Dalia łączy siły z KOI Cosmetics, LaBizu i mimilulu w nowej kampanii

2019-05-23 | 11:00

Polska marka bielizny Dalia Lingerie od wielu sezonów umiejętnie wykorzystuje cross marketing. Wspólne konkursy czy akcje sprzedażowe niosą korzyści dla wszystkich stron współpracy, mających okazję przedstawić własną ofertę klientom partnera. Z okazji Dnia Matki Dalia łączy siły z aż trzema niekonkurencyjnymi markami: KOI Cosmetics, LaBizu i mimilulu, rozpoczynając kampanię nowego produktu w oparciu o storytelling i real-time marketing.

Partnerstwo w oparciu o podobieństwa
Dalia Lingerie dba o spójność przekazu. Polski producent od 25. lat tworzy elegancką bieliznę dla kobiet – niezależnie od kształtu, rozmiaru czy wieku. W swojej ofercie marka posiada bogaty wybór fasonów (również specjalistycznej bielizny sportowej czy biustonoszy z odpinanymi miseczkami, ułatwiającymi karmienie piersią), rozmiarów oraz estetyki produktu, a cała produkcja odbywa się w 100% w Polsce. Powyższe założenia stały się podstawą do nawiązania współpracy z KOI Cosmetics – polską marką kosmetyków do pielęgnacji młodej i dojrzałej skóry, LaBizu – lokalnym dystrybutorem zróżnicowanej estetycznie biżuterii oraz mimilulu – producentem stylowych T-shirtów dla przyszłych mam.

Storytelling i real-time marketing
Kontekst Dnia Matki odgrywa tu znaczącą rolę. Trudno o lepszy moment na promocję nowego biustonosza do karmienia. Korporacja Stylu, odpowiedzialna za działania marketingowe marki Dalia Lingerie starannie opracowała kampanię reklamową produktu, w ramach której zaplanowała szereg działań, m.in. konkurs z okazji Dnia Matki. Nagrody sponsorowane przez Dalię, KOI Cosmetics, LaBizu i mimilulu trafią do 6 zwycięzców - obecnych i przyszłych mam. Wydarzeniu towarzyszy cykl publikacji na portalu Dalii przedstawiających wielowymiarowy kontekst kampanii. Redakcja portalu rozmawia m.in. z założycielką marki mimilulu, popularną blogerką Shiny Syl, która niedawno sama została mamą oraz duetem mamy i córki - właścicielkami KOI Cosmetics.

Cross marketing i storytelling wspomagają sprzedaż stacjonarną
Oprócz konkursu i kontekstowych publikacji kampanię nowego produktu mają wspomóc także wspólne działania prosprzedażowe. Z okazji Dnia Matki wybrane salony Dalia Lingerie wzbogaci oferta koszulek dla przyszłych mam, a kampania promocyjna akcji odbędzie się częściowo w social mediach znanej blogerki, właścicielki mimilulu.

Przemyślana strategia marketingowa nie powinna dyskryminować żadnego kanału dystrybucji. W przypadku Dalii dostępność koszulek wyłącznie w sprzedaży stacjonarnej oraz zróżnicowanie rabatów w salonach i on-line skieruje ruch do punktów sprzedaży bez straty dla sklepu internetowego.

Tagi: Bielizna Dalia KOI Cosmetics LaBizu mimilulu
Oceń artykuł:

Źródło: Dalia

Zobacz także

Dalia łączy siły z KOI Cosmetics, LaBizu i mimilulu w nowej kampanii

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.