W ten nietypowy projekt zaangażowało się 30 sklepów oraz pracownicy centrum – ochroniarze, technicy, a nawet kierownictwo. W sumie prawie 100 osób wystąpiło w filmiku przypominającym teledysk, w którym występujące osoby tańczyły i udawały, że śpiewają tekst granej piosenki. W tym przypadku „śpiewano” do utworu zespołu Golec uOrkiestra, „Crazy is my life”, który został dostosowany do potrzeb lip duba osobiście przez sam zespół z Milówki.
W tym przypadku lip dub był o tyle wyjątkowym i trudnym projektem, gdyż był on po raz pierwszy w Polsce i jako jeden z pierwszych na świecie, realizowany przez pracowników centrum handlowego. I to w godzinach otwarcia.
–
Wszyscy najemcy znakomicie się przygotowali. Jedna osoba przebrała się za balon, ktoś inny za jajko niespodziankę. Mieliśmy bajkowy zespół rockowy, ktoś tańczył breakdance na stole, była też celebrytka z całą obstawą – mówi dyrektor CH 3 Stawy i pomysłodawczyni projektu, Agnieszka Nizio.
Pracownicy początkowo niepewni, później wczuli się w swoje role i świetnie się bawili.
–
Nawet jeśli wiązało się to z prawie 3-miesięcznymi przygotowaniami, godzinami pracy nad scenariuszem, wyborem piosenki i organizacją przebrań, warto było – dodaje Agnieszka Nizio.
Projekcja lip duba zostanie połączona z akcją na fanpage’u CH 3 Stawy. Każda osoba, która polubi profil katowickiej galerii i wstawi komentarz pod filmikiem otrzyma pamiątkowy kubek. Będzie można go odebrać w czasie projekcji.
Więcej niż kolejny dzień w pracy
Lip dub został już udostępniony na portalu youtube i fan page’u 3 Stawów na Facebooku. W ciągu kilku tygodni obejrzało go ponad 3000 osób.
–
Cały czas liczymy na więcej, choć na początku nie liczyliśmy na to, że nasz filmik podbije Internet. Chcieliśmy zrobić dla pracowników naszego centrum coś, co ich zintegruje, oderwie od codzienności i urozmaici dzień w pracy. Zdajemy sobie sprawę, że w naszym lip dubie są pewne niedociągnięcia, ale i tak możemy być zadowoleni. Wszyscy dobrze się bawili i o to chodziło – wyjaśnia Agnieszka Nizio.
Takie przedsięwzięcia nie tylko urozmaicają pracę, ale również pozytywnie wpływają na relacje służbowe i poprawiają komunikację.
–
Nasze relacje z najemcami jeszcze nigdy nie były tak dobre jak teraz – tłumaczy dyrektor CH 3 Stawy. -
Filmowanie lip duba poprzedziło kilka spotkań organizacyjnych, dziesiątki luźnych rozmów oraz trwająca cały dzień próba. Na koniec razem obejrzeliśmy efekt końcowy, który wszystkim bardzo przypadł do gustu. Całe to przedsięwzięcie bardzo korzystnie wpłynęło na stosunki między zarządcą centrum, najemcami oraz pracownikami – podsumowuje.
Pozytywny odbiór
Również klienci docenili starania centrum. Z zaciekawieniem przyglądali się ekipie filmowej i aktorom, robili zdjęcia i dopytywali o to, kiedy i gdzie będzie można obejrzeć finalną wersję. Lip dub pozwolił zmienić postrzeganie centrum przez klientów. Widzą oni, że centrum żyje, cały czas coś się w nim dzieje.
Właściciele sklepów zatroszczyli się o to, by w dniu filmowania, w pracy obecni byli nie tylko pracownicy uczestniczący w lip dubie, ale również dodatkowi, do obsługi klientów. Dzięki temu osoby chcące po prostu zrobić zakupy nie narzekały na utrudnienia.
Centrum Handlowe 3 Stawy zaprasza.
Zobacz więcej informacji o Centrum Handlowym 3 Stawy
Zobacz sklepy w Centrum Handlowym 3 Stawy
Tagi: