Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Sfinks Polska: rusza WOOK w Poznaniu

2011-05-19 12:31:35

WOOK – sieć oferująca dania kuchni azjatyckiej, należąca do Sfinks Polska – otwiera swoją pierwszą restaurację w Poznaniu. Jest to jednocześnie największy lokal tej sieci w Polsce. W poznańskim WOOKu przy stolikach ustawionych na kilku poziomach może zasiąść nawet 240 osób. Restauracja znajduje się w sercu miasta, przy ul. Fredry 12, a pierwsi goście będą mogli skosztować potraw z jej menu w sobotę, 21 maja.

Łączna powierzchnia restauracji wraz z zapleczem kuchennym to blisko 1200 metrów kw. Przy wejściu do WOOKa stoi tradycyjna chińska brama oraz ogromny gong, a na wewnętrznym dziedzińcu azjatyckie drzewko szczęścia z lampionami. Na środku głównej sali znajduje się wyspa z 12 palnikami (w warszawskim WOOKu, dotychczas największym lokalu tej sieci, jest ich 8), gdzie przygotowywane są dania. W ten sposób goście mogą na żywo obserwować dalekowschodnich kucharzy siekających składniki, czy podrzucających potrawy na patelniach, spod których nierzadko buchają płomienie. Oprócz głównej sali, w restauracji znajduje się również sala VIP.

- Jesteśmy przekonani, że WOOK może powtórzyć sukces należącej do nas sieci Sphinx i zyskać podobną popularność, dlatego w nadchodzących miesiącach zamierzamy otworzyć na terenie kraju kolejne restauracje tej marki. Polacy, coraz częściej wyedukowani kulinarnie dzięki zagranicznym podróżom, wiedzą, że prawdziwe smaki Azji to niekoniecznie kurczak utopiony w słodkim sosie serwowany z kiszoną kapustą. Oczekują oryginalnych receptur i wysokiej jakości. WOOK proponuje gościom różnorodną kartę dań, czerpiącą z bogactwa kuchni Dalekiego Wschodu oraz potrawy przygotowywane na ich oczach przez chińskich kucharzy. Liczymy, że poznaniacy, podobnie jak nasi goście z innych miast, szybko zasmakują w specjałach przygotowywanych w WOOKu – mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes Sfinks Polska.

Karta dań WOOK zawiera kilkadziesiąt propozycji kulinarnych, w tym dania z drobiu i innych mięs, ryb, owoców morza a także makarony, naleśniki, warzywa i desery. W menu można znaleźć m.in. zupę green curry z kurczakiem, wołowinę z czarnym pieprzem, kaczkę w mandarynkach, rybę w sosie kokosowym, panierowanego kurczaka w sosie słodko-pikantnym, kąski kurczaka w sezamie z chilli, fasolę szparagową w sosie kokosowym a na deser smażone lody oraz wiele innych smakowitości.

WOOK to jedyna sieć restauracyjna w Polsce, specjalizująca się w daniach kuchni azjatyckiej. Sieć, łącznie z najnowszą restauracją, liczy osiem lokali, znajdujących się w Poznaniu, Warszawie, Łodzi i Gdańsku, a także na Dolnym Śląsku – we Wrocławiu, Legnicy i Kłodzku.

Zobacz restauracje WOOK w centrach handlowych
Źródło: WOOK, fot. Sfinks (EM)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Beacony w Centrum Handlowym NoVa Park
NoVa Park zdecydowało się na pogłębienie współpracy z serwisem Qpony.pl poprzez inwestycję w innowacyjne rozwiązanie oparte na technologii BLE (bluet...

Z wyspy do salonu - większy Swatch w Silesia City Center
Swatch w Silesia City Center przenosi się w wyspy handlowej do lokalu. Nowy salon firmowy marki ma powierzchnię 66 m kw.

Pop-up store Medicine w Centrum Handlowym Batory
Centrum zyskało nowego najemcę – polski brand odzieżowy Medicine. W czerwcu br. podpisano umowę najmu z właścicielem marki BRANDBQ Sp. z o.o. na powi...

Salon Play w Czerwionce-Leszczynach
W lipcu do grona najemców centrum handlowego zlokalizowanego przy ul. Furgoła 6 w mieście Czerwionka-Leszczyny dołączył salon sieci Play.

Nowy najemca w Kraków Plaza
Galeria Kraków Plaza pozyskała nowego najemcę, sklep zoologiczny Jakama, oferujący szeroką ofertę produktów dla zwierząt oraz zwierzęta domowe. Sklep...

Nowa strona www Agory Bytom
Agora Bytom zaktualizowała swoją dotychczasową stronę internetową. Celem projektu było dostarczenie klientom wygodnego narzędzia pozwalającego na szy...

M BY MAYA PALMA w MODO
Autorska kolekcja M BY MAYA PALMA w MODO zajmie blisko 30 m kw. w strefie art fashion. Projektantka–legenda polskiej mody, Maja Palma, w nowej marce ...

Nowa Drogeria Natura w Kołobrzegu
4 lipca w galerii handlowej zlokalizowanej przy ul. Armii Krajowej w Kołobrzegu Drogerie Natura, jedna z największych i najdłużej działających na pol...

Nowy salon à Tab w Krakowie
Miłośnicy gotowania mogą robić zakupy w nowo otwartym sklepie à Tab znajdującym się w krakowskim centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. Kamieńskie...

Komputronik podąża za trendem „Same day delivery”
Z roku na rok coraz więcej osób robi zakupy w sieci. Za rosnącą popularnością e-sklepów przemawia szeroki wybór towarów w jednym miejscu, łatwe porów...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej