Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Maciek Gajwer w kampanii Praktikera

2012-03-26 14:33:55

Z początkiem marca w TV, Internecie, outdoorze i materiałach POSM pojawił się Maciek Gajwer – zaradny, pomysłowy mężczyzna z poczuciem humoru i głową pełną pomysłów. Jest on głównym bohaterem wiosennej kampanii reklamowej firmy Praktiker, która pokazuje, że remont czy wyposażanie mieszkania nie muszą być wyzwaniem – dla zaradnych mogą stać się prawdziwą przyjemnością!

Główny bohater Maciek Gajwer jest zabawny i zaradny, z dużą dozą poczucia humoru oraz dystansem do samego siebie i drobnych codziennych przygód. Wszystkie te cechy pokazane zostały już w pierwszym spocie telewizyjnym. Okazuje się, że nawet myjka ciśnieniowa może stać się bohaterem zaskakujących, zabawnych sytuacji – szczególnie w rękach teściowej. Głównym celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Praktiker, która oferuje wysokiej jakości produkty i znane marki w dobrej cenie, ułatwiając remont czy urządzanie mieszkania, domu i ogrodu. A wszystko to w formie, która opiera się na przekazywaniu pozytywnych emocji oraz budowaniu więzi między klientami a Praktikerem poprzez zabawne komentarze i spostrzeżenia zaradnego bohatera, z którym wielu z nas może się utożsamiać.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy. Aktywności ATL oparte są na planie media mix, który obejmuje: TV (spoty 15”), radio (spoty 15”), outdoor (billboardy produktowe), prasę (dystrybucja gazetki promocyjnej) oraz działania w Internecie (m.in. kanał YouTube, Facebook, blog). Ponadto prowadzone są intensywne działania BTL oparte na komunikacji prowadzonej w marketach (materiały POSM).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG 4D. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Maxus. Kampanię w Internecie koordynuje agencja interaktywna Ideacto, a działania PR prowadzi Agencja Kuźnia PR. Po stronie firmy Praktiker za wdrożenie projektu odpowiedzialni byli: Joanna Pietras, Katarzyna Skąpska, Aneta Gacoń, Krzysztof Włodarczak, Robert Hejna oraz Robert Kleśny.

Zobacz sklepy Praktiker w centrach handlowych
Źródło: Praktiker (MK)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Otwarcie kina CinemaX 9D w Rzeszowie
18 października w rzeszowskiej galerii handlowej przy ulicy Kopisto 1 zostało otwarte kino CinemaX 9D. Tylko w nim możesz poczuć film wszystkimi zmys...

Factory i Grupa LPP z kontraktem na 5,5 tys. m kw.
Nowy salon Reserved otworzył dzisiaj, 23 października drzwi dla klientów centrum outlet Factory Poznań. Kolejne sklepy popularnych marek Grupy LPP (R...

Zjedzgo! Jedzenie na wagę w Zielonej Górze
16 października do grona najemców galerii handlowej w Zielonej Górze przy ulicy Pod Topolami 4 dołączył nowy lokal gastronomiczny - Zjedzgo! Jedzenie...

Salon Bose w warszawskiej galerii
W dniu 18.10.2014 r. otwarto nowy salon Bose w warszawskiej galerii zlokalizowanej przy ul. Wołoskiej 12. Firma obchodzi 50. rocznicę powstania, jako...

Komputronik: Wzrost zysku o 13,1% w pierwszym półroczu
Komputronik S.A. w pierwszym półroczu roku obrachunkowego 2014 r. zanotował wzrost przychodów handlowych o 31,5% w porównaniu z analogicznym okresem ...

Sklep Gia La Moda w warszawskiej galerii
Do grona najemców galerii przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 93 w Warszawie dołączył sklep Gia La Moda oferujący szeroką gamę asortymentu odzieży da...

Otwarcie Fashion Bags w Białej Podlaskiej
Już 24 października w centrum handlowym przy ulicy Brzeskiej 27 w Białej Podlaskiej zostanie otwarty nowy salon Fashion Bags. Przez 3 dni od otwarcia...

Biedronka wystawia polskie jabłka i gruszki na Festiwalu Owoców i Warzyw
Na początku października Biedronka, jako Honorowy Partner Festiwalu Owoców i Warzyw Świata oraz Festiwalu Słoików Świata, promowała polskie produkty ...

YES partnerem Art & Fashion Forum
19 listopada zakończyła się 8. edycja Art & Fashion Forum w Poznaniu - prestiżowego wydarzenia łączącego modę, sztukę i design. Jak co roku, YES jako...

Salon optyczny Doktor Marchewka w Galerii Dębiec
Do grona najemców poznańskiej Galerii Dębiec dołączył salon optyczny Doktor Marchewka. Lokal, który zajmie powierzchnię 50 m kw., będzie pierwszym w ...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.