„Żyj wygodnie” – pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania marki Black Red White. Tym razem największa grupa meblarska w Polsce promuje szeroką ofertę mebli wypoczynkowych, dzięki którym każdy może stworzyć idealną przestrzeń relaksu.
Meble tapicerowane to jedna z największych kategorii produktowych na rynku meblarskim w Polsce. Według badań przeprowadzonych przez Kantar TNS, aż 49% Polaków planuje w 2018 roku kupić nowy mebel i będzie to komoda / szafka (27%), meble kuchenne (26%) lub właśnie meble tapicerowanie (22%). Wygodny mebel wypoczynkowy to bardzo istotny punkt w każdym domu. Sofa w salonie często staje się azylem, miejscem spotkań z rodziną i znajomymi lub po prostu miejscem do pracy czy relaksu.
W najnowszej kampanii marka Black Red White zachęca swoich klientów do relaksu i celebracji chwil spędzonych razem. Akcja spotu reklamowego (30’) toczy się w przestronnym salonie, w którym centralne miejsce zajmuje wygodny wypoczynek – sofa, fotele, a także legowisko dla psa. Sofa jest obiektem zainteresowania nie tylko pięcioosobowej rodziny, ale także domowego pupila – Barona, który również nie może oprzeć się jej wygodzie. Marka podkreśla w ten sposób, że strefa wypoczynku to wyjątkowa przestrzeń dla każdego. Miejsce, które łączy i pozwala wspólnie spędzać czas.