Takiego konkursu nie organizowała jeszcze żadna galeria handlowa w Polsce. Do końca marca Agora Bytom przyjmuje zgłoszenia do „Projektu Biznes”. Autor najciekawszego pomysłu biznesowego zrealizuje swoje plany w największej galerii handlowej w Bytomiu.
„Projekt Biznes” skierowany jest do osób, które mają pomysł na firmę, ale brakuje im pieniędzy na rozpoczęcie działalności. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy do końca marca opisać biznes w formularzu zgłoszeniowym. Zwycięzca przez trzy miesiące bezpłatnie zrealizuje pomysł w Agorze Bytom. Dodatkowo otrzyma pomoc merytoryczną i prawną Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, czyli praktycznej szkoły prowadzenia biznesu dla startupów, profesjonalne wsparcie marketingowe i PR-owe, a także trzymiesięczną reklamę na jednym z bytomskich portali internetowych.
Dajemy gwarancję sukcesu, dlatego tak często wybierają nas początkujący przedsiębiorcy, którym zależy na zbudowaniu rozpoznawalności i dotarciu do szerokiego grona odbiorców. Jestem przekonana, że okażemy się szczęśliwym miejscem również dla zwycięzcy naszego konkursu. Najważniejszym kryterium jest pomysł. Różnorodność naszej oferty udowadnia, że jesteśmy miejscem dla każdego
– mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom.
Konkursowi towarzyszy cykl szkoleń edukacyjnych dla początkujących przedsiębiorców w Agorze Bytom - „Kierunek Kariera”. Podczas spotkań eksperci Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości przekazują praktyczną wiedzę, jak kreować pomysły na firmę i budować skuteczny model biznesowy.
To nie pierwszy raz, gdy Agora Bytom organizuje akcje skierowane do lokalnej społeczności. W ramach loterii „Z Agorą w podróż marzeń” klienci stanęli przed szansą wgrania rejsu na Karaiby. Za sprawą flagowej akcji "Agora Szuka lokatora", rozlosowano dwa nowoczesne mieszkania w Tarnowskich Górach. Sześciu klientów otrzymało również samochody w loteriach „Hurra! Niezła Furra!” oraz „Rodzinne Autobranie”.
– Atrakcyjne nagrody i proste zasady powodują, że nasze akcje wywołują mnóstwo pozytywnych emocji i korzystnie wpływają na wyniki sprzedaży. To, w połączeniu
z ciekawą ofertą handlowo-rozrywkową sprawia, że klienci chętnie do nas wracają. W 2016 roku było to aż 6,6 mln osób – dodaje Hanna Petters.