Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Nowe punkty obsługi klienta RWE w centrach handlowych

2011-07-18 14:01:52

Od lipca RWE Polska wprowadza nowy, bardziej przyjazny klientom system obsługi: dwa nowe punkty (tzw. „wyspy”) w dogodniejszych lokalizacjach: w Centrum Handlowym Arkadia i Galerii KEN Center.

Punkty przejmą obsługę klientów z COK Praga Północ przy ul. Oszmiańskiej 20 i COK Ursynów przy ul. Roentgena 7. We wrześniu do lepszej pod względem komunikacyjnym lokalizacji zostanie przeniesiony także punkt kasowy: trzy nowe kasy staną w okolicach Dworca Wileńskiego. Będzie w nich można bez prowizji płacić za energię elektryczną.

Nowe obiekty w centrach handlowych, czynne 7 dni w tygodniu, pozwolą na podniesienie efektywności oraz jakości bezpośredniej obsługi klientów. Klienci z pewnością docenią dłuższe niż w przypadku COK-ów godziny otwarcia oraz bardzo dogodny dojazd.

Punkt obsługi w Centrum Handlowym Arkadia (dokładna lokalizacja: parter, obok marketu Saturn) to już druga „wyspa” RWE w centrum handlowym na terenie Warszawy. Pierwsza powstała w 2007 roku w Galerii Mokotów. Zgodnie z przyjętą strategią, RWE Polska ma w planie otwieranie kolejnych tego typu stanowisk, które przejmą kontakty z klientami indywidualnymi i biznesowymi. Następna „wyspa” już w sierpniu stanie w Galerii KEN Center. Obsłuży ona przede wszystkim mieszkańców z terenu Ursynowa i okolic.

- Obsługujemy ponad 900 tysięcy klientów na terenie Warszawy i dążymy do tego, żeby być jeszcze bliżej nich. Z dużym sukcesem jako pierwsza firma z branży energetycznej uruchomiliśmy pilotażową wyspę w Galerii Mokotów – mówi Janusz Moroz, członek Zarządu RWE Polska ds. Handlu. – Klienci w Warszawie znajdują się w tej komfortowej sytuacji, że RWE jako pierwsze w Polsce wprowadza działające już na zachodzie udogodnienia. Infolinia, internetowy e-bok, kolejne wyspy w centrach handlowych. Obsługa klienta wpisuje się w realizację naszych priorytetów, dlatego przenosimy jej ciężar na lokalizacje jeszcze bliżej naszych klientów.

Trzy „wyspy” w centrach handlowych wraz z otwartym w zeszłym roku Centrum Klienta RWE przy ul. Rychlińskiego 2 oraz centrami Praga Południe i Żoliborz będą stanowiły sieć obsługi klienta RWE Polska na terenie Warszawy. Planuje się, że jedna wyspa obsłuży nawet do 4 tys. klientów miesięcznie.

- Przez cztery lata funkcjonowania tego kanału obsługi obserwowaliśmy rosnącą liczbę korzystających z niego osób. Dzięki kolejnym wyspom będziemy jeszcze bliżej klientów w miejscu, które często odwiedzają – klient wszelkie sprawy związane ze świadczonymi przez nas usługami załatwi przy okazji zakupów i nie będzie musiał się specjalnie wybierać do centrum obsługi. W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy zarówno w badaniach satysfakcji, ankietach czy rozmowach wprost wyrażają akceptację dla tego typu rozwiązań – wyjaśnia Joanna Kalbarczyk, dyrektor Obsługi Klienta i Bilingu RWE Polska.

Dotychczasowe COK-i (Centra Obsługi Klienta) przy ul. Oszmiańskiej 20 na Pradze Północ i przy ul. Roentgena 7 na Ursynowie będą funkcjonowały jeszcze do połowy sierpnia 2011 (COK Ursynów) i do końca września 2011 (COK Praga Północ). Wyłączanie ich z obsługi zostanie wsparte komunikacją w mediach dzielnicowych i lokalnych warszawskich. W działających jeszcze COK-ach pojawią się plakaty i ulotki informujące o zmianach w obsłudze klienta. Dodatkowo klienci na terenie Warszawy będą informowani przez ogłoszenia na rewersach faktur za energią elektryczną i w wydawnictwach rozsyłanych do klientów RWE.

W wyspach na terenie centrów handlowych, klienci będą mogli załatwić wszystkie formalności związane z energią elektryczną, w tym podpisać umowę z RWE. Konsultanci RWE będą także pełnili rolę doradcy w kwestiach związanych ze świadczonymi przez firmę usługami i efektywnością energetyczną. Oprócz stacjonarnych punktów obsługi, RWE Polska umożliwia odbiorcom kontakt przez internetową platformę e-bok dostępną ze strony internetowej firmy, gdzie możliwe jest śledzenie zużycia i stan płatności faktur oraz kontakt z konsultantem. Dodatkowo do dyspozycji klientów jest całodobowa infolinia.

Zobacz więcej informacji o KEN Center
Zobacz wszystkie sklepy w KEN Center

Zobacz więcej informacji o CH Arkadia
Zobacz wszystkie sklepy w CH Arkadia
Źródło: RWE Polska (EM)
Share |


Więcej informacji o centrum handlowym: Galeria KEN Center
Zobacz sklepy w centrum handlowym: Galeria KEN Center

Więcej aktualności B2B:
Monnari zwiększa przychody o 25% w I kwartale
W I kwartale 2015 r. Grupa Kapitałowa Monnari Trade S.A. kontynuowała wzrostowy trend sprzedaży w stosunku do lat ubiegłych, przychody w omawianym ok...

MODO centrum smaku – Piccola Italia
Oprócz projektantów mody, firm odzieżowych i obuwniczych w MODO znajdą się również najlepsze restauracje, a wśród nich Piccola Italia, słynąca z wy...

Otwarcie Toys"R"Us w Łodzi
W Pasażu Łódzkim do grona marek dołączy Toys”R”Us, największy międzynarodowy sprzedawca zabawek i artykułów dla dzieci i młodzieży. Asortyment sklepu...

Sprzedaż w spółce Bytom wzrosła o blisko 30% w kwietniu
Spółka Bytom, producent i detalista odzieży męskiej, zanotowała wzrost sprzedaży detalicznej w kwietniu. Wzrosła również marża detaliczna, która w po...

Marka Tchibo zawitała do NoVa Park
W środę, 27 maja w centrum handlowym NoVa Park nastąpiło otwarcie sklepu Tchibo. To pierwszy sklep marki w Gorzowie Wielkopolskim. Lokal zajmuje powi...

McDonald’s z nową platformą komunikacyjną
24 maja ruszyła ogólnopolska kampania McDonald’spromująca platformę komunikacyjną #mamsmakanamaka. Marka stawia na uspójnienie komunikacji marketingo...

383 mln zł przychodów ze sprzedaży LPP w kwietniu
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2015 roku przez GK LPP SA wyniosły ok. 383 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętyc...

Galeria Pomorska zaprasza na inteligentne zakupy
Galeria Pomorska w Bydgoszczy to pierwsze centrum handlowe w regionie, które zdecydowało się budować pogłębione relacje z klientami w oparciu o techn...

Scallini otwiera punkty sprzedaży w centrach handlowych
Polska marka biżuteryjna – Scallini – dostępna dotąd wyłącznie w sklepie internetowym, rozwija działalność poprzez uruchomienie dwóch punktów sprzeda...

CDRL S.A. z 3,79 mln zł zysku operacyjnego po I kwartale
Grupa CDRL zanotowała w I kwartale 2015 r. zysk operacyjny w wysokości 3,79 mln zł, zysk netto wyniósł 727 tys. zł. Skonsolidowane przychody właścici...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej