Najnowsza współpraca H&M i platformy Netflix zaoowocowała kolekcją zainspirowaną kultowym serialem "Stranger Things". Trzeci sezon przeboju Netflixa będzie dostępny w Polsce już w lipcu, a limitowana kolekcja jest już do kupienia w H&M.
W nadchodzącym trzecim sezonie "Stranger Things" pojawią się nowe lokalizacje w fikcyjnym mieście Hawkins. Dzięki graficznym koszulkom i czołgom, szortom, kostiumom, strojom kąpielowym i szerokiej gamie akcesoriów przy basenie, kolekcja "Stranger Things" jest zarówno hołdem dla kultowych stylów serialu z lat 80., jak i leniwych letnich dni przy basenie. Zaprojektowane przez zespół H&M we współpracy z Netflix, sylwetki są nowoczesne. Dominują odcienie czerni, czerwieni i bieli obok różu fuksji i cyraneczki dla niektórych damskich ubrań. Niektóre fragmenty kolekcji będą widoczne w serialu, a logo "Stranger Things" pojawi się na różnych ubraniach i akcesoriach.
Do kolekcji dołączona jest kampania z udziałem Dacre Montgomery, który gra Billy Hargrove w "Stranger Things". Nakręcony przez Matta Jonesa spot, znanego brytyjskiego fotografa mody i reżysera, jest zabawnym przedstawieniem Upside Down.