Mobilne kupowanie w Factory Wrocław

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-04-12 | 15:00
Zakupy za pomocą telefonu stają się faktem. Dzięki specjalnym aplikacjom mieszkańcy Dolnego Śląska mogą zaoszczędzić podczas zakupów. Do tego namawia ich od 14 do 30 kwietnia centrum Factory Wrocław podczas akcji z mobilnymi i tradycyjnymi kuponami rabatowymi.
Będzie to możliwe podczas wielkiej akcji rabatowej organizowanej wspólnie z aplikacją mobilną Qpony.pl – Można znaleźć tam specjalne oferty i rabaty przygotowane przez nasze sklepy – mówi Joanna Sikora z działu marketingu Factory we Wrocławiu. – Dzięki temu będzie można zdecydować się na większe zakupy i wybór ciekawych rozwiązań, jakie marki proponują w swoich wiosennych kolekcjach. Wystarczy ściągnąć aplikację dostępną na wszystkie rodzaje smartfonów, aby móc skorzystać z promocji przygotowanych przez naszych najemców. Z myślą o miłośnikach tradycyjnych kuponów rabatowych przygotowaliśmy także drukowane książeczki z promocjami, które będzie można odebrać w Factory od 14 do 30 kwietnia oraz w najbardziej ruchliwych punktach Wrocławia, a także podczas zakupu biletów w Multikinie oraz Heliosie. W sumie przygotowano ponad 70 ofert z rabatami od cen outletowych. Wśród nich są m.in. adidas, Reserved , Venezia, Diverse, Coccodrillo, Mango, Reebok, House, Lancerto, Levi’s, Mohito, O’neill, Asics, Simple, Benetton, Triumph. Dzięki akcji będzie można zaoszczędzić nawet do 70% w porównaniu z ofertami w tradycyjnych galeriach handlowych.
To nie pierwsza akcja, którą wrocławskie Factory organizuje we współpracy z Qponami.pl W ten sposób największe centrum outletowe wpisuje się w trend mobilnych zakupów, na które także Wrocławianie decydują się coraz częściej. Na statystycznego Polaka przypada już średnio 1,7 urządzenia mobilnego. Dla przedstawicieli najmłodszego pokolenia smartfon, czy tablet stały się w zasadzie nieodłącznymi atrybutami życia. To właśnie te urządzenia, obok stacjonarnych komputerów, królują wśród miejsc, gdzie poszukujemy okazji, czy promocji. Jak pokazują badania, urządzenie mobilne towarzyszy dzisiaj przy co trzeciej decyzji zakupowej Polaków. – Nie lubimy przepłacać – dodaje Joanna Sikora. – Dlatego wybór smartfona jako towarzysza zakupów jest naturalny. Nie tylko dla najmłodszych klientów. Telefon jest dla sporej części naszych klientów naturalnym uzupełnieniem codziennych drobiazgów, takich jak klucze, karta kredytowa, czy zegarek. Jego wielofunkcyjność tak naprawdę sprawia, że każdy, kto chce kupować rozsądnie nie może obejść się bez niego.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-04-14 do 2016-04-30

Mobilne kupowanie w Factory Wrocław

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.