Jarmark to pomysł na promocję rodzimych produktów żywnościowych na warszawskim rynku. Blue City ofertę tę kieruje do osób poszukujących lokalnych, tradycyjnych oraz często unikatowych produktów. Pierwszy jarmark odbył się w Blue City w 2007 roku.
Jarmark Produktów Regionalnych gromadzi ok. 20 producentów żywności z różnych regionów Polski, a oferowane przez nich produkty w większości są certyfikowane i nagradzane przez organizacje wspierające polską tradycyjną żywność.
Większość wystawców uczestniczy w nim od co najmniej 10 lat, jak np. Gospodarstwo Rodzinne Gremza z Korycina, które oferuje sery i inne przetwory mleczne, Bacówka Na Wójciźnie z serami prosto spod Tatr, słynąca z regionalnej kuchni, a przede wszystkim piróga biłgorajskiego „Zagroda Roztocze”, produkujące sery Gospodarstwo Ekologiczne, czy rodzinna wędzarnia ryb Siudy.
W ostatnich latach dołączyli do nich również wystawcy z produktami z Węgier, Turcji, Włoch Grecji czy Azerbejdżanu.
Jarmark ma dużą grupę stałych bywalców, która poszerza się z miesiąca na miesiąc, co jest związane z modą na jedzenie zdrowych, lokalnych produktów. Klienci coraz częściej poszukują żywności bez polepszaczy smaku, a jeśli jeszcze wiadomo, kto za danym produktem stoi i jak go wytwarza - tym lepiej.
Na jarmarku w Blue City można kupić pieczywo, wędliny, nabiał, ryby wędzone, miody, ciasta, słodycze, gotowe dania, przetwory i wiele innych spożywczych produktów.