Każdego roku w ostatni piątek listopada obchodzimy Black Friday, czyli dzień największych przecen i wyprzedaży. Wydarzenie o zasięgu globalnym przyciąga rzesze konsumentów liczących na korzystne oferty cenowe. Choć Black Friday wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych, jego popularność z każdym rokiem wzrasta również w Polsce. W tegoroczną edycję Czarnego Piątku włączyło się aż kilkudziesięciu najemców Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja.
Czarny Piątek wyznacza początek sezonu zakupowego przed Bożym Narodzeniem. Obchodzony zawsze w czwarty piątek listopada, stał się nie lada okazją dla miłośników promocji i rabatów. Z tego względu wyprzedaże są często wydłużane i trwają nawet cały weekend.
Jedną z ofert jest „promocja 1+1” od marki Rossmann na perfumy i zestawy prezentowe. Oznacza to, że przy zakupie 1 lub dwóch produktów możemy otrzymać kolejny gratis. Promocja potrwa dwa dni.
Równie atrakcyjną ofertę przygotowała firma MMER. „2+1” obowiązywać będzie na koszule, swetry oraz spodnie. Za trzeci produkt będzie trzeba zapłacić symboliczne 1 zł. Kolejna polska marka, Pako Lorente, mająca w swojej ofercie ubrania, dodatki i akcesoria dla mężczyzn, z okazji Black Friday przygotowała promocję na wybrany asortyment w wysokości 70%.
Miłośnicy biżuterii również znajdą coś dla siebie. W Salonie Julita przez cały weekend będzie można skorzystać z 30% obniżki na biżuterię złotą, a także 40% obniżki na wyroby srebrne i tytanowe. Marka Briju w tym okresie zaoferuje natomiast 20% rabatu na całą biżuterię złotą i srebrną oraz 10% na zegarki.
Po zakupach warto wybrać się na zasłużoną kawę. Kawiarnia Starbucks przygotowała aż cztery różne oferty. „Kup grande Latte drugie dostaniesz za 50%”, „Croissant i Tall Americano za 10 zł”, „Kup dowolne ciasto a dowolny napój otrzymasz za 50%” a może kubek termiczny i porcelanowy 30% taniej?
Wszystkie oferty dotyczące Black Friday w Sukcesji wraz z okresem ich obowiązywania można znaleźć na www.sukcesja.eu.