Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Sfinks Polska: rusza WOOK w Poznaniu

2011-05-19 12:31:35

WOOK – sieć oferująca dania kuchni azjatyckiej, należąca do Sfinks Polska – otwiera swoją pierwszą restaurację w Poznaniu. Jest to jednocześnie największy lokal tej sieci w Polsce. W poznańskim WOOKu przy stolikach ustawionych na kilku poziomach może zasiąść nawet 240 osób. Restauracja znajduje się w sercu miasta, przy ul. Fredry 12, a pierwsi goście będą mogli skosztować potraw z jej menu w sobotę, 21 maja.

Łączna powierzchnia restauracji wraz z zapleczem kuchennym to blisko 1200 metrów kw. Przy wejściu do WOOKa stoi tradycyjna chińska brama oraz ogromny gong, a na wewnętrznym dziedzińcu azjatyckie drzewko szczęścia z lampionami. Na środku głównej sali znajduje się wyspa z 12 palnikami (w warszawskim WOOKu, dotychczas największym lokalu tej sieci, jest ich 8), gdzie przygotowywane są dania. W ten sposób goście mogą na żywo obserwować dalekowschodnich kucharzy siekających składniki, czy podrzucających potrawy na patelniach, spod których nierzadko buchają płomienie. Oprócz głównej sali, w restauracji znajduje się również sala VIP.

- Jesteśmy przekonani, że WOOK może powtórzyć sukces należącej do nas sieci Sphinx i zyskać podobną popularność, dlatego w nadchodzących miesiącach zamierzamy otworzyć na terenie kraju kolejne restauracje tej marki. Polacy, coraz częściej wyedukowani kulinarnie dzięki zagranicznym podróżom, wiedzą, że prawdziwe smaki Azji to niekoniecznie kurczak utopiony w słodkim sosie serwowany z kiszoną kapustą. Oczekują oryginalnych receptur i wysokiej jakości. WOOK proponuje gościom różnorodną kartę dań, czerpiącą z bogactwa kuchni Dalekiego Wschodu oraz potrawy przygotowywane na ich oczach przez chińskich kucharzy. Liczymy, że poznaniacy, podobnie jak nasi goście z innych miast, szybko zasmakują w specjałach przygotowywanych w WOOKu – mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes Sfinks Polska.

Karta dań WOOK zawiera kilkadziesiąt propozycji kulinarnych, w tym dania z drobiu i innych mięs, ryb, owoców morza a także makarony, naleśniki, warzywa i desery. W menu można znaleźć m.in. zupę green curry z kurczakiem, wołowinę z czarnym pieprzem, kaczkę w mandarynkach, rybę w sosie kokosowym, panierowanego kurczaka w sosie słodko-pikantnym, kąski kurczaka w sezamie z chilli, fasolę szparagową w sosie kokosowym a na deser smażone lody oraz wiele innych smakowitości.

WOOK to jedyna sieć restauracyjna w Polsce, specjalizująca się w daniach kuchni azjatyckiej. Sieć, łącznie z najnowszą restauracją, liczy osiem lokali, znajdujących się w Poznaniu, Warszawie, Łodzi i Gdańsku, a także na Dolnym Śląsku – we Wrocławiu, Legnicy i Kłodzku.

Zobacz restauracje WOOK w centrach handlowych
Źródło: WOOK, fot. Sfinks (EM)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Otwarcie salonu Ptak Moda Outlet
21 marca w Ptak Outlet nastąpiło uroczyste otwarcie nowego salonu – Ptak Moda Outlet. Tylko w tym dniu nowo otwarty obiekt odwiedziło kilkaset osób....

Ecco Outlet ponownie w M1 Łódź
25 marca, po remoncie, otwarty został w M1 Łódź Ecco Outlet. Sklep zajmuje powierzchnię 183 m kw. W ofercie obuwie damskie, męskie, dziecięce oraz du...

LPP powiększa swoje salony w tarnowskim centrum handlowym
Grupa LPP, właściciel marek odzieżowych Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp i House przedłuża umowy najmu i powiększa swoje lokale w tarnowskim centrum h...

Wielkie otwarcie CH Ogrody i pierwszy GO Sport w Elblągu
Oficjalne otwarcie centrum handlowego w nowej odsłonie, tuż po rozbudowie i liftingu odbędzie się już jutro, 27. marca. Inauguracji rozbudowanej częś...

Godzina dla Ziemi w Arkadach Wrocławskich
Arkady Wrocławskie 28 marca o godzinie 20:30 zgaszą zewnętrzną iluminację obiektu w ramach największej na świecie ekologicznej akcji społecznej – God...

Włoski styl i królewska marka w Galerii Malta
Nowe marki: aTab z grupy LPP i Cortland Apple wzbogacą grono najemców poznańskiej Galerii Malta. Ponadto umowy najmu przedłużyła o następne 5 lat uzn...

CCC pozostaje na dłużej i powiększa salon w szczecińskiej galerii handlowej
CCC, największa w Polsce firma obuwnicza, rozbudowała swój salon w galerii handlowej przy Al. Bohaterów Warszawy 42 w Szczecinie. Powiększony o 135 m...

Deichmann w Centrum Handlowym Auchan Swadzim
Do grona najemców podpoznańskiej galerii handlowej Auchan dołączyła nowa marka obuwnicza. Od 19 marca w salonie Deichmann klienci mają do dyspozycji ...

Nowa odsłona salonu Prima Moda w Poznaniu
W sobotę, 21 marca, odbyło się ponowne otwarcie salonu Prima Moda w poznańskim centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. Półwiejskiej 42. Wyjątkowym ...

Wyłącz światło – włącz się do akcji WWF z Renomą
DH Renoma kolejny już raz zaangażuje się w akcję Godzina dla Ziemi WWF. W sobotę, 28 marca o 20:30 zostanie wyłączone na 60 minut zewnętrzne oświetle...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej