Primark, międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje „niesamowitą modę w niesamowitych cenach” otworzy swój pierwszy sklep w Polsce w warszawskim centrum handlowym Galeria Młociny w czwartek 20 sierpnia o godz. 10.00.
Warszawski sklep, który stworzył 250 miejsc pracy, zajmuje 3 660 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach. Sklep będzie oferował kolekcje zgodne z najnowszymi trendami w modzie damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i wyposażenie domu. Klienci będą mogli kupić w nim także produkty Primark wykonane z materiałów pozyskiwanych w sposób zrównoważony, w tym organicznych oraz pochodzących z recyklingu.
Projekt oraz układ salonu powstały w oparciu o najnowszy, nowoczesny koncept sklepów Primark. W sklepie dla klientów przygotowano 30 kas oraz m.in. dostęp do bezpłatnego Wi-Fi, co zapewnia przyjemne i wygodne zakupy. Z myślą o bezpieczeństwie pracowników i klientów, w sklepie zapewniono liczne środki ochronne. Więcej informacji na ten temat znajduje się poniżej.
Maciej Podwojski, sales and operations manager w Primark Polska, komentując otwarcie sklepu Primark w Galerii Młociny powiedział:
Bardzo cieszymy się z otwarcia naszego pierwszego sklepu w Warszawie. Primark jest już dobrze znaną marką w Polsce, dlatego tym bardziej cieszy nas możliwość zaoferowania klientom z Warszawy i regionu “niesamowitej mody w niesamowitych cenach” oraz to, że staniemy się częścią lokalnej społeczności warszawskiej. Polska jest ważnym rynkiem dla sieci Primark i stanowi kolejny kamień milowy w naszej ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej.
Wojciech Knawa, członek zarządu odpowiedzialny za zarządzanie nieruchomościami w firmie EPP, która jest współwłaścicielem Galerii Młociny, powiedział:
Galeria Młociny może pochwalić się spektakularną listą najemców, co sprawia, że jej oferta zdecydowanie wyróżnia się na polskim rynku. Dzięki temu, Galeria Młociny stała się wyjątkową destynacją zakupową na mapie Warszawy i obowiązkową lokalizacją dla wiodących marek. Bardzo cieszymy się, że możemy powitać jedną z nich – Primark, długo oczekiwany debiut w naszym centrum handlowym.
Marcin Materny, członek zarządu Echo Investment odpowiedzialny za sektor handlowy, dodał:
Otwarcie sklepu Primark to niewątpliwy sukces Galerii Młociny i zespołu Echo Investment, który odpowiadał za budowę i wynajem tego projektu. Polska ma ogromny potencjał i cieszymy się, że została uznana za obiecujący obszar do ekspansji przez kluczowego międzynarodowego gracza detalicznego.
Primark działa nieco inaczej niż pozostali detaliści. Nie prowadzi dużych kampanii telewizyjnych czy outdoorowych, a produkty marki sprzedawane są tylko w sklepach stacjonarnych - nie posiada zatem sklepu internetowego ani rozbudowanej sieci dostaw. Marka stara się oszczędzać na małych rzeczach, takich jak proste wieszaki i metki, co pozwala nam utrzymać koszty na niskim poziomie. Przez lata ciężko pracowawała, by mieć pewność, że jej produkty są wytwarzane w sposób odpowiedzialny, z poszanowaniem środowiska oraz zachowaniem uczciwych warunków pracy. Praca zespołu Primark ds. Etycznego Handlu i Zrównoważonego Rozwoju Środowiska, składającego się ze 120 ekspertów, pochodzących z kluczowych krajów, z których pozyskiwane są surowce, obejmuje szeroki zakres zagadnień – od pozyskiwania bawełny, wpływu procesów produkcyjnych w fabrykach na środowisko naturalne – po sprawdzanie, czy standardy w łańcuchu dostaw są spełniane.