Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


W Gliwicach zostanie otwarty 220 sklep Netto w Polsce

2011-07-22 16:00:00

Uroczyste otwarcie kolejnego sklepu sieci Netto zaplanowano na czwartek 28 lipca na godzinę 8.

Gliwice to ok. 200-tysięczne miasto nad rzeką Kłodnicą, położone przy autostradach A1 i A4. Wchodzi w skład tzw. Metropolii Silesia – największego organizmu wielkomiejskiego w Środkowej Europie. Sieć Netto otworzy tu swój pierwszy sklep, jednak marka jest mieszkańcom dobrze znana, ponieważ w oddalonym o 20 km Bytomiu znajduje się już jedna placówka ze Scottiem w logo.

Otwarcie kolejnej placówki to także okazja do zorganizowania nowej zabawy z bardzo atrakcyjną nagrodą – wózkiem zakupowym po brzegi wypełnionym produktami. Klient, który zrobi zakupy w Netto w Gliwicach w dniach 28-30 lipca 2011 i zgadnie, na jaką kwotę opiewa cena produktów umieszczonych w wózku, dostanie wszystkie te artykuły za darmo. Kupony, na których będzie można wpisywać swoje odpowiedzi, klienci znajdą w sklepie, a nazwisko zwycięzcy zostanie ogłoszone w pierwszą niedzielę po otwarciu marketu.

Nowe Netto w liczbach

- 700 m kw wynosi powierzchnia sprzedaży nowego sklepu, który został wybudowany na działce należącej do sieci.
- 3 stoiska poddzierżawców: mięsne, piekarnicze i prasowe znajdą się w nowym sklepie.
- 58 miejsc parkingowych czeka na zmotoryzowanych klientów - plus dwa dla osób niepełnosprawnych
- 12 osób, głównie mieszkańców Gliwic, znalazło zatrudnienie w markecie przy Kurpiowskiej.
- 7:00 – 21:00 od poniedziałku do soboty, 8:00 – 20:00 w niedziele – to godziny otwarcia sklepu.

O Netto Polska

Duńska sieć sklepów spożywczych, oferujących produkty pierwszej potrzeby po najniższych cenach na rynku. Jest obecna w Polsce od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. Netto posiada dwa centra dystrybucyjne: w Motańcu pod Szczecinem oraz w Domasławie pod Wrocławiem. Netto sp. z o.o. jest obecnie największą firmą w województwie zachodniopomorskim, zatrudnia ok. 3 tys. osób. Bierze aktywny udział w życiu lokalnych społeczności nie tylko na Pomorzu, ale we wszystkich mniejszych i większych miejscowościach, w których jest obecna. Firma wspiera liczne imprezy sportowe oraz kulturalne, angażuje się w akcje charytatywne. Netto stanowi część Dansk Supermarked A/S, której właścicielami są A.P. Mřller-Mćrsk Gruppen i F. Salling. Dansk Supermarked jest również właścicielem i zarządcą sieci hipermarketów Bilka i Fotex. Dansk Supermarked jest drugim co do wielkości przedsiębiorstwem działającym w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się w Niemczech i Szwecji.
Źródło: Netto (MI)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Nowy salon Medicine w Dębicy
Marka Medicine – everyday therapy dołączyła do grona najemców dębickiej galerii przy ulicy Rzeszowskiej. Jest to pierwszy salon polskiej marki odzież...

Kolejny finalista Projektu Runway w MODO
Lista finalistów Projektu Runway w MODO wydłuża się. Do grona najemców dołączyła Lilianna Pryma, laureatka pierwszej edycji programu, jedna z  n...

Nowe salony marki Femestage
Nowa sieć odzieżowa Evy Minge, Femestage poszerza swoją działalność i rozbudowuje się o kolejne salony. Pod koniec maja uruchomiono trzy nowe sklepy ...

Centrum Handlowe Bielawy z nowym najemcą
W połowie maja do Centrum Handlowego Bielawy zawitała nowa marka bieliźniarska – Change Lingerie. Jest to pierwszy sklep tej skandynawskiej marki w T...

CDRL kontynuowało wzrosty sprzedaży w kwietniu
Przychody spółki CDRL S.A. ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w kwietniu o 7% r/r, a od początku roku o 17%. Przychody generowane przez sprzeda...

Jadalnia marzeń z nowym salonem we Warszawie
Do grona najemców warszawskiej galerii przy al. KEN 85 dołączył sklep „Jadalnia Marzeń” oferujący szeroką gamę produktów do jadalni. W salonie znaleź...

Nowe stoiska Teletorium
Stoiska z telefonami i akcesoriami GSM, Teletorium poszerzają miejsca swoich punktów handlowych o kolejne galerie handlowe. W maju otwarto cztery now...

Pierwsze salony à Tab w Warszawie
Na mapie Polski pojawiły się kolejne salony sieci à Tab, nowego brandu spółki BBK S.A., właściciela popularnej sieci home&you. Od początku maja br. f...

Nowy punkt telakces.com w jeleniogórskim centrum
Od 15 maja w centrum przy ul. Jana Pawła II w Jeleniej Górze, działa nowy punkt sieci telakces.com. Punkt mieści się na poziomie 0, przy Empiku.

Nowe uddogodnienia dla klientów w Carrefour
Carrefour wprowadził do swoich hipermarketów kolejne udogodnienia dla klientów. W 67 największych sklepach sieci w Polsce, osoby robiące zakupy z dzi...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej