Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


W Gliwicach zostanie otwarty 220 sklep Netto w Polsce

2011-07-22 16:00:00

Uroczyste otwarcie kolejnego sklepu sieci Netto zaplanowano na czwartek 28 lipca na godzinę 8.

Gliwice to ok. 200-tysięczne miasto nad rzeką Kłodnicą, położone przy autostradach A1 i A4. Wchodzi w skład tzw. Metropolii Silesia – największego organizmu wielkomiejskiego w Środkowej Europie. Sieć Netto otworzy tu swój pierwszy sklep, jednak marka jest mieszkańcom dobrze znana, ponieważ w oddalonym o 20 km Bytomiu znajduje się już jedna placówka ze Scottiem w logo.

Otwarcie kolejnej placówki to także okazja do zorganizowania nowej zabawy z bardzo atrakcyjną nagrodą – wózkiem zakupowym po brzegi wypełnionym produktami. Klient, który zrobi zakupy w Netto w Gliwicach w dniach 28-30 lipca 2011 i zgadnie, na jaką kwotę opiewa cena produktów umieszczonych w wózku, dostanie wszystkie te artykuły za darmo. Kupony, na których będzie można wpisywać swoje odpowiedzi, klienci znajdą w sklepie, a nazwisko zwycięzcy zostanie ogłoszone w pierwszą niedzielę po otwarciu marketu.

Nowe Netto w liczbach

- 700 m kw wynosi powierzchnia sprzedaży nowego sklepu, który został wybudowany na działce należącej do sieci.
- 3 stoiska poddzierżawców: mięsne, piekarnicze i prasowe znajdą się w nowym sklepie.
- 58 miejsc parkingowych czeka na zmotoryzowanych klientów - plus dwa dla osób niepełnosprawnych
- 12 osób, głównie mieszkańców Gliwic, znalazło zatrudnienie w markecie przy Kurpiowskiej.
- 7:00 – 21:00 od poniedziałku do soboty, 8:00 – 20:00 w niedziele – to godziny otwarcia sklepu.

O Netto Polska

Duńska sieć sklepów spożywczych, oferujących produkty pierwszej potrzeby po najniższych cenach na rynku. Jest obecna w Polsce od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. Netto posiada dwa centra dystrybucyjne: w Motańcu pod Szczecinem oraz w Domasławie pod Wrocławiem. Netto sp. z o.o. jest obecnie największą firmą w województwie zachodniopomorskim, zatrudnia ok. 3 tys. osób. Bierze aktywny udział w życiu lokalnych społeczności nie tylko na Pomorzu, ale we wszystkich mniejszych i większych miejscowościach, w których jest obecna. Firma wspiera liczne imprezy sportowe oraz kulturalne, angażuje się w akcje charytatywne. Netto stanowi część Dansk Supermarked A/S, której właścicielami są A.P. Mřller-Mćrsk Gruppen i F. Salling. Dansk Supermarked jest również właścicielem i zarządcą sieci hipermarketów Bilka i Fotex. Dansk Supermarked jest drugim co do wielkości przedsiębiorstwem działającym w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się w Niemczech i Szwecji.
Źródło: Netto (MI)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Ekskluzywne dywany w nowym salonie Alladyn w warszawskim centrum
Miłośnicy pięknych wnętrz doskonale wiedzą, że nastrój w domu, poza meblami, budują także dodatki. Można do nich zaliczyć także dywany, które stanowi...

Otwarcie Kinder Parku w poznańskiej galerii
W najbliższą sobotę, 31 stycznia w galerii przy ul. 28 Czerwca 1956 r. 382 w Poznaniu, odbędzie się wielkie otwarcie Kinder Parku. Z okazji startu je...

Vero Moda zmienia się na Bestseller
Od dziś, 30 stycznia w Ptak Outlet, Vero Moda zmienia swoją nazwę na Bestseller. Co za tym idzie – w odnowionym salonie znaleźć można jeszcze więcej ...

Firmowy salon Pako Lorente w Tarnowie
Do grona najemców centrum handlowego przy ul. Nowodąbrowskiej 127 w Tarnowie dołącza kolejny najemca. Segment mody męskiej w obiekcie wzmocni polska ...

Tape à l′oeil otworzy nowe sklepy w Polsce
Tape à l′oeil, francuska marka odzieży dziecięcej, która zadebiutowała w Polsce w kwietniu 2013 r., posiada na ten rok ambitne plany rozwoju, z...

Silesia City Center: Polaków wziął webrooming
Zakupy z telefonem w ręku i to w zasięgu wi-fi? Jeszcze do niedawna wśród Polaków popularny był showrooming, czyli sprawdzanie produktów w tradycyjny...

Nowy salon H&M w Bydgoszczy
W bydgoskim centrum handlowym przy ulicy Wojska Polskiego otwarty zostanie kolejny w Polsce salon sieci H&M. Rozpoczęcie działalności zaplanowano n...

Diverse sponsorem tytularnym Mistrzostw Świata we freestyle motocrossie
Marka Diverse po 5 - letnim okresie spektakularnej promocji podczas rajdu Paryż – Dakar, kontynuuje promocję poprzez sporty ekstremalne i motorowe, b...

Retail Congress Asia Pacific znów w Singapurze
W dniach 17-18 marca w Singapurze odbędzie się kolejna edycja Retail Congress Asia Pacific. W Marina Bay Sands spotkają się czołowi przedstawiciele b...

Nowe twarze kampanii Wojas
Sesję zdjęciową promującą kampanię wiosna-lato 2015 marki Wojas wykonano w warszawskim studiu fotograficznym. Twarzami kampanii zostali Aleksandra Ki...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.