Swarovski jest firmą rodzinną, która została założona ponad 120 lat temu w Wattens w Austrii. W nadchodzącej edycji branżowego międzynarodowego projektu Shopping Mall Expert wywiadu nt. aktualnej pozycji rynkowej firmy i strategii rozwoju marki na arenie międzynarodowej wywiadu udzieli Dierk Schneider, Director Global Real Estate.
Prowadzona obecnie przez piąte pokolenie członków rodziny, marka Swarovski stała się wiodącą grupą globalnych firm zaangażowanych w stabilny wzrost i utrzymanie pozycji lidera w dziedzinie projektowania, kreatywności i innowacji technologicznych. W całej swojej historii zarząd firmy zdawał sobie sprawę, że długofalowy sukces jest nierozerwalnie związany z dobrobytem jej klientów, pracowników, środowiska i całego społeczeństwa. Stanowi to integralną część dziedzictwa przedsiębiorstwa i jest dziś wpisane w ustaloną globalną agendę jego zrównoważonego rozwoju.
Obecnie marka jest obecna w 140 krajach i posiada 3000 sklepów na całym świecie, z czego połowa to jednostki własne. Swarovskizatrudnia obecnie ponad 34 tys. osób, a jej przychody wynoszą około 3,5 mld euro.