Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

GalerieHandlowe.pl
Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Sfinks Polska: rusza WOOK w Poznaniu

2011-05-19 12:31:35

WOOK – sieć oferująca dania kuchni azjatyckiej, należąca do Sfinks Polska – otwiera swoją pierwszą restaurację w Poznaniu. Jest to jednocześnie największy lokal tej sieci w Polsce. W poznańskim WOOKu przy stolikach ustawionych na kilku poziomach może zasiąść nawet 240 osób. Restauracja znajduje się w sercu miasta, przy ul. Fredry 12, a pierwsi goście będą mogli skosztować potraw z jej menu w sobotę, 21 maja.

Łączna powierzchnia restauracji wraz z zapleczem kuchennym to blisko 1200 metrów kw. Przy wejściu do WOOKa stoi tradycyjna chińska brama oraz ogromny gong, a na wewnętrznym dziedzińcu azjatyckie drzewko szczęścia z lampionami. Na środku głównej sali znajduje się wyspa z 12 palnikami (w warszawskim WOOKu, dotychczas największym lokalu tej sieci, jest ich 8), gdzie przygotowywane są dania. W ten sposób goście mogą na żywo obserwować dalekowschodnich kucharzy siekających składniki, czy podrzucających potrawy na patelniach, spod których nierzadko buchają płomienie. Oprócz głównej sali, w restauracji znajduje się również sala VIP.

- Jesteśmy przekonani, że WOOK może powtórzyć sukces należącej do nas sieci Sphinx i zyskać podobną popularność, dlatego w nadchodzących miesiącach zamierzamy otworzyć na terenie kraju kolejne restauracje tej marki. Polacy, coraz częściej wyedukowani kulinarnie dzięki zagranicznym podróżom, wiedzą, że prawdziwe smaki Azji to niekoniecznie kurczak utopiony w słodkim sosie serwowany z kiszoną kapustą. Oczekują oryginalnych receptur i wysokiej jakości. WOOK proponuje gościom różnorodną kartę dań, czerpiącą z bogactwa kuchni Dalekiego Wschodu oraz potrawy przygotowywane na ich oczach przez chińskich kucharzy. Liczymy, że poznaniacy, podobnie jak nasi goście z innych miast, szybko zasmakują w specjałach przygotowywanych w WOOKu – mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes Sfinks Polska.

Karta dań WOOK zawiera kilkadziesiąt propozycji kulinarnych, w tym dania z drobiu i innych mięs, ryb, owoców morza a także makarony, naleśniki, warzywa i desery. W menu można znaleźć m.in. zupę green curry z kurczakiem, wołowinę z czarnym pieprzem, kaczkę w mandarynkach, rybę w sosie kokosowym, panierowanego kurczaka w sosie słodko-pikantnym, kąski kurczaka w sezamie z chilli, fasolę szparagową w sosie kokosowym a na deser smażone lody oraz wiele innych smakowitości.

WOOK to jedyna sieć restauracyjna w Polsce, specjalizująca się w daniach kuchni azjatyckiej. Sieć, łącznie z najnowszą restauracją, liczy osiem lokali, znajdujących się w Poznaniu, Warszawie, Łodzi i Gdańsku, a także na Dolnym Śląsku – we Wrocławiu, Legnicy i Kłodzku.

Zobacz restauracje WOOK w centrach handlowych
Źródło: WOOK, fot. Sfinks (EM)
Share |



Więcej aktualności B2B:
37. butik Unisono w Polsce
27 sierpnia, w Galerii Olimp marka Unisono otworzy swój 37. butik w Polsce. To dynamicznie rozwijająca się marka odzieżowa dla kobiet. Charakteryzuje...

Media Markt będzie w Piasecznie
Kolejny nowoczesny market sieci Media Markt powstanie pod koniec tego roku w Piasecznie. Obecnie trwa rekrutacja pracowników, którzy dołączą do zespo...

Oferta turystyczna Rainbow w Pasażu Łódzkim
22 sierpnia w Pasażu Łódzkim swój salon otworzył drugi na rynku polskim touroperator turystyczny. Rainbow z powodzeniem prosperuje od 26 lat i wciąż ...

50 style debiutuje w Poznaniu
Do grona najemców poznańskiego centrum handlowego przy ulicy Stanisława Matyi 2 dołączył nowy najemca - 50 style. Jest to pierwszy sklep tej marki w ...

GTC prezentuje wyniki finansowe za I poł. 2016 r.
GTC prezentuje wyniki finansowe za I poł. 2016 r. Całkowite przychody wyniosły 59 mln euro w I półroczu 2016 r., w porównaniu z 60 mln euro w I półro...

eSmokingWorld w Focus Park
Centrum handlowe Focus Park w Rybniku, wynajęło 60 mkw. powierzchni sieci sklepów eSmokingWorld. Lokal został urządzony na drugim piętrze galerii w s...

Vans oraz Lee Wrangler przedłużają umowy z Galerią Katowicką i relokują swoje salony
Marki Vans i Lee Wrangler przedłużyły umowy najmu z Galerią Katowicką i zgodziły się na relokację swoich salonów w związku z dużym procesem rekomercj...

Restauracja Bierhalle i Bydgoskie Centrum Sztuki z nowymi punktami w Bydgoszczy
Restauracja Bierhalle i Bydgoskie Centrum Sztuki zwieńczyły poszukiwania oryginalnych przestrzeni architektonicznych, w których zainaugurują swoją dz...

Sklep sportowo-turystyczny Mountain Warehouse w Ptak Outlet
Wśród 30 nowych marek, które pojawią się w Ptak Outlet będzie sklep ze sprzętem i odzieżą turystyczną, Mountain Warehouse.

Nowy najemca w Galerii Mallwowej
20 sierpnia do grona najemców Galerii Mallwowej dołączył nowy sklep - Juppi. Tym samym zastąpi on sklep Toy Planet.




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2015 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to największy branżowy magazyn biznesowo-lifestylowy, opisujący działalność firm i managerów zarządzających centrami i sieciami handlowymi na całym świecie. Dystrybuowany podczas największych wydarzeń poświęconych rozwojowi sektora RETAIL na 5 kontynentach, powstaje przy współpracy z największymi ekpertami branży.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej