Ostatnie dni listopada będą świętem zakupów, które z pewnością spełnią oczekiwania wszystkich łowców najlepszych okazji cenowych. W ramach ogólnoświatowej akcji organizowanej pod hasłem Black Friday, we wszystkich sklepach Galerii Kazimierz klienci będą mogli liczyć na promocje sięgające nawet -70 procent. To jednak nie ko-niec atracji! 29 listopada Galeria wydłuży godziny otwarcia aż do 23. Także tego dnia będzie miało miejsce oficjalne otwarcie pierwszego w naszym kraju salonu popularnej marki Weekday.
Black Friday, który został zapoczątkowany w Stanach Zjednoczonych, cieszy się wciąż ro-snącą popularnością także w naszym kraju. Zapisał się on bowiem w kalendarzach wszystkich miłośników zakupów jako dzień, w którym można nabyć produkty z najnowszych kolekcji jesienno-zimowych w znacznie niższych cenach.
Także salony znajdujące się w Galerii Kazimierz przygotowały specjalne rabaty z okazji zbliżającego się Czarnego Piątku. 29 i 30 listopada klienci zarówno sklepów z odzieżą, dodatkami, biżuterią, kosmetykami, perfumami czy sprzętem RTV i AGD mogą liczyć na promocje sięgające od -20 do nawet -70 procent od dotychczasowych cen regularnych. Do akcji każdego roku włączają się także lokale gastronomiczne i kawiarnie, które oferują specjalne przygotowane promocje na wybrane pozycje z menu.
To nie koniec niespodzianek przygotowanych przez Galerię Kazimierz. W Black Friday czas otwarcia wszystkich sklepów w Galerii wydłuży się o dwie godziny. Łowcy najlepszych okazji będą więc mogli robić zakupy w piątek aż do godziny 23. Black Friday stanie się więc doskonałą szansą na skompletowanie prezentów dla bliskich z okazji Świąt Bożego Narodzenia w niezwykle atrakcyjnych cenach.
Ponadto, 29 listopada odbędzie się oficjalne otwarcie pierwszego nie tylko w Polsce, ale także całej Europie Środkowej, salonu kultowej marki odzieżowej Weekday. W krakowskim sklepie dostępna będzie pełna kolekcja modnej odzieży i akcesoriów zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Ponadto z myślą o najbardziej wymagających klientach, w salonie powstanie print studio. Będą w nim drukowane cotygodniowe grafiki tzw. Zeitgeist, które zadowolą w szczególności wielbicieli limitowanych projektów i personalizacji swoich ubrań. Z okazji otwarcia klienci Weekday także mogą spodziewać się licznych rabatów sięgających nawet kilkadziesiąt procent.