Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

GalerieHandlowe.pl
Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Maciek Gajwer w kampanii Praktikera

2012-03-26 14:33:55

Z początkiem marca w TV, Internecie, outdoorze i materiałach POSM pojawił się Maciek Gajwer – zaradny, pomysłowy mężczyzna z poczuciem humoru i głową pełną pomysłów. Jest on głównym bohaterem wiosennej kampanii reklamowej firmy Praktiker, która pokazuje, że remont czy wyposażanie mieszkania nie muszą być wyzwaniem – dla zaradnych mogą stać się prawdziwą przyjemnością!

Główny bohater Maciek Gajwer jest zabawny i zaradny, z dużą dozą poczucia humoru oraz dystansem do samego siebie i drobnych codziennych przygód. Wszystkie te cechy pokazane zostały już w pierwszym spocie telewizyjnym. Okazuje się, że nawet myjka ciśnieniowa może stać się bohaterem zaskakujących, zabawnych sytuacji – szczególnie w rękach teściowej. Głównym celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Praktiker, która oferuje wysokiej jakości produkty i znane marki w dobrej cenie, ułatwiając remont czy urządzanie mieszkania, domu i ogrodu. A wszystko to w formie, która opiera się na przekazywaniu pozytywnych emocji oraz budowaniu więzi między klientami a Praktikerem poprzez zabawne komentarze i spostrzeżenia zaradnego bohatera, z którym wielu z nas może się utożsamiać.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy. Aktywności ATL oparte są na planie media mix, który obejmuje: TV (spoty 15”), radio (spoty 15”), outdoor (billboardy produktowe), prasę (dystrybucja gazetki promocyjnej) oraz działania w Internecie (m.in. kanał YouTube, Facebook, blog). Ponadto prowadzone są intensywne działania BTL oparte na komunikacji prowadzonej w marketach (materiały POSM).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG 4D. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Maxus. Kampanię w Internecie koordynuje agencja interaktywna Ideacto, a działania PR prowadzi Agencja Kuźnia PR. Po stronie firmy Praktiker za wdrożenie projektu odpowiedzialni byli: Joanna Pietras, Katarzyna Skąpska, Aneta Gacoń, Krzysztof Włodarczak, Robert Hejna oraz Robert Kleśny.

Zobacz sklepy Praktiker w centrach handlowych
Źródło: Praktiker (MK)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Nowy lokal gastronomiczny w Arkadach Wrocławskich
W Arkadach Wrocławskich otwarty został nowy lokal gastronomiczny. Pasibus - serwujący autorskie burgery, mieści się na 1 piętrze centrum i zajmuje ok...

Nowy sklep w Galerii Gniezno
23 sierpnia w Galerii Gniezno został otwarty nowy salon marki Eurofirany. Z tej okazji w sklepie w najbliższy weekend obowiązywać będzie 20% rabat na...

C&A przez kolejne lata w Galerii Słupsk
Zarządca Galerii Słupsk, Upside Property Management, przedłużył kolejną umowę najmu. Do grona brandów, które w ostatnim czasie podjęły decyzję o kont...

Rabat na start w Greenpoint
Sieć Greenpoint jest nowym najemcą centrum handlowego mieszczącego się przy ul. Schuberta w Gdańsku. Uroczyste otwarcie sklepu odbyło się 24 sierpnia...

Skomponuj swój posiłek w Pasażu Grunwaldzkim
„Smak na Tak” to nowo otwarta restauracja we wrocławskim centrum, która serwuje jedzenie na wagę, na zasadzie szwedzkiego stołu. W efekcie każdy może...

Otwarcie sklepu 50 style w Końskich
W Końskich przy ul. Warszawskiej został otwarty 24 sierpnia br. sklep 50 style. Z tej okazji dla klientów przygotowano promocję -20% na drugą rzecz m...

Inteligentny program lojalnościowy Mój Empik
Wystartował nowy program lojalnościowy Mój Empik. Innowacyjny system dopasowuje ofertę do upodobań właściciela karty lojalnościowej: generuje promocj...

Nowe sklepy Neonet w Żywcu i Tomaszowie Lubelskim
Od 25 sierpnia br. mieszkańcy Żywca i Tomaszowa Lubelskiego będą mogli kupić sprzęt AGD, RTV oraz IT w zupełnie nowych salonach Neonet. W Żywcu sklep...

37. butik Unisono w Polsce
27 sierpnia, w Galerii Olimp marka Unisono otworzy swój 37. butik w Polsce. To dynamicznie rozwijająca się marka odzieżowa dla kobiet. Charakteryzuje...

Media Markt będzie w Piasecznie
Kolejny nowoczesny market sieci Media Markt powstanie pod koniec tego roku w Piasecznie. Obecnie trwa rekrutacja pracowników, którzy dołączą do zespo...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2015 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to największy branżowy magazyn biznesowo-lifestylowy, opisujący działalność firm i managerów zarządzających centrami i sieciami handlowymi na całym świecie. Dystrybuowany podczas największych wydarzeń poświęconych rozwojowi sektora RETAIL na 5 kontynentach, powstaje przy współpracy z największymi ekpertami branży.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej