Gatta przyszłości to silna i zmysłowa kobieta

2017-11-12 | 09:00

Czy można pokazać markę odzieżową nie pokazując produktu? A potem złamać wszelkie stereotypy myślenia o kobiecie? Gatta po raz pierwszy zaprezentowała produkt nie pokazując go i opowiedziała o kobiecie zrywając ze stereotypem.

We współczesnym świecie – marki, które nie rozumieją zmieniających się potrzeb konsumenta oraz produkty, które nie pozwalają doświadczać i nie wyzwalają emocji – przestają mieć znacznie.

- W wielu kategoriach zacierają się podziały na produkty kobiece i męskie, podobnie jak segmentacje wiekowe. Kobiety nie chcą małego samochodziku i różowej karty kredytowej, ale są otwarte na produkty, które wpływają na ich zmysły i emocje – powiedziała psycholog prof. Dominika Maison podczas panelu dyskusyjnego „O kobietach, psychologii i designie”, zorganizowanego przez markę Gatta w trakcie tegorocznej edycji Łódź Design Festival.

Z panelu wyłonił się nowy obraz kobiet, które dawno zerwały ze stereotypem słabej płci, ale wbrew pozorom nie mają zamiaru rezygnować ze swojej kobiecości i zmysłowości. Lubią swoją rodzinę i pracę. Nie chcą walczyć, ale lubią żyć, osiągać i doświadczać.

Gatta od lat tworzy dla takich kobiet. Produkty marki są funkcjonalne i komfortowe, ale nie tylko o to chodzi. Marka stara się, by konsument mógł jej doświadczyć w wielu wymiarach. Stąd na przykład produkty Gatta delikatnie pachną, a płukanie w specjalnym zmiękczającym płynie zapewniającym miły dotyk jest ważną częścią procesu produkcji.

Marka podobnie myśli też o komunikacji z klientem. Sensoryczny pawilon Gatta Intymnie pokazany podczas tegorocznej edycji Łódź Design Festival to intymny świat kobiet, gdzie gaśnie światło, ważny jest dotyk, zapach i dźwięk.

Marka Gatta jest już na tyle znana Polkom, że może sprzeciwić się stereotypom mówienia o kobietach i szufladkowaniu ich. Kobieta to istota silna, mądra i zmysłowa, i przez zmysły oraz emocje postanowiliśmy odpowiedzieć o marce tworząc z Jadzią Husarską-Sobiną, specjalny, wychodzący poza ramy tradycyjnego myślenia o komunikacji, pawilon sensualny

– mówi Anna Gołębicka, pomysłodawczyni projektu, odpowiedzialna za strategię marki Gatta.

Pawilon zbudowano z 5. stref – miękkiego aksamitu, delikatnego jedwabiu, elastycznej lycry, zmysłowej koronki oraz ekspresyjnych kropek. W takiej intymnej atmosferze rodzą się zmysły i powstaje damska bielizna.

Dowodem na to, że Gatta tak właśnie myśli i tak tworzy jest najnowsza kolekcja FOLLOW ME, której inspiracją były pełne temperamentu i świadome swojej seksualności włoskie ikony stylu. Modele z kolekcji obfitują w sensualne koronki, delikatne prześwity, kropki oraz przeplatające się zdobienia w postaci jedwabnych tasiemek. Takie połączenie to najlepszy sposób na podkreślenie kobiecych kształtów przy jednoczesnym utrzymaniu komfortu i wygody, który jest niezwykle ważny dla współczesnych kobiet.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Gatta

Gatta przyszłości to silna i zmysłowa kobieta

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.