Tylko dwa razy w roku, tylko w Factory Outlet: trzy ceny na jednej metce – regularna, outletowa i… rozprzedażowa. Przez blisko dwa miesiące w Factory Annopol będzie obowiązywała jedynie ta trzecia. 20 czerwca rusza wielka letnia Rozprzedaż. Ceny markowej odzieży będą niższe o 80 proc.
Od 20 czerwca do połowy sierpnia w Factory Annopol będzie trwała specjalna akcja rozprzedażowa. Zamiast klasycznych przecen, z jakimi klienci spotykają się w tradycyjnych galeriach handlowych, warszawskie centrum outletowe przygotowało dla swoich klientów jeszcze większe zniżki.
– Polacy kochają wyprzedaże, a przez okrągły rok w centrach Factory ceny są niższe od 30 do 70 procent od tych w regularnych sklepach. By sprawić naszym klientom jeszcze więcej radości z dokonywanych zakupów organizujemy Rozprzedaż, w trakcie której obniżamy je dodatkowo aż do 80 procent. Modne i tanie produkty zarówno polskich i zagranicznych producentów czekają na swoich właścicieli, dlatego już dziś zapraszamy na zakupy! – mówi Kamila Błazik, koordynator ds. marketingu w Factory Annopol i Factory Ursus.
Podczas Rozprzedaży na metkach umieszczane są trzy ceny. Pierwsza z nich informuje o sugerowanej cenie detalicznej, po której asortyment sprzedawany jest w innych centrach handlowych. Druga, to cena outletowa sprzed akcji - ta cena jest zawsze niższa od 30 do 70 procent względem ceny detalicznej. Trzecia, najniższa to cena rozprzedażowa, czyli obniżona do 80 procent.
–
Do skorzystania z rozprzedażowych okazji zachęcamy wszystkich miłośników rozsądnych zakupów. Dzięki wyjątkowym rabatom, smart shopperzy będą mogli kupić jeszcze więcej markowych rzeczy, nie wydając przy tym majątku. Warto przypomnieć, że akcja ta organizowana jest tylko dwa razy w roku, dlatego już dziś zapraszamy do warszawskich centrów Factory na świadome, promocyjne łowy – dodaje Kamila Błazik.
Tagi: