"The Only Way Is Through" w kampanii marki Under Armour

2020-02-18 | 11:00

Globalna kampania zapoczątkuje następny rozdział historii marki. Under Armour wysyła do sportowców na całym świecie przekaz, który będzie zagrzewał ich do walki na każdym treningu, starcie i podczas regeneracji. Od najlepszych zawodników walczących o złoto po dziecko starające się dostać do szkolnej drużyny – łączy ich to, że do sukcesu nie ma okrężnej drogi. „The Only Way Is Through”.

Kampanię rozpoczyna 60-sekundowy klip, do którego na przestrzeni roku dodane zostaną dodatkowe treści, w tym filmy opowiadające historie poszczególnych sportowców i ich wyzwań. Kampania „The Only Way Is Through” będzie motywować i inspirować sportowców na całym świecie do walki i poprawy własnych osiągów.

###

Jeszcze jedno okrążenie. Trzy sekundy do końca. Ostatnie 300 metrów maratonu. Pobudka o 5:00 rano przez pięć dni z rzędu. Stłuczenia, siniaki i złamania – fizyczne i psychiczne. Życie sportowca jest pełne przeszkód. Od codziennego treningu przez olbrzymią presję po zmagania poza salą ćwiczeń – nieustanne doskonalenie siebie jest niezwykłym wyzwaniem i wielką próbą siły. Choć droga do sukcesu jest inna dla każdego zawodnika, prawdziwych mistrzów łączy wytrwałość i jeden sposób myślenia – „The Only Way Is Through”. Nie ma okrężnej drogi, by dosięgnąć celów, które przed Tobą stoją. Chcesz być szybszy, silniejszy, dążysz do bycia lepszą wersją siebie? To wytrwałość odróżnia Cię od innych.

„The Only Way Is Through” to nie jest zwykłe hasło reklamowe. To wytrwałość w sercach wszystkich, którzy walczą – motywująca ich, by osiągnęli swój cel. Wiemy, że nie ma na to magicznego sposobu ani drogi na skróty. Należy myśleć skuteczniej, pracować ciężej i być lepszym niż wczoraj. Przebrnąć przez najwyższe szczyty i najgłębsze doły oraz być najlepszą wersją siebie. To właśnie o tej wytrwałości mówi hasło „The Only Way Is Through”. Bardzo cieszymy się, że możemy podzielić się jego przesłaniem – i historiami naszych sportowców – z całym światem

- mówi Brian Boring, wiceprezes Global Brand Creative Under Armour.

„The Only Way Is Through” jest symbolem kolejnej granicy, którą przekroczy Under Armour – w 2020 roku i w przyszłości. Nowa kampania ukazuje determinację i wytrwałość w dążeniu do celu oraz to w jaki sposób technologie zastosowane w produktach takie jak: UA HOVR™, UA RUSH™ i UA Recover pomagają sportowcom doskonalić swoje umiejętności.

Sukces to nie udowadnianie innym swojej wartości, czy to przez miejsce na podium czy pokazanie, że nie mieli racji. Sukces to wznoszenie się na poziom mistrzostwa, który sobie ustalisz. Zaspokojenie fundamentalnego pragnienia, by sprawdzić jak daleko możesz się posunąć i jakie są granice twoich osiągnięć. To w wytrwałości tkwi prawdziwa potęga sukcesu  

- dodaje Michael Phelps.

W filmie „The Only Way Is Through” wystąpili różnorodni sportowcy z całego świata, tacy jak: 

- Michael Phelps, najbardziej utytułowany pływak w historii

- Tom Brady, futbolista amerykański: sześciokrotny mistrz Super Bowl i trzykrotny „MVP”

- Stephen Curry, trzykrotny mistrz NBA, dwukrotnie uznany za najbardziej wartościowego gracza („Most Valuable Player”) 

- Trent Alexander-Arnold, obrońca Liverpoolu i zwycięzca UEFA Champions League

- Kelley O’Hara, piłkarka: złota medalistka olimpijska i dwukrotna zwyciężczyni Pucharu Świata 

- Zhu Ting, złota medalistka olimpijska i dwukrotna mistrzyni Pucharu Świata w siatkówce 

- Kyle Dietz, były zawodnik MMA, który po zdiagnozowaniu guza mózgu został biegaczem długodystansowym

Rozczarowanie, porażka, odrzucenie. O ile moment, w którym je odczuwasz, boli, to właśnie one pozwalają charakterowi się rozwijać. Dzięki wytrwałości umożliwiają dalsze działanie bez względu na wszystko. Sprawiają, że sukces smakuje o wiele lepiej. Jak każde wyzwanie, z którym się mierzysz – teraz i w przyszłości – nie ma okrężnej drogi, by je przezwyciężyć. „The Only Way Is Through”

- mówi Kelley O’Hara.

Start kampanii „The Only Way Is Through” stanowi początek całorocznych działań komunikacyjnych marki Under Armour. Spoty reklamowe emitowane będą na YouTube, w serwisach VOD i mediach społecznościowych. Promocję wideo uzupełnią kreacje display i screening w wybranych portalach internetowych. Zaplanowano także program współpracy z influencerami świata sportu, fitnessu, biegania i crossfitu. 

Grupę polskich ambasadorów Under Armour tworzy piątka wyjątkowych osobowości, których osiągnięcia i sukcesy stale napędza życiowa i sportowa wytrwałość. Swoje działania dla marki rozpoczną od kampanii „The Only Way Is Through”. Podwójna Mistrzyni świata we wspinaczce sportowej na czas Aleksandra Mirosław (@ola_rudzinska), trenerka Dagmara Wawrzyniak (@dagawu), akrobatka Julia Maciuszek (@juliamaciuszek), koszykarz i wielokrotny reprezentant Polski Adam Waczyński (@awaczynski) oraz aktor i pasjonat sportu Alan Andersz (@alandersz) przedstawią swoje interpretacje przesłania marki w mediach społecznościowych i wezmą udział w lokalnych aktywacjach Under Armour.

Tagi: Artykuły sportowe Odzież damska Odzież męska Under Armour Brian Boring Michael Phelps Kelley O’Hara
Oceń artykuł:

Źródło: Under Armour

"The Only Way Is Through" w kampanii marki Under Armour

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.