Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Nowe punkty obsługi klienta RWE w centrach handlowych

2011-07-18 14:01:52

Od lipca RWE Polska wprowadza nowy, bardziej przyjazny klientom system obsługi: dwa nowe punkty (tzw. „wyspy”) w dogodniejszych lokalizacjach: w Centrum Handlowym Arkadia i Galerii KEN Center.

Punkty przejmą obsługę klientów z COK Praga Północ przy ul. Oszmiańskiej 20 i COK Ursynów przy ul. Roentgena 7. We wrześniu do lepszej pod względem komunikacyjnym lokalizacji zostanie przeniesiony także punkt kasowy: trzy nowe kasy staną w okolicach Dworca Wileńskiego. Będzie w nich można bez prowizji płacić za energię elektryczną.

Nowe obiekty w centrach handlowych, czynne 7 dni w tygodniu, pozwolą na podniesienie efektywności oraz jakości bezpośredniej obsługi klientów. Klienci z pewnością docenią dłuższe niż w przypadku COK-ów godziny otwarcia oraz bardzo dogodny dojazd.

Punkt obsługi w Centrum Handlowym Arkadia (dokładna lokalizacja: parter, obok marketu Saturn) to już druga „wyspa” RWE w centrum handlowym na terenie Warszawy. Pierwsza powstała w 2007 roku w Galerii Mokotów. Zgodnie z przyjętą strategią, RWE Polska ma w planie otwieranie kolejnych tego typu stanowisk, które przejmą kontakty z klientami indywidualnymi i biznesowymi. Następna „wyspa” już w sierpniu stanie w Galerii KEN Center. Obsłuży ona przede wszystkim mieszkańców z terenu Ursynowa i okolic.

- Obsługujemy ponad 900 tysięcy klientów na terenie Warszawy i dążymy do tego, żeby być jeszcze bliżej nich. Z dużym sukcesem jako pierwsza firma z branży energetycznej uruchomiliśmy pilotażową wyspę w Galerii Mokotów – mówi Janusz Moroz, członek Zarządu RWE Polska ds. Handlu. – Klienci w Warszawie znajdują się w tej komfortowej sytuacji, że RWE jako pierwsze w Polsce wprowadza działające już na zachodzie udogodnienia. Infolinia, internetowy e-bok, kolejne wyspy w centrach handlowych. Obsługa klienta wpisuje się w realizację naszych priorytetów, dlatego przenosimy jej ciężar na lokalizacje jeszcze bliżej naszych klientów.

Trzy „wyspy” w centrach handlowych wraz z otwartym w zeszłym roku Centrum Klienta RWE przy ul. Rychlińskiego 2 oraz centrami Praga Południe i Żoliborz będą stanowiły sieć obsługi klienta RWE Polska na terenie Warszawy. Planuje się, że jedna wyspa obsłuży nawet do 4 tys. klientów miesięcznie.

- Przez cztery lata funkcjonowania tego kanału obsługi obserwowaliśmy rosnącą liczbę korzystających z niego osób. Dzięki kolejnym wyspom będziemy jeszcze bliżej klientów w miejscu, które często odwiedzają – klient wszelkie sprawy związane ze świadczonymi przez nas usługami załatwi przy okazji zakupów i nie będzie musiał się specjalnie wybierać do centrum obsługi. W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy zarówno w badaniach satysfakcji, ankietach czy rozmowach wprost wyrażają akceptację dla tego typu rozwiązań – wyjaśnia Joanna Kalbarczyk, dyrektor Obsługi Klienta i Bilingu RWE Polska.

Dotychczasowe COK-i (Centra Obsługi Klienta) przy ul. Oszmiańskiej 20 na Pradze Północ i przy ul. Roentgena 7 na Ursynowie będą funkcjonowały jeszcze do połowy sierpnia 2011 (COK Ursynów) i do końca września 2011 (COK Praga Północ). Wyłączanie ich z obsługi zostanie wsparte komunikacją w mediach dzielnicowych i lokalnych warszawskich. W działających jeszcze COK-ach pojawią się plakaty i ulotki informujące o zmianach w obsłudze klienta. Dodatkowo klienci na terenie Warszawy będą informowani przez ogłoszenia na rewersach faktur za energią elektryczną i w wydawnictwach rozsyłanych do klientów RWE.

W wyspach na terenie centrów handlowych, klienci będą mogli załatwić wszystkie formalności związane z energią elektryczną, w tym podpisać umowę z RWE. Konsultanci RWE będą także pełnili rolę doradcy w kwestiach związanych ze świadczonymi przez firmę usługami i efektywnością energetyczną. Oprócz stacjonarnych punktów obsługi, RWE Polska umożliwia odbiorcom kontakt przez internetową platformę e-bok dostępną ze strony internetowej firmy, gdzie możliwe jest śledzenie zużycia i stan płatności faktur oraz kontakt z konsultantem. Dodatkowo do dyspozycji klientów jest całodobowa infolinia.

Zobacz więcej informacji o KEN Center
Zobacz wszystkie sklepy w KEN Center

Zobacz więcej informacji o CH Arkadia
Zobacz wszystkie sklepy w CH Arkadia
Źródło: RWE Polska (EM)
Share |


Więcej informacji o centrum handlowym: Galeria KEN Center
Zobacz sklepy w centrum handlowym: Galeria KEN Center

Więcej aktualności B2B:
Nowe usługi i postój taksówek w Galerii Katowickiej
Skaner, ksero, drukarka, faks, tablety z dostępem do internetu – Galeria Katowicka oferuje dogodną możliwość korzystania z najpotrzebniejszych usług ...

Grupa EM&F w trakcie wycofywania spółek modowych i z wyższą marżą
Grupa EM&F kontynuuje strategię polegającą na koncentracji na rozwoju najbardziej dochodowych i perspektywicznych kategorii produktowych w poszczegól...

Otwarcie salonu Manhattan w CH w Zamościu
W sobotę, 30 sierpnia, poszerzyło się grono najemców centrum handlowego w Zamościu przy ul. Przemysłowej 10. Nowy salon - Manhattan - wzbogacił ofert...

Vistula Group: Przychody ze sprzedaży w I półroczu wyższe o 16,3 mln zł niż rok temu
Grupa Vistula od kilku lat regularnie odnotowuje dodatnią dynamikę wzrostu przychodów. Okres I półrocza 2014 r. był pod tym względem szczególnie dobr...

RTV Euro AGD i Martes Sport najemcami centrum w Kwidzynie
Do grona najemców centrum handlowego, które powstanie w Kwidzynie przy ul. Konopnickiej dołączyły dwie nowe marki. RTV Euro AGD otworzy na terenie ob...

WorldBox debiutuje we Wrocławiu
W poniedziałek, 1 września w Renomie otworzył się WorldBox, multibrandowy butik z odzieżą, akcesoriami i obuwiem sportowym. Salon o powierzchni 133 m...

7 inspirujących postaci w najnowszej kampanii Esprit
We wrześniu ruszyła najnowsza jesienno-zimowa kampania marki Esprit "Everyday Amazing". Bazuje ona na niesamowitych historiach siedmiu inspir...

Pierwszy samodzielny salon marki Lee
Lee docenia polskiego konsumenta, stawiając na zmiany i mocny rozwój w 2014 roku. Kultowa amerykańska marka obchodzi w tym roku 125-lecie swojego ist...

Leroy Merlin z nowym marketem w Jeleniej Górze
Sieć Leroy Merlin otworzy nowy sklep na terenie parku handlowego, który powstanie przy galerii handlowej budowanej w Jeleniej Górze przy ul. Jana Paw...

Wybierz najlepsze produkty e-commerce 2014 roku!
InPost, PayU, Shoplo czy Answear to jedne z firm, które zdobyły uznanie branży internetowej otrzymując “Ekomersa” w ubiegłym roku. Kto w tym roku m...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.