W sezonie wiosna-lato 2020 twarzami marki odzieżowej Quiosque zostały Ewa Wachowicz i Paulina Krupińska – Karpiel - kobiety, które idealnie wpisują się w filozofię i hasło marki „jesteśmy różne, jesteśmy piękne”. Są przykładem tego, że piękna nie definiuje wiek, rozmiar czy kształt sylwetki. Drzemie ono w każdej kobiecie.
Wiosenno-letnia kolekcja Quiosque to połączenie kobiecości z ponadczasową klasyką. Znajdziemy tu modele, które idealnie eksponują kobiecą sylwetkę, podkreślając jej atuty. Romantyczne kwiaty i minimalistyczne, nowoczesne formy zawładną garderobą niejednej z nas. To afirmacja kobiecości, zarówno w kwestii fasonów, wzorów, jak i kolorystyki.
Quiosque, w myśl swego hasła, oferuje kolekcje dostosowane do różnych typów sylwetek. Klientki marki mogą wybierać w szerokiej gamie rozmiarów: od 36 do 46. Perfekcyjny krój ubrań, świetnie dobrane fasony, przemyślana paleta kolorów – to wszystko sprawia, że - obecna od ponad 25 lat na rynku - polska marka Quiosque, daje kobietom gwarancję świetnego wyglądu.
W letniej kolekcji Quiosque znajdziemy sporo naturalnych tkanin z przewagą lnu i bawełny – materiałów idealnych na ciepłe, upalne dni. Nie zabraknie gamy ożywczych kolorów pięknie podkreślających skórę muśniętą słońcem. Fanki zgaszonych barw także znajdą coś dla siebie. Projektanci zaskakują mnogością wzorów i fasonów – od minimalistycznych żakietów po romantyczne, długie sukienki.