Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Maciek Gajwer w kampanii Praktikera

2012-03-26 14:33:55

Z początkiem marca w TV, Internecie, outdoorze i materiałach POSM pojawił się Maciek Gajwer – zaradny, pomysłowy mężczyzna z poczuciem humoru i głową pełną pomysłów. Jest on głównym bohaterem wiosennej kampanii reklamowej firmy Praktiker, która pokazuje, że remont czy wyposażanie mieszkania nie muszą być wyzwaniem – dla zaradnych mogą stać się prawdziwą przyjemnością!

Główny bohater Maciek Gajwer jest zabawny i zaradny, z dużą dozą poczucia humoru oraz dystansem do samego siebie i drobnych codziennych przygód. Wszystkie te cechy pokazane zostały już w pierwszym spocie telewizyjnym. Okazuje się, że nawet myjka ciśnieniowa może stać się bohaterem zaskakujących, zabawnych sytuacji – szczególnie w rękach teściowej. Głównym celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Praktiker, która oferuje wysokiej jakości produkty i znane marki w dobrej cenie, ułatwiając remont czy urządzanie mieszkania, domu i ogrodu. A wszystko to w formie, która opiera się na przekazywaniu pozytywnych emocji oraz budowaniu więzi między klientami a Praktikerem poprzez zabawne komentarze i spostrzeżenia zaradnego bohatera, z którym wielu z nas może się utożsamiać.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy. Aktywności ATL oparte są na planie media mix, który obejmuje: TV (spoty 15”), radio (spoty 15”), outdoor (billboardy produktowe), prasę (dystrybucja gazetki promocyjnej) oraz działania w Internecie (m.in. kanał YouTube, Facebook, blog). Ponadto prowadzone są intensywne działania BTL oparte na komunikacji prowadzonej w marketach (materiały POSM).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG 4D. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Maxus. Kampanię w Internecie koordynuje agencja interaktywna Ideacto, a działania PR prowadzi Agencja Kuźnia PR. Po stronie firmy Praktiker za wdrożenie projektu odpowiedzialni byli: Joanna Pietras, Katarzyna Skąpska, Aneta Gacoń, Krzysztof Włodarczak, Robert Hejna oraz Robert Kleśny.

Zobacz sklepy Praktiker w centrach handlowych
Źródło: Praktiker (MK)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Nowe usługi i postój taksówek w Galerii Katowickiej
Skaner, ksero, drukarka, faks, tablety z dostępem do internetu – Galeria Katowicka oferuje dogodną możliwość korzystania z najpotrzebniejszych usług ...

Grupa EM&F w trakcie wycofywania spółek modowych i z wyższą marżą
Grupa EM&F kontynuuje strategię polegającą na koncentracji na rozwoju najbardziej dochodowych i perspektywicznych kategorii produktowych w poszczegól...

Otwarcie salonu Manhattan w CH w Zamościu
W sobotę, 30 sierpnia, poszerzyło się grono najemców centrum handlowego w Zamościu przy ul. Przemysłowej 10. Nowy salon - Manhattan - wzbogacił ofert...

Vistula Group: Przychody ze sprzedaży w I półroczu wyższe o 16,3 mln zł niż rok temu
Grupa Vistula od kilku lat regularnie odnotowuje dodatnią dynamikę wzrostu przychodów. Okres I półrocza 2014 r. był pod tym względem szczególnie dobr...

RTV Euro AGD i Martes Sport najemcami centrum w Kwidzynie
Do grona najemców centrum handlowego, które powstanie w Kwidzynie przy ul. Konopnickiej dołączyły dwie nowe marki. RTV Euro AGD otworzy na terenie ob...

WorldBox debiutuje we Wrocławiu
W poniedziałek, 1 września w Renomie otworzył się WorldBox, multibrandowy butik z odzieżą, akcesoriami i obuwiem sportowym. Salon o powierzchni 133 m...

7 inspirujących postaci w najnowszej kampanii Esprit
We wrześniu ruszyła najnowsza jesienno-zimowa kampania marki Esprit "Everyday Amazing". Bazuje ona na niesamowitych historiach siedmiu inspir...

Pierwszy samodzielny salon marki Lee
Lee docenia polskiego konsumenta, stawiając na zmiany i mocny rozwój w 2014 roku. Kultowa amerykańska marka obchodzi w tym roku 125-lecie swojego ist...

Leroy Merlin z nowym marketem w Jeleniej Górze
Sieć Leroy Merlin otworzy nowy sklep na terenie parku handlowego, który powstanie przy galerii handlowej budowanej w Jeleniej Górze przy ul. Jana Paw...

Wybierz najlepsze produkty e-commerce 2014 roku!
InPost, PayU, Shoplo czy Answear to jedne z firm, które zdobyły uznanie branży internetowej otrzymując “Ekomersa” w ubiegłym roku. Kto w tym roku m...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.