Początek nowego roku to prawdziwa cenowa odwilż w NoVa Park. Teraz kolekcje jesień-zima 2017/2018, a także kosmetyki i artykuły wyposażenia wnętrz można kupić w dużo niższych cenach. Zimowe wyprzedaże promuje kampania wizerunkowa z udziałem Ambasadorów NoVa Park 2018 – Agnieszki i Mariusza Leszczyńskich z Weroniką i Maksymilianem.
Styczeń to okres intensywnego „buszowania” po sklepach w poszukiwaniu produktów najpopularniejszych marek dostępnych teraz w naprawdę przystępnych cenach. Bershka, Big Star, Cubus, H&M, Mohito, Orsay czy Pull&Bear to tylko niektóre salony modowe rozpoczynające zimowe wyprzedaże. Zakupy w niższych cenach czekają także w sklepach obuwniczych (Badura, CCC, Deichmann, Ryłko, Wojas) oraz w perfumeriach i drogeriach (Douglas, Rossmann, Sephora, Super-Pharm, Yves Rocher). Wyprzedaże nie ominą także miłośników dodatków m.in. w salonach Apart, Swiss, W.Kruk czy YES.
Już trzeci rok z rzędu NoVa Park będą promować mieszkańcy Gorzowa i regionu. Najnowsza kampania wizerunkowa, w której po raz pierwszy pojawia się rodzina Państwa Leszczyńskich, pokazuje Ambasadorów NoVa Park 2018 w zimowej scenerii wyposażonych w akcesoria, które można zakupić podczas zimowych wyprzedaży. Kampania odzwierciedla strategię NoVa Park, zgodnie z którą rodziny są najważniejszą grupą docelową.
- Teraz w NoVa Park rozpoczyna się jeden z najbardziej wyczekiwanych okresów w roku, kiedy to popularne i lubiane przez mieszkańców Gorzowa i okolic marki obniżają swoje ceny. Zimowe wyprzedaże w NoVa Park promują Ambasadorowie NoVa Park 2018 – Agnieszka, Mariusz, Weronika i Maksymilian Leszczyńscy, którzy zostali bohaterami najnowszej kampanii wizerunkowej naszego centrum
– mówi Anna Krajczyńska, asystentka ds. marketingu NoVa Park.