Ceny podczas Rozprzedaży w Centrum Outlet Factory we Wrocławiu są jeszcze bardziej atrakcyjne niż zazwyczaj. Trwająca do 15 lutego akcja ma na celu wyprzedanie ubrań z poprzednich kolekcji, przed wprowadzeniem do sprzedaży ubrań wiosennych i letnich, stąd też ich ceny obniżone są nawet o 80 proc. (w stosunku do cen obowiązujących w salon detalicznych).
Wybierz trzecią cenę!
Podczas akcji rozprzedażowej metki produktów zawierają trzy ceny. Pierwsza z nich to cena detaliczna, w której asortyment sprzedawany jest w regularnych salonach. Druga, to cena outletowa, w której produkt sprzedawany był w Factory przed akcją. Ta cena jest zawsze niższa od 30 do 70 proc., względem ceny detalicznej. Z kolei trzecia – to cena rozprzedażowa.
–
Podczas akcji rozprzedaży asortyment w Factory tańszy jest nawet o 80 proc. To szansa na naprawdę bardzo atrakcyjne i oszczędne zakupy – mówi Marta Kocik, koordynator ds. marketingu Centrum Outlet Factory Wrocław.
Ceny lecą w dół!
Podczas rozprzedaży klienci będą mogli okazyjnie zaopatrzyć się w ubrania droższych marek, takich
Ochnik,
Mango czy
United Colors of Benetton.
Mango kusić będzie obniżką cen do 80 proc., natomiast
Benetton przygotował 30 proc. rabatu dla klientów Factory. Nie lada gratka czekać będzie na wszystkie panie w salonie
Gatta, który proponować będzie 50 proc. zniżki od cen outletowych na cały asortyment z kolekcji jesień-zima.
Factory podczas akcji rozprzedażowej nie zapomniało także o swoich najmłodszych klientach – marka
Coccodrillo przygotowała obniżki cen sięgające nawet 50 proc. Wszyscy amatorzy sportu i wielbiciele białego szaleństwa będą mogli skorzystać z oferty salonu
Ski Team, który proponuje 50 proc. rabatu na drugą zakupioną rzecz. Marka
Ochnik także przygotowała wyjątkowe zniżki – w czasie trwania Rozprzedaży będzie kusić rabatami do 50 proc.
Zobacz więcej informacji o Factory Wrocław
Zobacz sklepy w Factory Wrocław
Tagi: