Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Nowe punkty obsługi klienta RWE w centrach handlowych

2011-07-18 14:01:52

Od lipca RWE Polska wprowadza nowy, bardziej przyjazny klientom system obsługi: dwa nowe punkty (tzw. „wyspy”) w dogodniejszych lokalizacjach: w Centrum Handlowym Arkadia i Galerii KEN Center.

Punkty przejmą obsługę klientów z COK Praga Północ przy ul. Oszmiańskiej 20 i COK Ursynów przy ul. Roentgena 7. We wrześniu do lepszej pod względem komunikacyjnym lokalizacji zostanie przeniesiony także punkt kasowy: trzy nowe kasy staną w okolicach Dworca Wileńskiego. Będzie w nich można bez prowizji płacić za energię elektryczną.

Nowe obiekty w centrach handlowych, czynne 7 dni w tygodniu, pozwolą na podniesienie efektywności oraz jakości bezpośredniej obsługi klientów. Klienci z pewnością docenią dłuższe niż w przypadku COK-ów godziny otwarcia oraz bardzo dogodny dojazd.

Punkt obsługi w Centrum Handlowym Arkadia (dokładna lokalizacja: parter, obok marketu Saturn) to już druga „wyspa” RWE w centrum handlowym na terenie Warszawy. Pierwsza powstała w 2007 roku w Galerii Mokotów. Zgodnie z przyjętą strategią, RWE Polska ma w planie otwieranie kolejnych tego typu stanowisk, które przejmą kontakty z klientami indywidualnymi i biznesowymi. Następna „wyspa” już w sierpniu stanie w Galerii KEN Center. Obsłuży ona przede wszystkim mieszkańców z terenu Ursynowa i okolic.

- Obsługujemy ponad 900 tysięcy klientów na terenie Warszawy i dążymy do tego, żeby być jeszcze bliżej nich. Z dużym sukcesem jako pierwsza firma z branży energetycznej uruchomiliśmy pilotażową wyspę w Galerii Mokotów – mówi Janusz Moroz, członek Zarządu RWE Polska ds. Handlu. – Klienci w Warszawie znajdują się w tej komfortowej sytuacji, że RWE jako pierwsze w Polsce wprowadza działające już na zachodzie udogodnienia. Infolinia, internetowy e-bok, kolejne wyspy w centrach handlowych. Obsługa klienta wpisuje się w realizację naszych priorytetów, dlatego przenosimy jej ciężar na lokalizacje jeszcze bliżej naszych klientów.

Trzy „wyspy” w centrach handlowych wraz z otwartym w zeszłym roku Centrum Klienta RWE przy ul. Rychlińskiego 2 oraz centrami Praga Południe i Żoliborz będą stanowiły sieć obsługi klienta RWE Polska na terenie Warszawy. Planuje się, że jedna wyspa obsłuży nawet do 4 tys. klientów miesięcznie.

- Przez cztery lata funkcjonowania tego kanału obsługi obserwowaliśmy rosnącą liczbę korzystających z niego osób. Dzięki kolejnym wyspom będziemy jeszcze bliżej klientów w miejscu, które często odwiedzają – klient wszelkie sprawy związane ze świadczonymi przez nas usługami załatwi przy okazji zakupów i nie będzie musiał się specjalnie wybierać do centrum obsługi. W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy zarówno w badaniach satysfakcji, ankietach czy rozmowach wprost wyrażają akceptację dla tego typu rozwiązań – wyjaśnia Joanna Kalbarczyk, dyrektor Obsługi Klienta i Bilingu RWE Polska.

Dotychczasowe COK-i (Centra Obsługi Klienta) przy ul. Oszmiańskiej 20 na Pradze Północ i przy ul. Roentgena 7 na Ursynowie będą funkcjonowały jeszcze do połowy sierpnia 2011 (COK Ursynów) i do końca września 2011 (COK Praga Północ). Wyłączanie ich z obsługi zostanie wsparte komunikacją w mediach dzielnicowych i lokalnych warszawskich. W działających jeszcze COK-ach pojawią się plakaty i ulotki informujące o zmianach w obsłudze klienta. Dodatkowo klienci na terenie Warszawy będą informowani przez ogłoszenia na rewersach faktur za energią elektryczną i w wydawnictwach rozsyłanych do klientów RWE.

W wyspach na terenie centrów handlowych, klienci będą mogli załatwić wszystkie formalności związane z energią elektryczną, w tym podpisać umowę z RWE. Konsultanci RWE będą także pełnili rolę doradcy w kwestiach związanych ze świadczonymi przez firmę usługami i efektywnością energetyczną. Oprócz stacjonarnych punktów obsługi, RWE Polska umożliwia odbiorcom kontakt przez internetową platformę e-bok dostępną ze strony internetowej firmy, gdzie możliwe jest śledzenie zużycia i stan płatności faktur oraz kontakt z konsultantem. Dodatkowo do dyspozycji klientów jest całodobowa infolinia.

Zobacz więcej informacji o KEN Center
Zobacz wszystkie sklepy w KEN Center

Zobacz więcej informacji o CH Arkadia
Zobacz wszystkie sklepy w CH Arkadia
Źródło: RWE Polska (EM)
Share |


Więcej informacji o centrum handlowym: Galeria KEN Center
Zobacz sklepy w centrum handlowym: Galeria KEN Center

Więcej aktualności B2B:
Biedronka wzmacnia pozycję na polskim rynku
W pierwszym półroczu Biedronka otworzyła w Polsce 83 sklepy. Według GfK, w pierwszych 5 miesiącach roku 2015,  umocniła swój udział w rynku o 2,...

Pizza Italia w białostockim outlecie
21 sierpnia w białostockim outlecie położonym przy ul. Wysockiego 67 rozpoczęła działalność restauracja Pizza Italia, oferująca bogaty wybór dań kuch...

Otwarcie salonu Badura w NoVa Park
W sobotę, 29 sierpnia w NoVa Park zostanie otwarty salon obuwniczy marki Badura. Sklep o powierzchni ponad 100 m kw. będzie pierwszym salonem tej mar...

Kobiece Imperium z salonem w Płocku
Od 26 sierpnia do dyspozycji żeńskiej części klientów płockiego centrum handlowego przy ul. Tysiąclecia 2a jest salon bielizny z profesjonalną usługą...

Centrum Handlowe Osowa z nową słodką ofertą
Centrum Handlowe Osowa w Gdańsku poszerzyło swoją ofertę gastronomiczną. Do grona najemców dołączyła cukiernia Raszczyk.

By coda…z nowym salonem
Galeria handlowa w Krakowie przy ulicy Podgórskiej 34 powiększa się właśnie o nowego najemcę. Swój salon otworzyła marka by coda…!, która zaoferuje m...

Żabka w Poznań City Center
Jedna z ulubionych sieci sklepów Polaków typu convenience, która posiada ponad 3600 placówek na terenie całej Polski – Żabka – otworzyła sklep w Pozn...

Kiabi planuje otwarcie kilku placówek w Warszawie
Po otwarciu 5 sklepów oraz centrum logistycznego w Rosji w 2014 roku, Kiabi wzmacnia swoją pozycję w Europie Wschodniej, planując otwarcie kilku plac...

Doctor Candy leczy w Rzeszowie
Doctor Candy, koncept łączący aptekę i sklep ze słodyczami, pod koniec sierpnia uruchomił kolejną wyspę handlową. Tym razem produkty bez recepty znaj...

Venezia uruchamia nową stronę internetową
Nowa strona internetowa marki Venezia zyskała zupełnie nową szatę graficzną. Firma postawiła na nowoczesny, dynamiczny design i nowe, rozbudowane fun...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej