Zmiany w obostrzeniach nie zmieniają niczego w priorytetach Vision Express. Sprawą zasadniczą pozostaje zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom. Pozwalają na to wdrożone wiosną i stale obowiązujące procedury sanitarne. Dzięki nim w salonach Vision Express, które zostały szybko i odpowiednio przygotowane do pandemicznych okoliczności, cały czas możliwe było i jest bezpieczne wykonanie niezbędnych badań wzroku, a także dokonanie zakupu okularów, soczewek kontaktowych i akcesoriów.
Otwarcie na nową rzeczywistość
Ostatnie zniesienie obostrzeń dotyczących dostępności galerii handlowych nie wpływa na to, że bezpieczeństwo klientów i pracowników pozostaje sprawą priorytetową. Niezmiennie zapewnia je Vision Express w swoich salonach, które jako placówki świadczące usługi medyczne, zgodnie z przepisami funkcjonują nieprzerwanie od maja. Było to możliwe dzięki wdrożonym na wiosnę ubiegłego roku procedurom i wyposażeniu salonów w nowoczesne urządzenia do dezynfekcji sprzętu i asortymentu (między innymi za pomocą promieni UV). We wszystkich punktach znalazły się też stanowiska do obowiązkowej dezynfekcji rąk, środki ochrony bezpośredniej personelu, a także niezbędne oznaczenia przypominające o konieczności zakrywania ust i nosa, o obowiązującym limicie osób oraz pomagające zachować odpowiednie odległości. Dzięki ekranom TV zamontowanym w witrynie każdego salonu najważniejsze informacje docierają do klientów jeszcze przed przekroczeniem jego progu.
Pandemia COVID-19 sprawiła, że Polacy odkładają czy wręcz rezygnują z badania wzroku i zakupu niezbędnych okularów korekcyjnych czy soczewek kontaktowych. Rozumiemy tę ostrożność, ale chcemy jednocześnie zapewnić, że dzięki odpowiedniemu przygotowaniu salonów i personelu Vision Express wizyta u nas jest bezpieczna. Nie wiadomo, ile potrwa zwalczenie pandemii, dlatego zachęcamy, by mimo wszystko nie odwlekać kontroli oczu i wzroku, zwłaszcza jeśli zauważymy niepokojące objawy
– podkreśla dr n. biol. Robert Grabowski, Dyrektor Medyczny Vision Express.
Intensywny kurs z adaptacji
Kiedy w marcu 2020 r. wprowadzano pierwsze obostrzenia, z dnia na dzień wszyscy znaleźli się w zupełnie nowej sytuacji. Dokładniejsza analiza nowych realiów pozwoliła jednak wypracować rozwiązania, które umożliwiły m.in. salonom Vision Express sprawne wznowienie działalności w tzw. reżimie sanitarnym.
W krótkim czasie udało się nam przygotować wszystkie salony do otwarcia po pierwszym lockdownie, a co więcej – od lutego do grudnia otworzyć też 9 zupełnie nowych ośrodków optycznych na mapie Polski. Kiedy wchodziły w życie późniejsze obostrzenia, wszystkie nasze salony optyczne, zgodnie z przepisami, pozostawały otwarte i od maja 2020 działają nieprzerwanie. W tym czasie nabieraliśmy doświadczenia w funkcjonowaniu w zgodzie z nowymi zasadami i we wzmożonej dbałości o bezpieczeństwo sanitarne pacjentów. Zdążyliśmy się więc dobrze przygotować na ponowne, pełne otwarcie galerii handlowych
– wskazuje Katarzyna Dąbrowska, Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji w Vision Express.
Chcąc zapewnić klientom jak najwyższą jakość i bezpieczeństwo obsługi, w ostatnim roku marka przeprowadziła też kilka relokacji, w tym w Galerii Mokotów w Warszawie, gdzie otworzono większy salon z dwoma gabinetami optycznymi, o łącznej powierzchni ponad 150 m kw. A od końca roku z większej przestrzeni mogą korzystać też klienci w Jarosławiu – punkt Vision Express w CH Stara Ujeżdżalnia po zmianie lokalizacji zyskał 121 m kw., czyli powierzchnię standardowego salonu marki.
Niezmiennie warto dbać o wzrok
W trosce o zmęczone oczy Polaków Vision Express prowadzi obecnie w całym kraju akcję „Wielkiego Badania Wzroku”. We wszystkich salonach w Polsce od 22 lutego można sprawdzić jakość widzenia, a w razie potrzeby zakupić okulary z atrakcyjnymi rabatami.
Jest to już piąta edycja tej wyjątkowej kampanii, która ma na celu zwiększanie świadomości Polaków na temat odpowiedniej troski o wzrok. Mamy nadzieję, że kolejne miesiące przyniosą poprawę sytuacji pandemicznej. Jeśli tylko pozwolą nam na to przepisy, nasze salony stale będą otwarte i dostępne dla wszystkich klientów. Niezmiennie chcemy zapewniać Polakom poczucie stabilności i wsparcie w zakresie troski o ich wzrok
– podsumowuje Katarzyna Dąbrowska.
W salonach na chętnych czekają eksperci, którzy skontrolują ostrość widzenia, a także doradzą, jak zadbać o oczy każdego dnia. Wizytę można wygodnie umówić poprzez stronę internetową.