W lutym tego roku firma Monki uruchamia najnowszą kampanię dotyczącą odzieży dżinsowej, promującą nowe style i sposoby ich noszenia. W tym sezonie klasyczną białą koszulkę oraz dopasowane niebieskie dżinsy zastąpi kolorowa bluzka z organzy lub wyjątkowe denimowe detale. Inspirujące nowe spojrzenie na to, jak nosić dżins.
Najważniejsze elementy kolekcji to asymetryczna dżinsowa spódnica, którą można zakładać na dżinsy o prostych nogawkach, aby powrócić do stylu lat 90-tych. Odpowiednio dopasowane zestawy i kroje w stylu vintage doskonale komponują się z kobiecymi bluzkami. Nie należy zapomnieć o nowych odcieniach rdzawego brązu i naturalnego różu zarumienionych policzków, wyznaczających trendy na nadchodzący sezon wiosenny.
Od roku 2016 cała kolekcja dżinsowa marki jest produkowana w 100% z bawełny organicznej. A od roku 2018 bawełna wykorzystywana przez firmę Monki pochodzi w 100% ze zrównoważonej produkcji. Jest to zaledwie niewielki krok w kierunku wielkiego celu, jakim jest stosowanie począwszy od roku 2030 wyłącznie materiałów pochodzących z recyklingu lub innych zrównoważonych źródeł.
Kolekcja będzie dostępna w sklepach stacjonarnych i internetowych w połowie lutego.