi sektora RETAIL na 5 kontynentach, powstaje przy współpracy z największymi ekpertami branży.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej