Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


W Gliwicach zostanie otwarty 220 sklep Netto w Polsce

2011-07-22 16:00:00

Uroczyste otwarcie kolejnego sklepu sieci Netto zaplanowano na czwartek 28 lipca na godzinę 8.

Gliwice to ok. 200-tysięczne miasto nad rzeką Kłodnicą, położone przy autostradach A1 i A4. Wchodzi w skład tzw. Metropolii Silesia – największego organizmu wielkomiejskiego w Środkowej Europie. Sieć Netto otworzy tu swój pierwszy sklep, jednak marka jest mieszkańcom dobrze znana, ponieważ w oddalonym o 20 km Bytomiu znajduje się już jedna placówka ze Scottiem w logo.

Otwarcie kolejnej placówki to także okazja do zorganizowania nowej zabawy z bardzo atrakcyjną nagrodą – wózkiem zakupowym po brzegi wypełnionym produktami. Klient, który zrobi zakupy w Netto w Gliwicach w dniach 28-30 lipca 2011 i zgadnie, na jaką kwotę opiewa cena produktów umieszczonych w wózku, dostanie wszystkie te artykuły za darmo. Kupony, na których będzie można wpisywać swoje odpowiedzi, klienci znajdą w sklepie, a nazwisko zwycięzcy zostanie ogłoszone w pierwszą niedzielę po otwarciu marketu.

Nowe Netto w liczbach

- 700 m kw wynosi powierzchnia sprzedaży nowego sklepu, który został wybudowany na działce należącej do sieci.
- 3 stoiska poddzierżawców: mięsne, piekarnicze i prasowe znajdą się w nowym sklepie.
- 58 miejsc parkingowych czeka na zmotoryzowanych klientów - plus dwa dla osób niepełnosprawnych
- 12 osób, głównie mieszkańców Gliwic, znalazło zatrudnienie w markecie przy Kurpiowskiej.
- 7:00 – 21:00 od poniedziałku do soboty, 8:00 – 20:00 w niedziele – to godziny otwarcia sklepu.

O Netto Polska

Duńska sieć sklepów spożywczych, oferujących produkty pierwszej potrzeby po najniższych cenach na rynku. Jest obecna w Polsce od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. Netto posiada dwa centra dystrybucyjne: w Motańcu pod Szczecinem oraz w Domasławie pod Wrocławiem. Netto sp. z o.o. jest obecnie największą firmą w województwie zachodniopomorskim, zatrudnia ok. 3 tys. osób. Bierze aktywny udział w życiu lokalnych społeczności nie tylko na Pomorzu, ale we wszystkich mniejszych i większych miejscowościach, w których jest obecna. Firma wspiera liczne imprezy sportowe oraz kulturalne, angażuje się w akcje charytatywne. Netto stanowi część Dansk Supermarked A/S, której właścicielami są A.P. Mřller-Mćrsk Gruppen i F. Salling. Dansk Supermarked jest również właścicielem i zarządcą sieci hipermarketów Bilka i Fotex. Dansk Supermarked jest drugim co do wielkości przedsiębiorstwem działającym w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się w Niemczech i Szwecji.
Źródło: Netto (MI)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Nowy najemca w Porcie Rumia CH Auchan
Do grona najemców rumskiego centrum handlowego Auchan dołączyła nowa marka - Pepco. W salonie otwartym 20 marca klienci znajdą szeroki wybór odzieży ...

Eurocafe w Poznaniu otwarte na nowo
21 marca restauracja Eurocafe otworzyła ponownie swoją placówkę w poznańskim centrum handlowym przy ul.Zamenhofa. W ten dzień na klientów czekały spe...

Największy w mieście CrossFit już niebawem w Galerii Rumia
CrossFit Rumia o powierzchni 145 m kw. już niebawem przywita pierwszych klientów. Jak informuje zarządca Galerii Rumia, Upside Property, najemca zajm...

Pierwszy w Polsce Pako Lorente Outlet Store
28 marca wielkie otwarcie pierwszego w Polsce Pako Lorente Outlet Store. Nowy koncept Pako Lorente będzie się znajdować w galerii zlokalizowanej przy...

60 minut dla Ziemi od Galerii Malta
Jeden z najjaśniejszych punktów podczas wieczornych spacerów nad Jeziorem Maltańskim, Galeria Malta wyłączy swoją elewację w najbliższą sobotę, 28 ma...

Debiut Pretty Girl w Koszalinie
Już w tym tygodniu mieszkańcy Koszalina znajdą w centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. Paderewskiego 1 jeszcze więcej trendów i modowych inspirac...

Media Markt w Galerii Korona Kielce
Do portfolio marek Galerii Korona Kielce dołączył salon elektroniki użytkowej Media Markt. Salon zajął powierzchnię 1490 m kw. i znajduje się na pozi...

Original Marines w warszawskim centrum handlowym
Warszawskie centrum handlowe zlokalizowane przy ulicy Górczewskiej 124 pozyskało nowych najemców. 18 marca otwarty został sklep Original Marines z ko...

Nowy sposób dostawy w sklepie internetowym Top Secret
Sieć handlowa Top Secret przygotowuje kolejne udogodnienia dla klientów sklepu online.

Międzynarodowe Targi Systemów Sieciowych - Forum Franczyzy już w kwietniu
Międzynarodowe Targi Systemów Sieciowych Forum Franczyzy to wydarzenie gospodarcze, które szczególnie sprzyja przedsiębiorcom poszukującym swego mi...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej