Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Maciek Gajwer w kampanii Praktikera

2012-03-26 14:33:55

Z początkiem marca w TV, Internecie, outdoorze i materiałach POSM pojawił się Maciek Gajwer – zaradny, pomysłowy mężczyzna z poczuciem humoru i głową pełną pomysłów. Jest on głównym bohaterem wiosennej kampanii reklamowej firmy Praktiker, która pokazuje, że remont czy wyposażanie mieszkania nie muszą być wyzwaniem – dla zaradnych mogą stać się prawdziwą przyjemnością!

Główny bohater Maciek Gajwer jest zabawny i zaradny, z dużą dozą poczucia humoru oraz dystansem do samego siebie i drobnych codziennych przygód. Wszystkie te cechy pokazane zostały już w pierwszym spocie telewizyjnym. Okazuje się, że nawet myjka ciśnieniowa może stać się bohaterem zaskakujących, zabawnych sytuacji – szczególnie w rękach teściowej. Głównym celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Praktiker, która oferuje wysokiej jakości produkty i znane marki w dobrej cenie, ułatwiając remont czy urządzanie mieszkania, domu i ogrodu. A wszystko to w formie, która opiera się na przekazywaniu pozytywnych emocji oraz budowaniu więzi między klientami a Praktikerem poprzez zabawne komentarze i spostrzeżenia zaradnego bohatera, z którym wielu z nas może się utożsamiać.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy. Aktywności ATL oparte są na planie media mix, który obejmuje: TV (spoty 15”), radio (spoty 15”), outdoor (billboardy produktowe), prasę (dystrybucja gazetki promocyjnej) oraz działania w Internecie (m.in. kanał YouTube, Facebook, blog). Ponadto prowadzone są intensywne działania BTL oparte na komunikacji prowadzonej w marketach (materiały POSM).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG 4D. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Maxus. Kampanię w Internecie koordynuje agencja interaktywna Ideacto, a działania PR prowadzi Agencja Kuźnia PR. Po stronie firmy Praktiker za wdrożenie projektu odpowiedzialni byli: Joanna Pietras, Katarzyna Skąpska, Aneta Gacoń, Krzysztof Włodarczak, Robert Hejna oraz Robert Kleśny.

Zobacz sklepy Praktiker w centrach handlowych
Źródło: Praktiker (MK)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Media Expert nie zwalnia tempa
Media Expert kontynuuje dynamiczną ekspansję, którą zainaugurowano z początkiem roku. W 2014 r. sieć powiększyła się o ponad 120 nowych elektromarket...

Tesco otwiera w Krakowie Europejskie Centrum Innowacji
Tesco otwiera w Krakowie Europejskie Centrum Innowacji – miejsce, przed którym stoi wyzwanie tworzenia nowych, coraz wyższej jakości produktów marki ...

Pierwsza drogeria Dayli w Namysłowie
19 grudnia drogeria Dayli otworzyła swój pierwszy sklep w Namysłowie przy ul. Bohaterów Warszawy 17a. Pierwsza drogeria Dayli w Namysłowie została ot...

Vanilla Body Shop w M1 Kraków
Do grona najemców M1 Kraków w 2. tygodniu grudnia dołączył sklep bieliźniany Vanilla Body Shop. Salon oferuje oprócz zróżnicowanej oferty bielizny ta...

Otwarcie salonu Blue Shadow w poznańskiej galerii
Do grona najemców poznańskiej galerii przy ul. 28 Czerwca 1956 r. 382 dołączył Blue Shadow. Jest to butik z autorskimi kolekcjami projektowanymi prze...

Oficjalne otwarcie showroomu Mivo Shoes Shop On-line
Modele butów dostępne w sklepie internetowym Mivo.pl już od jakiegoś czasu można obejrzeć w showroomie marki w centrum handlowym Blue City. Jednak of...

Bony upominkowe Pasażu Grunwaldzkiego spełniają marzenia
Pasaż Grunwaldzki podpowiada, jak wybrać idealny upominek dla bliskich, a zarazem spełnić dziecięce marzenia. Wrocławskie centrum, jak co roku, oferu...

Ostatnie w 2014 roku otwarcie nowego sklepu Netto
Ten rok inwestycyjny sieć handlowa Netto zakończy liczbą 334 placówek w Polsce. 18 grudnia duński dyskonter otworzył sklep w Łaziskach Górnych na Ś...

4F w Centrum Janki
Z początkiem grudnia w podwarszawskim Centrum Janki nastąpiło otwarcie salonu marki 4F. Nowy najemca operujący na powierzchni ponad 152 m kw. wzbogac...

Biały Jeleń z nowymi punktami sprzedaży w galeriach handlowych
Firma Pollena, właściciel popularnej marki kosmetycznej Biały Jeleń, rozwija sieć stoisk firmowych na terenie centrów i galerii handlowych. Od listop...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.