Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Maciek Gajwer w kampanii Praktikera

2012-03-26 14:33:55

Z początkiem marca w TV, Internecie, outdoorze i materiałach POSM pojawił się Maciek Gajwer – zaradny, pomysłowy mężczyzna z poczuciem humoru i głową pełną pomysłów. Jest on głównym bohaterem wiosennej kampanii reklamowej firmy Praktiker, która pokazuje, że remont czy wyposażanie mieszkania nie muszą być wyzwaniem – dla zaradnych mogą stać się prawdziwą przyjemnością!

Główny bohater Maciek Gajwer jest zabawny i zaradny, z dużą dozą poczucia humoru oraz dystansem do samego siebie i drobnych codziennych przygód. Wszystkie te cechy pokazane zostały już w pierwszym spocie telewizyjnym. Okazuje się, że nawet myjka ciśnieniowa może stać się bohaterem zaskakujących, zabawnych sytuacji – szczególnie w rękach teściowej. Głównym celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Praktiker, która oferuje wysokiej jakości produkty i znane marki w dobrej cenie, ułatwiając remont czy urządzanie mieszkania, domu i ogrodu. A wszystko to w formie, która opiera się na przekazywaniu pozytywnych emocji oraz budowaniu więzi między klientami a Praktikerem poprzez zabawne komentarze i spostrzeżenia zaradnego bohatera, z którym wielu z nas może się utożsamiać.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy. Aktywności ATL oparte są na planie media mix, który obejmuje: TV (spoty 15”), radio (spoty 15”), outdoor (billboardy produktowe), prasę (dystrybucja gazetki promocyjnej) oraz działania w Internecie (m.in. kanał YouTube, Facebook, blog). Ponadto prowadzone są intensywne działania BTL oparte na komunikacji prowadzonej w marketach (materiały POSM).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG 4D. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Maxus. Kampanię w Internecie koordynuje agencja interaktywna Ideacto, a działania PR prowadzi Agencja Kuźnia PR. Po stronie firmy Praktiker za wdrożenie projektu odpowiedzialni byli: Joanna Pietras, Katarzyna Skąpska, Aneta Gacoń, Krzysztof Włodarczak, Robert Hejna oraz Robert Kleśny.

Zobacz sklepy Praktiker w centrach handlowych
Źródło: Praktiker (MK)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Adidas rusza z nową globalną kampanią
4 lutego adidas wystartował z nową serią filmów reklamowych w ramach drugiej już kampanii Sport16. Jej celem jest podkreślenie roli adidas, jako świa...

Otwarcie kolejnego salonu JYSK
W piątek, 12 lutego, o godz. 8:00 zostanie otwarty sklep JYSK w parku handlowym przy Al. J. Piłsudskiego 31 A, 31 B w Bielsku Podlaskim. Wśród najemc...

Prawie 13 mln klientów odwiedziło Galerię Sfera w Bielsku-Białej w 2015 r.
Tym samym wzrost odwiedzalności w ubiegłym roku wyniósł 3,4 procent rok do roku. 2015 był dla galerii rekordowym rokiem także pod względem komercjali...

Gwiazdorskie kampanie na początek nowego sezonu w Sizeer
Sizeer anonsuje wiosnę dwoma gwiazdorskimi kampaniami dla marek Vans i Puma. Vans świętuje 50. urodziny swojego flagowego modelu SK8-Hi, natomiast Pu...

Rossmann na dłużej w Tarnowie
Rossmann przedłuża współpracę z tarnowskim centrum handlowym przy ulicy Nowodąbrowskiej 127. Najemca z metrażem blisko 522 m kw. poszerza ofertę drog...

Galeria Północna: Wschodząca gwiazda północnej Warszawy
Galeria Północna to obecnie jedna z dwóch, obok Galerii Wilanów, najważniejszych inwestycji GTC w Warszawie. Zlokalizowane w północno-wschodniej częś...

Centrum Handlowe Turawa Park: trendy ciągle w górę
W 2015 roku obroty Centrum Handlowego Turawa Park wzrosły o 12%, a odwiedzalność o 9%, w porównaniu z rokiem 2014. Te pozytywne wyniki znalazły odzwi...

Marka odzieży patriotycznej otwiera salon w Arkadach Wrocławskich
To będzie pierwszy w Polsce salon z odzieżą patriotyczną w galerii handlowej. 14 lutego w Centrum Handlowym Arkady Wrocławskie otwiera się sklep mark...

Wielkie otwarcie Księgarni Autorska w Galerii Jastrzębie
Już 13 - tego lutego o godzinie 12:00 uroczystego otwarcia lokalu dokona Pani Prezydent Miasta - Anna Hetman. W tym dniu w Księgarni do każdego zakup...

Briju z drugim salonem w Poznaniu
Jeszcze w drugim tygodniu lutego marka biżuteryjna Briju otworzy swój nowy salon w poznańskiej Galerii Malta. Uruchomienie sklepu, który będzie jedno...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2015 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to największy branżowy magazyn biznesowo-lifestylowy, opisujący działalność firm i managerów zarządzających centrami i sieciami handlowymi na całym świecie. Dystrybuowany podczas największych wydarzeń poświęconych rozwojowi sektora RETAIL na 5 kontynentach, powstaje przy współpracy z największymi ekpertami branży.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej