Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

GalerieHandlowe.pl
Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


W Gliwicach zostanie otwarty 220 sklep Netto w Polsce

2011-07-22 16:00:00

Uroczyste otwarcie kolejnego sklepu sieci Netto zaplanowano na czwartek 28 lipca na godzinę 8.

Gliwice to ok. 200-tysięczne miasto nad rzeką Kłodnicą, położone przy autostradach A1 i A4. Wchodzi w skład tzw. Metropolii Silesia – największego organizmu wielkomiejskiego w Środkowej Europie. Sieć Netto otworzy tu swój pierwszy sklep, jednak marka jest mieszkańcom dobrze znana, ponieważ w oddalonym o 20 km Bytomiu znajduje się już jedna placówka ze Scottiem w logo.

Otwarcie kolejnej placówki to także okazja do zorganizowania nowej zabawy z bardzo atrakcyjną nagrodą – wózkiem zakupowym po brzegi wypełnionym produktami. Klient, który zrobi zakupy w Netto w Gliwicach w dniach 28-30 lipca 2011 i zgadnie, na jaką kwotę opiewa cena produktów umieszczonych w wózku, dostanie wszystkie te artykuły za darmo. Kupony, na których będzie można wpisywać swoje odpowiedzi, klienci znajdą w sklepie, a nazwisko zwycięzcy zostanie ogłoszone w pierwszą niedzielę po otwarciu marketu.

Nowe Netto w liczbach

- 700 m kw wynosi powierzchnia sprzedaży nowego sklepu, który został wybudowany na działce należącej do sieci.
- 3 stoiska poddzierżawców: mięsne, piekarnicze i prasowe znajdą się w nowym sklepie.
- 58 miejsc parkingowych czeka na zmotoryzowanych klientów - plus dwa dla osób niepełnosprawnych
- 12 osób, głównie mieszkańców Gliwic, znalazło zatrudnienie w markecie przy Kurpiowskiej.
- 7:00 – 21:00 od poniedziałku do soboty, 8:00 – 20:00 w niedziele – to godziny otwarcia sklepu.

O Netto Polska

Duńska sieć sklepów spożywczych, oferujących produkty pierwszej potrzeby po najniższych cenach na rynku. Jest obecna w Polsce od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. Netto posiada dwa centra dystrybucyjne: w Motańcu pod Szczecinem oraz w Domasławie pod Wrocławiem. Netto sp. z o.o. jest obecnie największą firmą w województwie zachodniopomorskim, zatrudnia ok. 3 tys. osób. Bierze aktywny udział w życiu lokalnych społeczności nie tylko na Pomorzu, ale we wszystkich mniejszych i większych miejscowościach, w których jest obecna. Firma wspiera liczne imprezy sportowe oraz kulturalne, angażuje się w akcje charytatywne. Netto stanowi część Dansk Supermarked A/S, której właścicielami są A.P. Mřller-Mćrsk Gruppen i F. Salling. Dansk Supermarked jest również właścicielem i zarządcą sieci hipermarketów Bilka i Fotex. Dansk Supermarked jest drugim co do wielkości przedsiębiorstwem działającym w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się w Niemczech i Szwecji.
Źródło: Netto (MI)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Co będzie z siecią delikatesów Alma?
Wierzyciel Alma Market złożył 20 września br. wniosek o ogłoszenie upadłości, obejmującej likwidację majątku oraz jego wspólne rozpoznanie z wnioskie...

Dwie nowe kawiarnie Costa Coffee w Warszawie
Sieć kawiarni Costa Coffee ma dwa nowe lokale w Warszawie. Jeden mieści się w Horizon Plaza, a drugi znajduje się przy ul. Rakowieckiej.

Kolejny salon Coccodrillo w stolicy
Nowy salon Coccodrillo zostanie otwarty w Warszawie 24 września br. przy ul. Jana Pawła II, w Dzielnicy Wesoła, na osiedlu Stara Miłosna. Z okazji ot...

Blue Shadow z drugim salonem w Białymstoku
Od 23 września br. mieszkańcy Białegostoku mają do dyspozycji drugi salon marki Blue Shadow. Sklep został otwarty w centrum handlowym mieszczącym się...

Nocne otwarcie iSpot w Galerii Dominikańskiej
W nocy z 22 na 23 września br. w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu odbyło się wielkie nocne otwarcie nowego salonu iSpot. Na klientów czekały nowy ...

Udane półrocze właściciela marki Quiosque
Quiosque, marka odzieżowa należąca do bydgoskiej firmy PBH, zwiększa przychody i rozwija sieć sklepów. Po zakończeniu pierwszego półrocza odnotowano ...

Parisi Fashion Concept w Domu Mody Klif
W Domu Mody Klif w Warszawie otwarto multibrandowy butik Parisi Fashion Concept. Sklep o powierzchni 40 m kw. znajduje się na 1. piętrze i oferuje pr...

Komfort nie zwalnia tempa rozwoju
Warszawa, Jelenia Góra, Piekary Śląskie i Krotoszyn to miasta, w których pojawiły się najnowsze sklepy Komfortu. Tym samym liczba lokali, które sieć ...

Grzegorz Krychowiak ambasadorem marki Albert Riele
Jeden z najlepszych polskich piłkarzy Grzegorz Krychowiak został ambasadorem zegarków szwajcarskiej marki Albert Riele.

Kolejne saloniki Kolportera z biletami podróżnymi
Kolporter poszerza od 22 września br. sieć punktów sprzedaży biletów podróżnych o ponad 70 saloników i salonów prasowych, zlokalizowanych na terenie ...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2015 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to największy branżowy magazyn biznesowo-lifestylowy, opisujący działalność firm i managerów zarządzających centrami i sieciami handlowymi na całym świecie. Dystrybuowany podczas największych wydarzeń poświęconych rozwojowi sektora RETAIL na 5 kontynentach, powstaje przy współpracy z największymi ekpertami branży.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej