Strona ta wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym Regulaminie. Zamknij

Wyszukiwanie treści
Wyszukiwanie centrum
Wyszukiwanie sklepu
Wyszukiwanie produktu

Wpisz szukaną nazwę

Wpisz nazwę centrum

Wpisz nazwę miasta

Słowo kluczowe

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę centrum

Kategoria

Wpisz nazwę produktu

Wpisz nazwę miasta

Cena od

Cena do

Dodaj centrum
Dodaj sklep
odwiedź nas na:
Zobacz filmy o centrach handlowych na YouTube Facebook

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w centrach handlowych wpisz swój e-mail.

dodaj / usuń

Aktualności Biznesowe


Centrum Handlowe Jantar w Słupsku już otwarte

2008-09-30 08:37:36

Pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Słupsku - CH Jantar zostało otwarte. Pod jednym dachem na powierzchni niespełna trzech hektarów znajdziemy 70 sklepów i punktów usługowych.

Budowa centrum trwała dwa lata. Na budowie Jantara pracowało ok. 450 osób. Całościowy koszt inwestycyjny wyniósł ok. 180 mln zł. Centrum powstało na działce o pow. 11,5 hektara. Przylegające do centrum parkingi pomieszczą 650 samochodów. Inwestor pracuje już nad rozbudową nowego centrum. Docelowo powierzchnia przeznaczona pod sklepy i usługi wzrośnie z obecnych 22 000 do 50 000 m², a parking zwiększy się do 1200 miejsc.

Jantar SłupskW Jantarze znajdą się sklepy, których dotychczas w Słupsku i jego okolicach nie było. Szczególnie ciekawie prezentuje się lista sklepów odzieżowych, wraz z oczekiwaną słupską premierą sieci H&M, a także: KappAhl, Pabia/Monnari/Molton, Exi Sport, RTV Euro AGD, Smyk, Empik i inne.

W strefie restauracyjnej znajdą się: Pizza Hut, KFC, Big Burger, Tchibo, Van Heller, Mr Salad, Ice Café oraz Aromatyczny Zakątek. Największym najemcą jest hipermarket Real (8 557 m²).

Centrum wkrótce będzie rozbudowywane. Jego powierzchnia zwiększy się ponad dwukrotnie o kolejne 27 000 m² najmu. Oferta Jantara po oddaniu do użytku drugiej części inwestycji będzie obejmowała kompleks rozrywkowy z multipleksem (m.in.: kino, restauracja i kręgielnia).

Galeria będzie otwarta od poniedziałku do soboty w godzinach: 9.00-21.00, a w niedzielę od 9.00 do 20.00. Hipermarket Real będzie otwarty od poniedziałku do soboty od 8.00 do 22.00, a w niedzielę od 9.00 do 21.00. Centrum położone jest przy ulicy Szczecińskiej 58, która jest trasą przelotową przez Słupsk (droga krajowa nr 6 z Trójmiasta do Szczecina).

Zapisz się do newslettera, bądź na bieżąco z wydarzeniami w centrach handlowych

Źródło: CH Jantar

Zobacz więcej


Ogłoszenia o wolnych powierzchniach handlowych - NOWOŚĆ


Najlepsze i największe centra handlowe w Polsce

Nowo powstające centra handlowe

Firmy deweloperskie i zarządzające centrami handlowymi
>
Share |



Więcej aktualności B2B:
Nowy program lojalnościowy w sklepach Carrefour
Carrefour po raz kolejny zaskakuje swoich klientów proponując im oryginalny program lojalnościowy. Album z przepisami kulinarnymi – „Disney. Gotuj z ...

Szybki rozwój sieci 50 style
Po otwarciu w Ostrowie Wielkopolskim, 50 style pojawiło się w kolejnym mieście. Otwock to następne z miejsc na mapie rozwoju sieci. Podobnie jak wiel...

Subway świętuje 50. urodziny
Już od 50 lat marka Subway serwuje sandwicze pełne dodatków i świeżych warzyw. Doświadczenie oraz dbałość o najmniejsze szczegóły powodują, że stała ...

Pierwszy salon Quiosque w Otwocku już otwarty
Sieć marki Quiosque powiększyła się o kolejny salon. Tym razem wybór padł na Otwock, gdzie przy ulicy Karczewskiej 6 otwarto salon o powierzchni 160 ...

English Home w NoVa Park
Właściciel NoVa Park, firma Futureal, podpisał nową długoterminową umowę najmu. Już niedługo w Centrum Handlowym NoVa Park zostanie otwarty salon mar...

Moonzi - nowa modowa marka w Płocku
W drugiej połowie września w płockim centrum handlowym położonym przy ul. Wyszogrodzkiej 144 otworzy się nowy butik specjalizujący się w eleganckiej ...

Metamorfoza salonu Black Red White w Lublinie
Black Red White, jedna z największych firm Lubelszczyzny, przeprowadziła metamorfozę sklepu w Lublinie zgodnie z założeniami rebrandingu marki. Wielk...

Stokrotka rezygnuje z Polskich Supermarketów
Stokrotka Sp. z o.o. poinformowała, że Zarząd spółki podjął decyzję o rozwiązaniu porozumienia zawartego w dniu 4 maja 2015 roku, którego przedmiotem...

Fitness Club Calypso w Galerii Madison
Z początkiem września do portfolio gdańskiej Galerii Handlowej Madison dołączy marka Calypso. Jest to sieć fitness clubów, których obecnie na terenie...

Pierwszy Starbucks na krakowskim Rynku zaprasza na kawę
Kawiarnie Starbucks to miejsca spotkań, inspirujące swoich gości historią kawy z różnych regionów świata. 28 sierpnia do listy najciekawszych lokaliz...




Wszelkie prawa zastrzeżone CentraNet 2007-2014 Regulamin Ogólne warunki umów
Informacje zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
GALERIE HANDLOWE RETAIL DATABASE SHOPPING MALL MARKETING SHOPPING MALL EXPERT
GALERIE HANDLOWE to największy miesięcznik biznesowy opisujący rozwój centrów i sieci handlowych na polskim rynku. Miesięcznik czytany jest przez blisko 9000 prezesów, dyrektorów zarządzających, managerów marketingu oraz rozwoju centrów i sieci handlowych, a także firm powiązanych z rynkiem RETAIL. RETAIL DATABASE jest największą platformą informacyjno-bazodanową, dotyczącą rynku powierzchni handlowych w Polsce. System składa się z trzech katalogów tematycznych obejmujących: otwarte centra handlowe, obiekty handlowe w budowie oraz rozwój sieci handlowych na polskim rynku. Dostęp jedynie dla zalogowanych Użytkowników. SHOPPING MALL MARKETING to dodatek tematyczny do magazynu Galerie Handlowe trafiający na biurka ponad 1300 marketing managerów centrów i sieci handlowych. To doskonałe kompendium wiedzy o najważniejszych działaniach marketingowych, szeroko wykorzystywanych przez Centra i Sieci Handlowe w komunikacji z klientami. SHOPPING MALL EXPERT to bezpłatny raport opisujący rozwój Centrów i Sieci Handlowych na polskim rynku. Publikacja kierowana do managerów zarządzających z Polski i zagranicy, której celem w głównej mierze ukazanie potencjału polskiego sektora RETAIL dla inwetorów zagranicznych, zainteresowanych polskim rynkiem powierzchni handlowych.
zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej zobacz więcej