Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Maciek Gajwer w kampanii Praktikera

2012-03-26 14:33:55

Z początkiem marca w TV, Internecie, outdoorze i materiałach POSM pojawił się Maciek Gajwer – zaradny, pomysłowy mężczyzna z poczuciem humoru i głową pełną pomysłów. Jest on głównym bohaterem wiosennej kampanii reklamowej firmy Praktiker, która pokazuje, że remont czy wyposażanie mieszkania nie muszą być wyzwaniem – dla zaradnych mogą stać się prawdziwą przyjemnością!

Główny bohater Maciek Gajwer jest zabawny i zaradny, z dużą dozą poczucia humoru oraz dystansem do samego siebie i drobnych codziennych przygód. Wszystkie te cechy pokazane zostały już w pierwszym spocie telewizyjnym. Okazuje się, że nawet myjka ciśnieniowa może stać się bohaterem zaskakujących, zabawnych sytuacji – szczególnie w rękach teściowej. Głównym celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Praktiker, która oferuje wysokiej jakości produkty i znane marki w dobrej cenie, ułatwiając remont czy urządzanie mieszkania, domu i ogrodu. A wszystko to w formie, która opiera się na przekazywaniu pozytywnych emocji oraz budowaniu więzi między klientami a Praktikerem poprzez zabawne komentarze i spostrzeżenia zaradnego bohatera, z którym wielu z nas może się utożsamiać.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy. Aktywności ATL oparte są na planie media mix, który obejmuje: TV (spoty 15”), radio (spoty 15”), outdoor (billboardy produktowe), prasę (dystrybucja gazetki promocyjnej) oraz działania w Internecie (m.in. kanał YouTube, Facebook, blog). Ponadto prowadzone są intensywne działania BTL oparte na komunikacji prowadzonej w marketach (materiały POSM).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG 4D. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Maxus. Kampanię w Internecie koordynuje agencja interaktywna Ideacto, a działania PR prowadzi Agencja Kuźnia PR. Po stronie firmy Praktiker za wdrożenie projektu odpowiedzialni byli: Joanna Pietras, Katarzyna Skąpska, Aneta Gacoń, Krzysztof Włodarczak, Robert Hejna oraz Robert Kleśny.

Zobacz sklepy Praktiker w centrach handlowych
Źródło: Praktiker (MK)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Orsay z nowym salonem w Gdańsku
9 kwietnia do grona najemców Centrum Handlowego Auchan w Gdańsku dołączył salon Orsay. Marka dostępna jest m. in. w Niemczech, Austrii, Czechach, Sło...

Factory Fashion Capsule zmienia oblicze Centrów Outletowych
7 maja rusza nowy projekt sieci centrów outletowych Factory. W majowe weekendy Factory Fashion Capsule odwiedzi największe polskie miasta, aby po...

English Home w Galerii Bronowice
Do grona najemców krakowskiej Galerii Bronowice dołączył niedawno salon English Home. Renomowana marka oferuje naturalne, proste i stylowe rozwiązani...

Debiut Weekend Max Mara w Poznaniu
4 maja w centrum handlowym przy ulicy Półwiejskiej otwarto pierwszy w Poznaniu butik Weekend Max Mara. Weekend Max Mara poszerzył największą w Pozna...

Salon Vistula otwarty w Lublinie
30 kwietnia w lubelskim centrum handlowym przy alei Wincentego Witosa, miało miejsce wielkie otwarcie salonu Vistula.

Galeria Jurajska zluzowała swój parking
Galeria Jurajska przeorganizowała swoje parkingi. Dzięki temu klienci zyskali minimum 150 wolnych miejsc parkingowych. Każdego dnia na parkingu Galer...

Magazin - studio stylizacji w Arkadach Wrocławskich
W Arkadach Wrocławskich otwarty został nowy sklep odzieżowy. Magazin to studio stylizacji z wyselekcjonowanymi ubraniami od polskich projektantów. Lo...

Innowacyjny klub fitness w Galerii Sfera
Już od 9 maja wszyscy fani zdrowego trybu życia będą mogli oddać się treningom w nowym klubie fitness - Smart Gym.  Klub, który właśnie powstaje...

New Balance - nowa marka w ofercie Ptak Outlet
Centrum wyprzedażowe Ptak Outlet w Rzgowie wzbogaci się o nowego najemcę. W sierpniu br. otwarty zostanie salon amerykańskiej marki New Balance o pow...

YesSport z nową lokalizacją w Galerii Plaza w Krakowie
W środę 4 maja br. w Galerii Plaza, został otwarty sklep YesSport w nowej lokalizacji. Salon po remodelingu usytuowany jest na I piętrze, w sąsiedztw...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2015 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to największy branżowy magazyn biznesowo-lifestylowy, opisujący działalność firm i managerów zarządzających centrami i sieciami handlowymi na całym świecie. Dystrybuowany podczas największych wydarzeń poświęconych rozwojowi sektora RETAIL na 5 kontynentach, powstaje przy współpracy z największymi ekpertami branży.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej