Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Maciek Gajwer w kampanii Praktikera

2012-03-26 14:33:55

Z początkiem marca w TV, Internecie, outdoorze i materiałach POSM pojawił się Maciek Gajwer – zaradny, pomysłowy mężczyzna z poczuciem humoru i głową pełną pomysłów. Jest on głównym bohaterem wiosennej kampanii reklamowej firmy Praktiker, która pokazuje, że remont czy wyposażanie mieszkania nie muszą być wyzwaniem – dla zaradnych mogą stać się prawdziwą przyjemnością!

Główny bohater Maciek Gajwer jest zabawny i zaradny, z dużą dozą poczucia humoru oraz dystansem do samego siebie i drobnych codziennych przygód. Wszystkie te cechy pokazane zostały już w pierwszym spocie telewizyjnym. Okazuje się, że nawet myjka ciśnieniowa może stać się bohaterem zaskakujących, zabawnych sytuacji – szczególnie w rękach teściowej. Głównym celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Praktiker, która oferuje wysokiej jakości produkty i znane marki w dobrej cenie, ułatwiając remont czy urządzanie mieszkania, domu i ogrodu. A wszystko to w formie, która opiera się na przekazywaniu pozytywnych emocji oraz budowaniu więzi między klientami a Praktikerem poprzez zabawne komentarze i spostrzeżenia zaradnego bohatera, z którym wielu z nas może się utożsamiać.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy. Aktywności ATL oparte są na planie media mix, który obejmuje: TV (spoty 15”), radio (spoty 15”), outdoor (billboardy produktowe), prasę (dystrybucja gazetki promocyjnej) oraz działania w Internecie (m.in. kanał YouTube, Facebook, blog). Ponadto prowadzone są intensywne działania BTL oparte na komunikacji prowadzonej w marketach (materiały POSM).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG 4D. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Maxus. Kampanię w Internecie koordynuje agencja interaktywna Ideacto, a działania PR prowadzi Agencja Kuźnia PR. Po stronie firmy Praktiker za wdrożenie projektu odpowiedzialni byli: Joanna Pietras, Katarzyna Skąpska, Aneta Gacoń, Krzysztof Włodarczak, Robert Hejna oraz Robert Kleśny.

Zobacz sklepy Praktiker w centrach handlowych
Źródło: Praktiker (MK)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Gino Rossi z 14,5 mln zł przychodów ze sprzedaży w październiku
Grupa Gino Rossi zanotowała w październiku 2014 roku sprzedaż w wysokości 22,5 mln zł, w tym sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa...

Nowy salon Soldo w Gdyni
Na początku listopada otwarto nowy salon Soldo. Sieć wynajmuje lokal w gdyńskim Centrum Handlowym Batory.

Martes Sport rozwija sieć sprzedaży
Podczas ostatnich 2 miesięcy na mapie Polski w imponującym tempie przybywa salonów sportowej sieci Martes Sport. Firma kontynuuje dynamiczną ekspansj...

Solar S.A.: 13,5 mln przychodów ze sprzedaży w październiku
Skonsolidowane nieaudytowane przychody ze sprzedaży spółki Solar Company S.A. sporządzone zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Fin...

Nowy salon Clarks już otwarty w Toruniu
Od 15 listopada w centrum handlowym przy ul. Broniewskiego 90 w Toruniu można kupić obuwie marki Clarks. W ofercie salonu znajduje się wiele ciekawyc...

House&More otwiera nowy salon w poznańskim centrum
W weekend, 22-23 listopada w centrum handlowym przy ulicy Półwiejskiej 42 w Poznaniu będzie miało miejsce otwarcie jednego z największych sklepów w c...

Zmiany w Galerii Kazimierz
Galeria Kazimierz wkroczyła w czas wielkich zmian. Od momentu przejęcia Galerii Kazimierz przez nowego inwestora w grudniu 2013 r. i zmiany zarządcy ...

E-sklep Rage Age już otwarty
Rage Age by Czapul, marka wchodząca od roku w skład Grupy Kapitałowej Próchnik S.A., uruchomiła właśnie sklep internetowy. Klienci mogą dokonać zakup...

Plany rozwoju BBHome
Kilka tygodni temu miało miejsce otwarcie salonu BBHome w warszawskiej galerii handlowej. To jednak nie powód, aby spocząć na laurach i sieć planuje ...

Answear.com partnerem strategicznym książki pierwszej polskiej vlogerki modowej
Kilka dni temu miała miejsce wielka premiera książki pierwszej polskiej vlogerki modowej - Magdaleny Kanoniak, znanej w sieci jako Radzka. Answear.co...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.