Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Maciek Gajwer w kampanii Praktikera

2012-03-26 14:33:55

Z początkiem marca w TV, Internecie, outdoorze i materiałach POSM pojawił się Maciek Gajwer – zaradny, pomysłowy mężczyzna z poczuciem humoru i głową pełną pomysłów. Jest on głównym bohaterem wiosennej kampanii reklamowej firmy Praktiker, która pokazuje, że remont czy wyposażanie mieszkania nie muszą być wyzwaniem – dla zaradnych mogą stać się prawdziwą przyjemnością!

Główny bohater Maciek Gajwer jest zabawny i zaradny, z dużą dozą poczucia humoru oraz dystansem do samego siebie i drobnych codziennych przygód. Wszystkie te cechy pokazane zostały już w pierwszym spocie telewizyjnym. Okazuje się, że nawet myjka ciśnieniowa może stać się bohaterem zaskakujących, zabawnych sytuacji – szczególnie w rękach teściowej. Głównym celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Praktiker, która oferuje wysokiej jakości produkty i znane marki w dobrej cenie, ułatwiając remont czy urządzanie mieszkania, domu i ogrodu. A wszystko to w formie, która opiera się na przekazywaniu pozytywnych emocji oraz budowaniu więzi między klientami a Praktikerem poprzez zabawne komentarze i spostrzeżenia zaradnego bohatera, z którym wielu z nas może się utożsamiać.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy. Aktywności ATL oparte są na planie media mix, który obejmuje: TV (spoty 15”), radio (spoty 15”), outdoor (billboardy produktowe), prasę (dystrybucja gazetki promocyjnej) oraz działania w Internecie (m.in. kanał YouTube, Facebook, blog). Ponadto prowadzone są intensywne działania BTL oparte na komunikacji prowadzonej w marketach (materiały POSM).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG 4D. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Maxus. Kampanię w Internecie koordynuje agencja interaktywna Ideacto, a działania PR prowadzi Agencja Kuźnia PR. Po stronie firmy Praktiker za wdrożenie projektu odpowiedzialni byli: Joanna Pietras, Katarzyna Skąpska, Aneta Gacoń, Krzysztof Włodarczak, Robert Hejna oraz Robert Kleśny.

Zobacz sklepy Praktiker w centrach handlowych
Źródło: Praktiker (MK)
Share |



Więcej aktualności B2B:
Otwarcie salonu Carry w CH Turawa Park
Już dzisiaj, 1 sierpnia, dynamicznie rozwijająca się marka odzieżowa Carry otworzy swój salon w CH Turawa Park. W nowo otwartym salonie klienci znajd...

Salon Butik I Like! w kłodzkim centrum handlowym
Klienci centrum handlowego w Kłodzku przy ul. Noworudzkiej 2 mogą już robić zakupy w nowym salonie Butik I Like!.

E-sklepy Empik i Smyk pamiętają o Powstaniu Warszawskim
Do akcji "Zatrzymaj się w Godzinie W" związanej z obchodami rocznicy Powstania Warszawskiego dołączyły również podmioty z branży e-commerce. ...

Nowy punkt Feel the Chill w warszawskim centrum handlowym
Klienci warszawskiego centrum handlowego przy Al. Jana Pawła 82 mogą korzystać już z usług nowego punktu Feel the Chill. Oferta jest rozszerzona i mo...

Answear.com wprowadza swoją pierwszą kolekcję
„God Dress You” to hasło przewodnie limitowanej linii T-shirtów i topów zaprojektowanych przez młodych, zdolnych grafików dla nowej marki Answear.com...

Salon Lemoniada w rzeszowskim centrum handlowym
Butik modowy Lemoniada, oferujący odzież znanych marek oraz akcesoria i dodatki to nowy najemca rzeszowskiego centrum handlowego przy ul. Rejtana 65....

Salon Prestige w Centrum Handlowym NoVa Park
W piątek 1 sierpnia w gorzowskim NoVa Park nastąpi otwarcie salonu modowego Prestige. Nowy najemca zajmie lokal o powierzchni ponad 40 m kw.

Galeria Jurajska: Klient galerii handlowej coraz bardziej rozrywkowy?
Aż 80 proc. Polaków jako główny powód odwiedzania centrów handlowych podaje zakupy ubrań, butów i dodatków. Na drugim miejscu są zakupy spożywcze - t...

Z gliwickich osiedli bliżej do Europy Centralnej
Od piątku 1 sierpnia zmienia się rozkład bezpłatnych autobusów, dojeżdżających do gliwickiej Europy Centralnej. Dla mieszkańców Knurowa trasa dojazdu...

Cocomore w warszawskim centrum handlowym
W lipcu 2014 roku do grona najemców centrum handlowego przy ulicy Górczewskiej 124 w Warszawie dołączyła marka Cocomore. Salon zajmuje powierzchnię 1...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.