Turtle Entertainment to międzynarodowa organizacja zrzeszająca miłośników e-sportu na całym świecie. Polska filia opowiada za organizację szeregu eventów dla fanów gier komputerowych np. Intel Extreme Master. W tym roku do grona firm partnerskich rozgrywek ESL Pro Series dołączyły centra handlowe M1.
-
M1 jako pierwsze centra handlowe w Polsce przeprowadzą w swoich obiektach tak szeroko zakrojone wydarzenia dedykowane graczom komputerowym i entuzjastom e-sportu, których z roku na rok jest coraz więcej – komentuje Adrian Zawadzki, dyrektor ds. marketingu i PR Metro Properties Sp. z o.o.
W ósmym sezonie ESL Pro Series zmierzą się gracze League of Legends oraz Counter-Strike: Global Offensive. To obecnie najpopularniejsze gry e-sportowe w Polsce. EPS to Ekstraklasa Gier Komputerowych, w której zawodnicy walczą o nagrody pieniężne oraz tytuł Mistrza Polski.
-
W centrach handlowych M1 zostaną zorganizowane specjalne Strefy Kibica EPS. Podczas dwudniowych wydarzeń każdy będzie miał szansę wziąć udział w specjalnych turniejach w League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive, Pro Evolution Soccer 2014 oraz Dirt3 – mówi Adrian Kostrzębski, PR Manager ESL Polska.
Oprócz zmagań e-sportowych organizatorzy przygotują konkursy sceniczne z cennymi nagrodami oraz transmisje na żywo z rozgrywek EPS. Wstęp do wszystkich Stref Kibica jest bezpłatny. Podczas wielkiego finału ESL Pro Series, w centrum handlowym M1 Kraków, widzowie będą mieli możliwość zobaczenia w akcji najlepszych polskich zawodników.
Terminarz Stref Kibica EPS w centrach handlowych M1:
Pierwsza Strefa Kibica: 22 - 23 czerwca – M1 Czeladź
Druga Strefa Kibica: 28 – 29 czerwca– M1 Łódź
Wielki finał ESL Pro Series: 5 – 6 lipca – M1 Kraków
Wszystkie mecze rozgrywek ESL Pro Series będą transmitowane na antenie ESL.TV Polska. Sponsorem rozgrywek ESL Pro Series obok centrów handlowych M1 jest firma Intel. Rozgrywki dodatkowo wspierają Steelse-ries, NTT oraz RIOT.