Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


W Gliwicach zostanie otwarty 220 sklep Netto w Polsce

2011-07-22 16:00:00

Uroczyste otwarcie kolejnego sklepu sieci Netto zaplanowano na czwartek 28 lipca na godzinę 8.

Gliwice to ok. 200-tysięczne miasto nad rzeką Kłodnicą, położone przy autostradach A1 i A4. Wchodzi w skład tzw. Metropolii Silesia – największego organizmu wielkomiejskiego w Środkowej Europie. Sieć Netto otworzy tu swój pierwszy sklep, jednak marka jest mieszkańcom dobrze znana, ponieważ w oddalonym o 20 km Bytomiu znajduje się już jedna placówka ze Scottiem w logo.

Otwarcie kolejnej placówki to także okazja do zorganizowania nowej zabawy z bardzo atrakcyjną nagrodą – wózkiem zakupowym po brzegi wypełnionym produktami. Klient, który zrobi zakupy w Netto w Gliwicach w dniach 28-30 lipca 2011 i zgadnie, na jaką kwotę opiewa cena produktów umieszczonych w wózku, dostanie wszystkie te artykuły za darmo. Kupony, na których będzie można wpisywać swoje odpowiedzi, klienci znajdą w sklepie, a nazwisko zwycięzcy zostanie ogłoszone w pierwszą niedzielę po otwarciu marketu.

Nowe Netto w liczbach

- 700 m kw wynosi powierzchnia sprzedaży nowego sklepu, który został wybudowany na działce należącej do sieci.
- 3 stoiska poddzierżawców: mięsne, piekarnicze i prasowe znajdą się w nowym sklepie.
- 58 miejsc parkingowych czeka na zmotoryzowanych klientów - plus dwa dla osób niepełnosprawnych
- 12 osób, głównie mieszkańców Gliwic, znalazło zatrudnienie w markecie przy Kurpiowskiej.
- 7:00 – 21:00 od poniedziałku do soboty, 8:00 – 20:00 w niedziele – to godziny otwarcia sklepu.

O Netto Polska

Duńska sieć sklepów spożywczych, oferujących produkty pierwszej potrzeby po najniższych cenach na rynku. Jest obecna w Polsce od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. Netto posiada dwa centra dystrybucyjne: w Motańcu pod Szczecinem oraz w Domasławie pod Wrocławiem. Netto sp. z o.o. jest obecnie największą firmą w województwie zachodniopomorskim, zatrudnia ok. 3 tys. osób. Bierze aktywny udział w życiu lokalnych społeczności nie tylko na Pomorzu, ale we wszystkich mniejszych i większych miejscowościach, w których jest obecna. Firma wspiera liczne imprezy sportowe oraz kulturalne, angażuje się w akcje charytatywne. Netto stanowi część Dansk Supermarked A/S, której właścicielami są A.P. Mřller-Mćrsk Gruppen i F. Salling. Dansk Supermarked jest również właścicielem i zarządcą sieci hipermarketów Bilka i Fotex. Dansk Supermarked jest drugim co do wielkości przedsiębiorstwem działającym w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się w Niemczech i Szwecji.
Źródło: Netto (MI)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Donna z nowym salonem w Węgierskiej Górce
30 kwietnia do grona najemców Centrum Handlowego Huta przy ulicy Stanisława Wyspiańskiego 8 w Węgierskiej Górce dołączył nowy salon z bielizną - Donn...

Otwarcie kolejnych Hipermarketów Auchan
29 kwietnia zostanie otwarty Auchan w Radomiu na ulicy Żółkiewskiego.

Wkrótce nowe sklepy marek Venezia i Unisono
Już w połowie maja partnerskie marki Venezia oraz Unisono otworzą swoje kolejne salony.

Intersport w doceniony w konkursie Retail Marketing Awards
21 kwietnia 2016 roku, podczas Retail Marketing Forum w Warszawie, ogłoszono wyniki 9. edycji Retail Marketing Awards, czyli konkursu na najlepsze sk...

Nowa odsłona Empiku Junior
Jeden z flagowych salonów Empiku, znajdujący się w warszawskim Juniorze w galerii przy ulicy Marszałkowskiej, przechodzi gruntowne zmiany. Sklep od l...

Komputronik kończy swoja działalność w CH w Szczecinie
Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży nowoczesnych technologii 25 kwietnia br. zamknął swój salon w Centrum Handlowym w Szczecinie przy Al. Wyzwol...

Ryłko już otwarty w Dąbrowie Górniczej
Centrum handlowe w Dąbrowie Górniczej zlokalizowane przy ulicy Jana III Sobieskiego rozszerzył swoją ofertę obuwniczą o salon marki Ryłko. Wielkie ot...

Wielkie otwarcie Drogerii Laboo w Siedlcach
Już dziś wielkie otwarcie Drogeriii Laboo w siedleckiej galerii handlowej przy ulicy Jana Pawła II. Z tej okazji na wszystkich klientów czeka wiele ...

Telakces w Galerii Sfera
1 kwietnia do grona najemców Galerii Sfera dołącza Telakces. Stoisko pojawi się na parterze galerii I przy Perfumerii Douglas. Ambasadorką marki jest...

Moda prosto z Toskanii we wrocławskiej Renomie
W zabytkowej części Domu Handlowego Renoma, 27 kwietnia otwarto pierwszy w Polsce salon, według najnowszego włoskiego konceptu, marki Patrizia Pepe...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2015 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to największy branżowy magazyn biznesowo-lifestylowy, opisujący działalność firm i managerów zarządzających centrami i sieciami handlowymi na całym świecie. Dystrybuowany podczas największych wydarzeń poświęconych rozwojowi sektora RETAIL na 5 kontynentach, powstaje przy współpracy z największymi ekpertami branży.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej