Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Centrum Handlowe Jantar w Słupsku już otwarte

2008-09-30 08:37:36

Pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Słupsku - CH Jantar zostało otwarte. Pod jednym dachem na powierzchni niespełna trzech hektarów znajdziemy 70 sklepów i punktów usługowych.

Budowa centrum trwała dwa lata. Na budowie Jantara pracowało ok. 450 osób. Całościowy koszt inwestycyjny wyniósł ok. 180 mln zł. Centrum powstało na działce o pow. 11,5 hektara. Przylegające do centrum parkingi pomieszczą 650 samochodów. Inwestor pracuje już nad rozbudową nowego centrum. Docelowo powierzchnia przeznaczona pod sklepy i usługi wzrośnie z obecnych 22 000 do 50 000 m², a parking zwiększy się do 1200 miejsc.

Jantar SłupskW Jantarze znajdą się sklepy, których dotychczas w Słupsku i jego okolicach nie było. Szczególnie ciekawie prezentuje się lista sklepów odzieżowych, wraz z oczekiwaną słupską premierą sieci H&M, a także: KappAhl, Pabia/Monnari/Molton, Exi Sport, RTV Euro AGD, Smyk, Empik i inne.

W strefie restauracyjnej znajdą się: Pizza Hut, KFC, Big Burger, Tchibo, Van Heller, Mr Salad, Ice Café oraz Aromatyczny Zakątek. Największym najemcą jest hipermarket Real (8 557 m²).

Centrum wkrótce będzie rozbudowywane. Jego powierzchnia zwiększy się ponad dwukrotnie o kolejne 27 000 m² najmu. Oferta Jantara po oddaniu do użytku drugiej części inwestycji będzie obejmowała kompleks rozrywkowy z multipleksem (m.in.: kino, restauracja i kręgielnia).

Galeria będzie otwarta od poniedziałku do soboty w godzinach: 9.00-21.00, a w niedzielę od 9.00 do 20.00. Hipermarket Real będzie otwarty od poniedziałku do soboty od 8.00 do 22.00, a w niedzielę od 9.00 do 21.00. Centrum położone jest przy ulicy Szczecińskiej 58, która jest trasą przelotową przez Słupsk (droga krajowa nr 6 z Trójmiasta do Szczecina).

Zapisz się do newslettera, bądź na bieżąco z wydarzeniami w centrach handlowych

Źródło: CH Jantar

Zobacz więcej


Ogłoszenia o wolnych powierzchniach handlowych - NOWOŚĆ


Najlepsze i największe centra handlowe w Polsce

Nowo powstające centra handlowe

Firmy deweloperskie i zarządzające centrami handlowymi
>
Share |



Więcej aktualności B2B:
Salony Ryłko w nowej odsłonie
Uruchomione zostały dwa salony marki Ryłko po remoncie. Odświeżone salony działają już w łódzkim centrum przy ulicy Pabianickiej oraz w rzeszowskiej ...

Marthu, czyli MODO na muchę
W MODO panowie, panie i ich latorośle będą mogli zaopatrzyć się w muszki, piny i poszetki. Kolorowe, stylowe, nowoczesne lub tradycyjne, z najlepszyc...

Nowe stoisko marki Golden Rose
W Galerii Echo w Kielcach uruchomione zostało nowe stoisko z kosmetykami marki Golden Rose! Stoisko mieści się na poziomie 0 pomiędzy Tesco Extra a p...

Nowe marki kosmetyczne w MODO
Rozszerza się kosmetyczne portfolio marek MODO. W ostatnim tygodniu do tego grona dołączyła Ziaja i salon Way to Beauty, doskonale uzupełniające ofer...

Kulig z kolejnym sklepem w stolicy
Kulig, marka obuwnicza wywodząca się z Krakowa, otwiera w Warszawie swój 2. sklep firmowy. Już 1 sierpnia dołączy do grona najemców Factory Warszawa ...

Marka Badura już niedługo w NoVa Park
Właściciel Centrum Handlowego Nova Park podpisał długoterminową umowę najmu z marką Badura. Salon obuwniczy o powierzchni ponad 100 m kw. zostanie ot...

Galeria Jurajska: Sezonowe wyprzedaże czeka sporo zmian
Sezonowe wyprzedaże czeka sporo zmian. Pierwsze zwiastuny tego widać na letnich przecenach. W sklepach dogorywają letnie wyprzedaże. Były one krótsze...

Resto Design w CH Auchan Płock rozszerza swoją ofertę
Od 15 lipca klienci Centrum Handlowego Auchan Płock mogą skorzystać z bogatszej oferty salonu meblowego Resto Design. Marka zmieniła lokal i obecnie ...

Nowy salon Gino Rossi w Płocku
31 lipca centrum handlowe mieszczące się przy ul. Wyszogrodzkiej 144 w Płocku wzbogaci się o nowego najemcę. Na parterze galerii w lokalu o powierzc...

Stradivarius przygotuje kolekcję odzieży męskiej
Stradivarius ma zamiar rozszerzyć swoją ofertę o utworzenie linii dla młodych mężczyzn, marka ma nadzieję ruszyć z kolekcją w 2017 roku. Już rozpoczę...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej