Siła kobiecości, indywidualny charakter, otwartość i ciekawość świata – tak marka Molton prezentuje swoją najnowszą kolekcję w kampanii video AW2020.
Wyobraź sobie szum samochodów, zgiełk dużego miasta, zbliżające się kroki...tak zaczyna się kampania video Molton AW2020. Zdjęcia zostały zrealizowane w stolicy, a główną bohaterką jest kobieta, która nie boi się wyzwań i pewnym krokiem idzie przez życie. Pełna energii, uwodzicielska, z łatwością odnajduje się w przestrzeni wielkiego miasta. Będąc w ciągłym ruchu podejmuje się kolejnych zadań, a przy tym stawia na stylowe ubrania. Nie boi się odważnych kolorów, czy nietypowych zestawień.
Do oversizowego niebieskiego płaszcza w stylu sportowym zakłada jeansy, a czerwony wiązany w talii wybiera do eleganckiej, skórzanej sukienki. Swój indywidualny styl podkreśla fioletowym kombinezonem z paskiem.
W chłodniejsze dni nie boi się zestawić krótkiej puchowej kurtki z sukienką w wężowy print. Pozostaje jednak wciąż kobietą, która czasami stawia na klasykę i zakłada czarny garnitur w zestawie ze szpilkami w tym samym kolorze. W kolekcji jesień/zima 2020 Molton proponuje model asymetryczny i z ostrymi cięciami. Biała koszula w zestawieniu z czarnymi spodniami, to też znany i ceniony klasyk. Molton nie rezygnuje z niego. Proponuje jedynie zamienić tkaninę na modną ekoskórę.
Wieczory to oddech po całym dniu pracy. Wkładając sukienkę z odkrytymi ramionami bohaterka filmu stawia na odważny look, który dodatkowo podkreślają światła wielkiego miasta.
Od kilku sezonów widać jak wizerunek marki ewoluuje, zmienia się z kolekcji na kolekcję. Podąża za trendami nie zapominając o klasykach, czego dowodem jest najnowsza kampania.