Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Maciek Gajwer w kampanii Praktikera

2012-03-26 14:33:55

Z początkiem marca w TV, Internecie, outdoorze i materiałach POSM pojawił się Maciek Gajwer – zaradny, pomysłowy mężczyzna z poczuciem humoru i głową pełną pomysłów. Jest on głównym bohaterem wiosennej kampanii reklamowej firmy Praktiker, która pokazuje, że remont czy wyposażanie mieszkania nie muszą być wyzwaniem – dla zaradnych mogą stać się prawdziwą przyjemnością!

Główny bohater Maciek Gajwer jest zabawny i zaradny, z dużą dozą poczucia humoru oraz dystansem do samego siebie i drobnych codziennych przygód. Wszystkie te cechy pokazane zostały już w pierwszym spocie telewizyjnym. Okazuje się, że nawet myjka ciśnieniowa może stać się bohaterem zaskakujących, zabawnych sytuacji – szczególnie w rękach teściowej. Głównym celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Praktiker, która oferuje wysokiej jakości produkty i znane marki w dobrej cenie, ułatwiając remont czy urządzanie mieszkania, domu i ogrodu. A wszystko to w formie, która opiera się na przekazywaniu pozytywnych emocji oraz budowaniu więzi między klientami a Praktikerem poprzez zabawne komentarze i spostrzeżenia zaradnego bohatera, z którym wielu z nas może się utożsamiać.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy. Aktywności ATL oparte są na planie media mix, który obejmuje: TV (spoty 15”), radio (spoty 15”), outdoor (billboardy produktowe), prasę (dystrybucja gazetki promocyjnej) oraz działania w Internecie (m.in. kanał YouTube, Facebook, blog). Ponadto prowadzone są intensywne działania BTL oparte na komunikacji prowadzonej w marketach (materiały POSM).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG 4D. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Maxus. Kampanię w Internecie koordynuje agencja interaktywna Ideacto, a działania PR prowadzi Agencja Kuźnia PR. Po stronie firmy Praktiker za wdrożenie projektu odpowiedzialni byli: Joanna Pietras, Katarzyna Skąpska, Aneta Gacoń, Krzysztof Włodarczak, Robert Hejna oraz Robert Kleśny.

Zobacz sklepy Praktiker w centrach handlowych
Źródło: Praktiker (MK)
Share |



Więcej aktualności B2B:
W listopadzie otwarcie L’Atelier Athlétique Konstancin Fitness
Rozładuj stres, wycisz swój umysł i zadbaj o siebie w L’Atelier Athlétique w centrum handlowym przy ulicy ul. Wojska Polskiego 3 w Warszawie. Fitness...

By o la la i W.Kruk w Koszalinie
17 października do grona najemców centrum handlowego przy ulicy Paderewskiego 1 w Koszalinie dołączył salon z modą damską i akcesoriami marki „By o l...

Marilyn w Gliwicach
4 października do grona gliwickiego centrum handlowego przy ulicy Lipowej 1 dołączył nowy salon z bielizną - Marilyn.

KappAhl wprowadza nowy koncept sklepu
Premiera najnowszego konceptu sklepowego KappAhl w Polsce będzie miała miejsce już tej jesieni w Warszawie. W trzech sklepach KappAhl zaprezentuje ca...

Filippo w gdańskim centrum
20 września na 1. piętrze gdańskiego centrum przy ulicy Kołobrzeskiej 41c otwarto nowy salon obuwniczy - Filippo. To sieć salonów obuwniczych, która ...

Kampania reklamowa na otwarcie poznańskiej Galerii Dębiec
Ruszyła kampania reklamowa, promująca otwarcie Galerii Dębiec w Poznaniu. Centrum handlowe powita swoich pierwszych klientów już 25 października....

W Krynicy Zdrój został otwarty salon T-Mobile
20 września został otwarty punkt T-Mobile. Nowy najemca tym samym poszerzył ofertę usługową centrum przy ulicy Kraszewskiego 1 w Krynicy Zdrój. ...

Echo Investment emituje czwartą transzę obligacji
Zarząd spółki Echo Investment podjął decyzję o emisji kolejnej transzy obligacji dla inwestorów indywidualnych. Seria D obejmuje 500 tys. trzyipółlet...

Retail Index 2014: Sieci handlowe najwyżej cenione przez Polaków
Globalna firma doradcza OC&C Strategy Consultants już trzeci rok z rzędu zapytała Polaków, którą z 50 sieci handlowych cenią sobie najbardziej i z ja...

Kolejny kantor otwarty w Galerii Sfera
Na początku października w Galerii Sfera został otwarty Kantor Złoto Dewizowe. Klienci będą w nim mogli wymienić walutę z 12 krajów oraz sprzedać zło...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.