Adriana Lima dołącza do rodziny Puma

2018-11-09 | 09:00

Globalna marka sportowa Puma ma przyjemność ogłosić długoterminową współpracę ze światowej sławy supermodelką, Adrianą Limą. Zostaje ona nową ambasadorką produktów treningowych i będzie reprezentowała markę w globalnych kampaniach marketingowych.

Adriana Lima to fantastyczna mama, wzór do naśladowania dla milionów kobiet i prawdziwa twardzielka. Jeśli nigdy nie widzieliście jej podczas  ćwiczeń, tracicie bardzo wiele. Jak nieustannie pozostaje w formie, by stawać na wybiegach najważniejszych pokazów? Wszystko to zawdzięcza swoim bezwglednym i wymagającym treningom. Prosto z wybiegu na na siłownię, od najlepszych projektów do sportu - taka właśnie jest nowa ambasadorka marki Puma. 

Wspieranie, zachęcanie i wzmacnianie pewności siebie w kobietach zawsze było dla mnie ważne; to jeden z powodów dla których chciałam współpracować z Puma. Marka ta bardzo stara się w swoich działaniach zachęcać kobiety do bycia sobą i pokazuje im, że ciężką pracą można osiągnąć wszystko .Ludzie widzieli mnie już na wybiegach i na okładkach magazynów - dzięki współpracy z Puma, chce podzielić się ze wszystkimi moją przygodą z treningami oraz sposobami na prowadzenie zbalansowanego, zdrowego trybu życia

mówi Adriana Lima.

Puma zawsze widziała w kobietach ich siłę, wdzięk i pewność siebie. Jedną z najważniejszych wytycznych dla marki jest umacnianie kobiet poprzez dawanie im narzędzi do realizacji ich celów. Niezwykle ważne jest to by mogły mieć zaawansowane technologicznie produkty w połączeniu z modnym designem, które pomogą im pracować jeszcze ciężej by osiągać załozony cel. W końcu, aby być sobą należy przede wszystkim robić swoje.

Adriana jest niezwykle inspirującą, troskliwą i prawidziwą osobą. Jest ucieleśnieniem naszej idei treningowej i kobiecej siły, a jeśli śledzicie ją na Instagramie, to wiecie, że kocha sport, fitness a przede wszystkim boks. Jesteśmy bardzo podekscytowani, że staje się częścia naszej rodziny. Jest idealnym dopełnieniem naszego teamu kobiecych liderek, które osiągnęły wiele w swoich zawodach. Z pewnością pomoże nam inspirować miliony kobiet na całym świecie by wzięły swoje życie we własne ręce i nie bały się spełniać swoich marzeń

 - mówi Adam Petrick, Globalny Dyrektor Marki i Marketingu w Puma.

Tagi: Artykuły sportowe Puma Adriana Lima
Oceń artykuł:

Źródło: Puma

Zobacz także

Adriana Lima dołącza do rodziny Puma

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.