Innowacyjna formuła Katowice Fashion Week w Galerii Katowickiej - fotorelacja

2017-10-25 | 13:36

Prawie 40 pokazów najnowszych kolekcji jesienno-zimowych nie na scenie, a bezpośrednio wśród klientów na pasażach centrum handlowego - to eksperymentalna formuła ostatniej edycji Katowice Fashion Week, największego modowo - zakupowego wydarzenia na Śląsku. Na klientów czekały również darmowe porady stylistek w sklepach, tworzona na żywo muzyka, a także korzystne promocje i rabaty do -70% przygotowane specjalnie na czas trwania eventu.

Po raz pierwszy udało się również zrealizować transmisję obrazu i dźwięku z wydarzenia w całym obiekcie. Nowa jakość, którą zaproponowali organizatorzy, cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem – w ciągu dwóch dni w Galerii Katowickiej pojawiło się prawie 105 tys. chętnych do skorzystania ze specjalnych promocji i konkursów sprzedażowych.   
     
W październikowy weekend w Galerii Katowickiej odbyło się prawie 40 pokazów najnowszych kolekcji jesienno-zimowych. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostały kolekcje wieczorowe, biznesowe, casual czy sportowe – mody damskiej, męskiej i dziecięcej. Co ważne – wszystkie dostępne są w Galerii. Po raz pierwszy też Katowice Fashion Week odbył się w zupełnie nowej formule – moda była dosłownie na wyciągnięcie ręki. Różnorodne marki prezentowane były nie na wielkim wybiegu, lecz… na pasażach dwóch pięter Galerii, pośród klientów robiących zakupy. Każdy chętny mógł więc z bliska przyjrzeć się danej stylizacji, dostrzec detale i dodatki. Modele i modelki, po przejściu pasaży, pojawiali się na trzech usytuowanych na parterze scenach, tworząc „żywą ekspozycję”. Taki format spodobał się klientom Galerii Katowickiej – w dniach 14 – 15 października pojawiło się tu prawie 105 tys. widzów!

Do dyspozycji odwiedzających Galerię w czasie eventu były również cztery personal shopperki, które za darmo doradzały jak się ubrać, aby czuć się komfortowo i modnie. Ponadto na jednej ze scen przeprowadzane były wywiady z zaproszonymi ekspertami – na temat stylizacji, makijaży i fryzur. Wyjątkową atmosferę święta mody dopełniała tworzona na żywo muzyka w wykonaniu Doministry – performera, multi-instrumentalisty i eksperymentatora. Transmitowana była w całym obiekcie. Przekaz ze studia, scen i pokazów na pasażach można było oglądać na żywo na 30 ekranach w całej Galerii, w zasadzie nie odrywając się od zakupów.

Katowice Fashion Week był również idealną okazją do zaktywizowania najemców Galerii Katowickiej, którzy udostępnili swoje kolekcje na innowacyjne pokazy. Wszystkie zaprezentowane stroje i dodatki można było zakupić w poszczególnych salonach, a ponad 100 sklepów przygotowało promocje i rabaty nawet do -70%. Akcje specjalne obowiązywały tylko i wyłącznie w Galerii Katowickiej – i tylko w czasie trwania eventu. Dla klientów była to więc doskonała okazja, aby w atrakcyjnych cenach nabyć najnowsze kolekcje, podziwiane w trakcie pokazów. Osoby, które w aplikacji lojalnościowej zarejestrowały paragony o najwyższej wartości, zostały dodatkowo nagrodzone Kartami Podarunkowymi.

- Prawie 105 tys. odwiedzających w ciągu dwóch dni zakupowo – modowego wydarzenia świadczy o tym, że udało się nam zorganizować coś zupełnie wyjątkowego. Postawiliśmy na zupełnie nową formułę Katowice Fashion Week – kolekcje zaprezentowane zostały bezpośrednio na pasażach, wśród robiących zakupy. Zapewniliśmy klientom pełny kontakt z modą i 100% uczestnictwo w evencie, bez odciągania ich od zakupów. To było coś absolutnie zaskakującego i innego, niż dotychczas. Moda na wyciągnięcie ręki, pokazy złożone wyłącznie z marek dostępnych w naszym Centrum, eksperci reprezentujący obecne u nas brandy, specjalna oferta zakupowa – to wszystko wpłynęło na tak fantastyczny footfall. Widzimy, że klientom spodobała się nasza nowa propozycja, a wydarzenia z bezpośrednią interakcją są potrzebne i inspirujące. Obowiązkową częścią tego spektakularnego eventu była oczywiście współpraca z najemcami, którzy aktywnie włączyli się w przygotowanie pokazu i specjalnej oferty

– mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Katowicka

Innowacyjna formuła Katowice Fashion Week w Galerii Katowickiej - fotorelacja

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.