W ramach ogólnopolskiej kampanii Movember 24 listopada w Pasażu Łódzkim mężczyźni będą mogli skorzystać z bezpłatnych badań USG jąder i spotkać się ze specjalistami w dziedzinie męskiego zdrowia. Organizowane na wzór mammobusów dla pań stanowiska kampanii Movember dadzą możliwość sprawdzenia stanu zdrowia intymnego oraz skorzystania z porad w jaki sposób badać się samemu.
Badania USG będą przeprowadzane w formule „zapłać, ile zechcesz”, a wszystkie zebrane w ten sposób środki przekazane zostaną na realizację badań dla mężczyzn w całym kraju. Panowie, poza możliwością wykonania badania będą mogli również zadbać o swój wygląd dzięki pomocy profesjonalnych barberów.
Kampania Movember narodziła się w Australii w 2003 roku. W Polsce akcja jest organizowana od 2014 roku. Jej symbolem stało się zapuszczanie wąsów przez cały listopad. Mężczyźni zmianą swojego wizerunku chcą zwrócić uwagę na problemy, które dla wielu Panów nadal pozostają tematami tabu. Akcja Movember ma za zadanie uświadamiać mężczyzn jak ważna jest profilaktyka nowotworowa i jak istotne jest regularne badanie.
24 listopada zapraszamy wszystkich panów w wieku od 18 do 35 lat do naszego Centrum na bezpłatne badanie USG. Do badania nie trzeba specjalnych przygotowań. Wystarczy zjawić się w Pasażu Łódzkim między 09.30 a 14.00 lub między 15.00 a 19.00. Samo badanie trwa tylko 5 minut. Dla panów powyżej 35 roku życia organizatorzy wspólnie z Affidea Polska przygotowali vouchery uprawniające do znacznych zniżek na badania prostaty rezonansem magnetycznym. „Bardzo się cieszymy, że możemy uczestniczyć w tak ważnej społecznie akcji. W sierpniu tego roku w mammobusach przed naszym Centrum były wykonywane badania dla Pań. Teraz przyszedł czas na mężczyzn. Serdecznie zachęcamy mężczyzn do wzięcia udziału w badaniach” – mówi dyrektor CH Pasaż Łódzki Pani Anna Mrzewa.
Organizatorem akcji Movember w Polsce jest Fundacja Kapitan Światełko. W tym roku ambasadorami akcji stali się piłkarze ręczni ze wszystkich 14 klubów toczących zmagania w ramach PGNiG Superligi. Wsparcia kampanii Movember Polska udzielają ponownie Nationale-Nederlanden, Affidea Polska, Marco Sp. z o.o., Profimedical czy Klinika Nova, ale także nowi partnerzy: Bayer Polska, Zew for Men.