Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Maciek Gajwer w kampanii Praktikera

2012-03-26 14:33:55

Z początkiem marca w TV, Internecie, outdoorze i materiałach POSM pojawił się Maciek Gajwer – zaradny, pomysłowy mężczyzna z poczuciem humoru i głową pełną pomysłów. Jest on głównym bohaterem wiosennej kampanii reklamowej firmy Praktiker, która pokazuje, że remont czy wyposażanie mieszkania nie muszą być wyzwaniem – dla zaradnych mogą stać się prawdziwą przyjemnością!

Główny bohater Maciek Gajwer jest zabawny i zaradny, z dużą dozą poczucia humoru oraz dystansem do samego siebie i drobnych codziennych przygód. Wszystkie te cechy pokazane zostały już w pierwszym spocie telewizyjnym. Okazuje się, że nawet myjka ciśnieniowa może stać się bohaterem zaskakujących, zabawnych sytuacji – szczególnie w rękach teściowej. Głównym celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Praktiker, która oferuje wysokiej jakości produkty i znane marki w dobrej cenie, ułatwiając remont czy urządzanie mieszkania, domu i ogrodu. A wszystko to w formie, która opiera się na przekazywaniu pozytywnych emocji oraz budowaniu więzi między klientami a Praktikerem poprzez zabawne komentarze i spostrzeżenia zaradnego bohatera, z którym wielu z nas może się utożsamiać.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy. Aktywności ATL oparte są na planie media mix, który obejmuje: TV (spoty 15”), radio (spoty 15”), outdoor (billboardy produktowe), prasę (dystrybucja gazetki promocyjnej) oraz działania w Internecie (m.in. kanał YouTube, Facebook, blog). Ponadto prowadzone są intensywne działania BTL oparte na komunikacji prowadzonej w marketach (materiały POSM).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG 4D. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Maxus. Kampanię w Internecie koordynuje agencja interaktywna Ideacto, a działania PR prowadzi Agencja Kuźnia PR. Po stronie firmy Praktiker za wdrożenie projektu odpowiedzialni byli: Joanna Pietras, Katarzyna Skąpska, Aneta Gacoń, Krzysztof Włodarczak, Robert Hejna oraz Robert Kleśny.

Zobacz sklepy Praktiker w centrach handlowych
Źródło: Praktiker (MK)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Nowy salon à Tab w Krakowie
Miłośnicy gotowania mogą robić zakupy w nowo otwartym sklepie à Tab znajdującym się w krakowskim centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. Kamieńskie...

Komputronik podąża za trendem „Same day delivery”
Z roku na rok coraz więcej osób robi zakupy w sieci. Za rosnącą popularnością e-sklepów przemawia szeroki wybór towarów w jednym miejscu, łatwe porów...

Beacony w sieci Sizeer
Beacony, najgorętsza technologia 2015 roku, wchodzi do multibrandowej sieci Sizeer, która ma ponad 90 salonów w najważniejszych centrach i galeriac...

GSM Wizard w centrum handlowym na warszawskim Ursynowie
Do grona najemców warszawskiej galerii zlokalizowanej przy Al. KEN 85/Rogu Herbsta dołączył sklep GSM Wizard oferujący telefony komórkowe i akcesoria...

Kolejne otwarcia punktów Teletorium
Od połowy czerwca Teletorium uruchomiło trzy nowe punkty. 12 czerwca otwarty został punkt w Centrum handlowym Czyżyny. Od 29 czerwca działa punkt w Ś...

Nowa lokalizacja salonu Rosenthal w Rzeszowie
1 lipca został otwarty salon Rosenthal w rzeszowskim pasażu znajdującym się przy ulicy Słowackiego 16. Z tej okazji marka przygotowała wiele atrakcyj...

Wakacyjne zmiany w Klifie Gdynia
Wakacje w gdyńskim Klifie zaczynają się pod znakiem zmian. Odświeżone salony w nowych lokalizacjach otwierają: Smyk, Swarovski i W.Kruk. Planowany je...

Braccialini i Versace w Warszawie we wspólnym butiku
Włoskie marki Braccalini i Versace dostępne będą w jednym butiku w MODO. Dla Braccialini to debiut na polskim rynku.

Factory Annopol i Kraków z nowym udziałowcem
TH Real Estate zakończyła proces objęcia 50% udziałów w centrach Factory Annopol w Warszawie oraz Factory Kraków i Futura Parku w Krakowie. Zgodnie z...

Reotwarcie salonu Monnari w CH Cuprum Arena w Lubinie
W sobotę 26 czerwca marka Monnari otworzyła nowy, większy salon w Cuprum Arena. Z tej okazji przygotowano rabat -60% na kolekcje letnią, który trwał ...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej