Minęło 10 lat, od kiedy Centrum Handlowe Turawa Park zaprosiło swoich pierwszych klientów. Z tej wyjątkowej okazji przygotowano szereg atrakcji dla klientów i ponad 1000 starannie wyselekcjonowanych nagród. Jest to również dobry moment do podsumowań oraz do kolejnych działań społecznych.
Przez 10 lat funkcjonowania nasze centrum bardzo się zmieniło. Dbamy o stały rozwój i udoskonalanie oferty zarówno w zakresie doboru najemców jak i zapewniania Klientom różnorodnych atrakcji, a także sposobu na ciekawe spędzanie czasu wolnego. Dużą rolę odgrywają dla nas akcje społeczne. Wierzymy, że te wpisane na stałe w naszą strategię działania, konsolidują lokalną społeczność i pozwalają na wzajemne wspieranie się. Nasi Klienci lubią brać udział w tego rodzaju aktywnościach, co bardzo nas cieszy i za co serdecznie im dziękujemy!
- powiedziała Agnieszka Pyzanowicz-Francke, dyrektor CH Turawa Park.
Stałe dopasowywanie oferty centrum do dynamicznie zmieniającego się otoczenia jest kluczowe dla zespołu zarządzającego obiektem. Ciągły kontakt z najemcami, klientami, ale także obserwacja zmian zachodzących wokół centrum pozwala na identyfikację właściwych celów i podejmowanie działań zgodnych z oczekiwaniami klientów. Centrum Handlowe Turawa Park już od dekady cały czas poszerza i rozwija swoją ofertę, jednocześnie oferując odwiedzającym ciekawe pomysły na spędzanie czasu wolnego, atrakcyjne wydarzenia, akcje pro-sprzedażowe, warsztaty kreatywne i ekologiczne kierowane do całych rodzin. W 2021 roku pomimo trudnej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa, otwarte zostały 4 nowe lokale, o łącznej powierzchni prawie 2000 m2. Zaangażowanie centrum w działania społeczne z roku na rok wzrasta, co doceniają klienci oraz mieszkańcy Opola i okolic. Wszystkie swoje działania opiera na rozwijaniu lokalnych relacji oraz akcjach CSR, stosując jednocześnie nieprzerwaną pozytywną komunikację, wyrażoną w haśle TURAWA PARK - KAŻDY DZIEŃ DOBRY!
Z okazji swojego jubileuszu Centrum Handlowe Turawa Park przygotowało atrakcje z myślą o każdym kliencie. Odwiedzający centrum, przez dwa tygodnie, mogą zbierać naklejki i odbierać starannie wyselekcjonowane nagrody, a także zagrać o nagrodę główną w urodzinowym konkursie wiedzy o Centrum Handlowym Turawa Park. Przygotowano ponad tysiąc upominków, a dla zwycięzców konkursu laptopy.
Zadbano także o atrakcje m. in. kolejne warsztaty kreatywne dla najmłodszych, uwielbiane przez dzieci malowanie buziek i zmywalne tatuaże, słodkie poczęstunki, upominki dla uczniów rozpoczynających rok szkolny, strefę rozszerzonej rzeczywistości VR, gdzie klienci będą mogli skorzystać z urodzinowej przejażdżki rollercoasterem. W trosce o zdrowie swoich klientów Centrum Handlowe Turawa Park zaprosiło odwiedzających do strefy zdrowia, w której można zmierzyć poziom tkanki tłuszczowej oraz zasięgnąć porad specjalistów dotyczących dbania o dobrą formę. Już pierwszego dnia do akcji dołączyło ponad 200 osób.
Jubileuszowe wydarzenie, które trwa aż dwa tygodnie jest też doskonałą okazją do kolejnych działań społecznych. Za każdego uczestnika akcji Centrum Handlowe Turawa Park przekaże symboliczną kwotę na schronisko dla zwierząt w Opolu. Dodatkowo w dniach trwania akcji (od 4 do 18 września) na terenie centrum prowadzona będzie zbiórka karmy dla bezdomnych psów.
Partnerzy akcji: Calypso Fitnes Club, Sephora, Super-Pharm, Smooth The Fruit, Aweg, Ikea, Takko Fashion, Ikea.