LPP wprowadza w sklepach internetowych w Polsce opcję odroczonych płatności PayPo

2020-08-12 | 11:12

LPP, polski producent odzieży oraz jeden z liderów rynku e-commerce w Polsce i Europie, postanowiło wdrożyć w sklepach internetowych wszystkich swoich marek nową usługę umożliwiającą klientom dokonywanie odroczonych płatności za zakupiony towar. W tym zakresie gdańska spółka postawiła na współpracę z firmą PayPo - liderem odroczonych płatności w Polsce.

Okres pandemii znacząco zmienił obraz branży handlu detalicznego, w tym zwyczaje klientów, którzy coraz chętniej wybierają zakupy w kanale e-commerce. Do tej formy przekonali się również ci, którzy dotąd nie mieli w zwyczaju korzystania z oferty modowej w sieci. Wraz ze zmianą rynku, LPP przyspieszyło diametralnie swoje działania na rzecz rozwoju e-commerce. Jednym z nich było podjęcie decyzji przez spółkę o wprowadzeniu w sklepach internetowych wszystkich jej marek w Polsce nowej usługi „Kup teraz, zapłać później z PayPo”.

Dzięki temu rozwiązaniu polscy klienci LPP mają możliwość dokonania zakupów internetowych z opcją uiszczenia za nie płatności nawet do 30 dni po transakcji. Tym samym kupujący zyskują możliwość sprawdzenia swojego zamówienia jeszcze przed zapłatą. W przypadku zwrotu zakupionych towarów przed upływem terminu płatności, transakcja zostaje automatycznie anulowana bez ponoszenia przez klienta jakichkolwiek płatności z tego tytułu. - Z myślą o naszych klientach w LPP od wielu lat rozwijamy sprzedaż internetową naszych marek inwestując w nowe technologie i rozwiązania ułatwiające zarządzanie tym kanałem oraz zwiększające komfort zakupów. Jak pokazują nasze doświadczenia z innych rynków, odroczone płatności są coraz chętniej wybierane przez osoby korzystające z oferty e-sklepów, dlatego wprowadzenie tej formy rozliczania na polskim rynku było tylko kwestią czasu, wyjaśnia Dawid Telepski, e-commerce operations manager LPP.

Kluczowym dla polskiego producenta odzieży było znalezienie partnera, który nie tylko zapewni spółce zaplecze techniczne, ale będzie również otwarty na indywidualne podejście do potrzeb LPP. - Wybór firmy PayPo, najbardziej rozpoznawalnej marki jeśli chodzi o płatności odroczone w Polsce, na dostawcę tego rozwiązania nie był przypadkowy. Dzięki elastycznemu podejściu PayPo do naszych oczekiwań, cały proces wdrożenia i integracji z systemem obsługi sklepów internetowych marek należących do LPP przebiegł bardzo sprawnie, co w obecnej, dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, było dla nas szczególnie ważne, dodaje Dawid Telepski.

Firma PayPo jest w Polsce liderem na rynku odroczonych płatności w Internecie. Dotąd nawiązała współpracę z ponad 1 tys. sklepów internetowych w kraju, w tym z ponad 100 działających w obszarze fashion.

 - Pandemia przyspieszyła proces cyfryzacji polskiej gospodarki. Dla handlu detalicznego oznaczała szybsze tempo przeniesienia sprzedaży do internetu i wdrożenie procesów ułatwiających zakupy bez wychodzenia z domu. Tego od sklepów wymagała sytuacja i tego też oczekiwali Polacy, których zwyczaje zakupowe w coraz większym stopniu zwróciły się w stronę kanału online. Odroczone płatności PayPo są tym rozwiązaniem, które ułatwia zakupy internetowe, jednocześnie gwarantując pełne bezpieczeństwo transakcji. Cieszę się, że do jego zalet przekonał się tak duży gracz handlu detalicznego w Europie jak LPP

– skomentował Radosław Nawrocki, prezes zarządu PayPo.

Za sukcesem odroczonych płatności stoi wygoda i skuteczność. Dzięki nowej usłudze, każdy klient może bez zaangażowania finansowego kupić i sprawdzić produkt oraz zwrócić go bez żadnych kosztów. Jak ocenia PayPo, metoda „kup teraz, zapłać później” zwiększa wolumen sprzedaży, ma istotny wpływ na wzrost wartości koszyka oraz znacząco zmniejsza liczbę tzw. porzuconych koszyków.

Zaproponowanie klientom opcji odroczonych płatności jest kolejnym elementem usprawnień jakie LPP postanowiło wdrożyć, aby uczynić swoje sklepy online bardziej przyjaznymi dla klientów. Nieprzerwane ulepszanie i rozszerzanie funkcjonalności dostępnych w sprzedaży internetowej marek należących do LPP to odpowiedź na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość handlową. Poza wprowadzeniem odroczonych płatności, niedawno spółka przemodelowała także swoją sieć dystrybucji celem przyspieszenia dostaw. W najbliższym czasie planuje także wdrożenie kolejnych zmian, w tym m.in. w zakresie dostępnych form odbioru i zwrotu zamówionych produktów.

Tagi: Radosław Nawrocki PayPo
Oceń artykuł:

Źródło: LPP

LPP wprowadza w sklepach internetowych w Polsce opcję odroczonych płatności PayPo

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.