Prawie 40 pokazów najnowszych kolekcji jesienno-zimowych nie na scenie, a bezpośrednio wśród klientów na pasażach centrum handlowego - to eksperymentalna formuła ostatniej edycji Katowice Fashion Week, największego modowo - zakupowego wydarzenia na Śląsku. Na klientów czekały również darmowe porady stylistek w sklepach, tworzona na żywo muzyka, a także korzystne promocje i rabaty do -70% przygotowane specjalnie na czas trwania eventu.
Po raz pierwszy udało się również zrealizować transmisję obrazu i dźwięku z wydarzenia w całym obiekcie. Nowa jakość, którą zaproponowali organizatorzy, cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem – w ciągu dwóch dni w Galerii Katowickiej pojawiło się prawie 105 tys. chętnych do skorzystania ze specjalnych promocji i konkursów sprzedażowych.
W październikowy weekend w Galerii Katowickiej odbyło się prawie 40 pokazów najnowszych kolekcji jesienno-zimowych. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostały kolekcje wieczorowe, biznesowe, casual czy sportowe – mody damskiej, męskiej i dziecięcej. Co ważne – wszystkie dostępne są w Galerii. Po raz pierwszy też Katowice Fashion Week odbył się w zupełnie nowej formule – moda była dosłownie na wyciągnięcie ręki. Różnorodne marki prezentowane były nie na wielkim wybiegu, lecz… na pasażach dwóch pięter Galerii, pośród klientów robiących zakupy. Każdy chętny mógł więc z bliska przyjrzeć się danej stylizacji, dostrzec detale i dodatki. Modele i modelki, po przejściu pasaży, pojawiali się na trzech usytuowanych na parterze scenach, tworząc „żywą ekspozycję”. Taki format spodobał się klientom Galerii Katowickiej – w dniach 14 – 15 października pojawiło się tu prawie 105 tys. widzów!
Do dyspozycji odwiedzających Galerię w czasie eventu były również cztery personal shopperki, które za darmo doradzały jak się ubrać, aby czuć się komfortowo i modnie. Ponadto na jednej ze scen przeprowadzane były wywiady z zaproszonymi ekspertami – na temat stylizacji, makijaży i fryzur. Wyjątkową atmosferę święta mody dopełniała tworzona na żywo muzyka w wykonaniu Doministry – performera, multi-instrumentalisty i eksperymentatora. Transmitowana była w całym obiekcie. Przekaz ze studia, scen i pokazów na pasażach można było oglądać na żywo na 30 ekranach w całej Galerii, w zasadzie nie odrywając się od zakupów.
Katowice Fashion Week był również idealną okazją do zaktywizowania najemców Galerii Katowickiej, którzy udostępnili swoje kolekcje na innowacyjne pokazy. Wszystkie zaprezentowane stroje i dodatki można było zakupić w poszczególnych salonach, a ponad 100 sklepów przygotowało promocje i rabaty nawet do -70%. Akcje specjalne obowiązywały tylko i wyłącznie w Galerii Katowickiej – i tylko w czasie trwania eventu. Dla klientów była to więc doskonała okazja, aby w atrakcyjnych cenach nabyć najnowsze kolekcje, podziwiane w trakcie pokazów. Osoby, które w aplikacji lojalnościowej zarejestrowały paragony o najwyższej wartości, zostały dodatkowo nagrodzone Kartami Podarunkowymi.
- Prawie 105 tys. odwiedzających w ciągu dwóch dni zakupowo – modowego wydarzenia świadczy o tym, że udało się nam zorganizować coś zupełnie wyjątkowego. Postawiliśmy na zupełnie nową formułę Katowice Fashion Week – kolekcje zaprezentowane zostały bezpośrednio na pasażach, wśród robiących zakupy. Zapewniliśmy klientom pełny kontakt z modą i 100% uczestnictwo w evencie, bez odciągania ich od zakupów. To było coś absolutnie zaskakującego i innego, niż dotychczas. Moda na wyciągnięcie ręki, pokazy złożone wyłącznie z marek dostępnych w naszym Centrum, eksperci reprezentujący obecne u nas brandy, specjalna oferta zakupowa – to wszystko wpłynęło na tak fantastyczny footfall. Widzimy, że klientom spodobała się nasza nowa propozycja, a wydarzenia z bezpośrednią interakcją są potrzebne i inspirujące. Obowiązkową częścią tego spektakularnego eventu była oczywiście współpraca z najemcami, którzy aktywnie włączyli się w przygotowanie pokazu i specjalnej oferty
– mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.