Kampania marki Liu Jo – #Glamourizing wraca do gry!

2019-08-07 | 09:00

Tej jesieni Liu Jo powraca z hasłem #Glamourizing, pod którym kryje się opowieść o podróży jaką przeszła włoska marka by na dobre odnaleźć swoją unikatową tożsamość. Wybrany ponad rok temu koncept reklamowy, dający początek nowemu rozdziałowi w historii Liu Jo na dobre przylgnął do marki podkreślając jej ostateczny przekaz.

Kobiecość i styl glamour to kluczowe słowa w kampanii Liu Jo na sezon F/W 2019. Po raz kolejny zostały uwiecznione przez duet zdolnych fotografów mody Mert&Marcus, którzy jak nikt inny wiedzą jak przedstawić markę. Niekwestionowaną gwiazdą kampanii ponownie została Anna Ewers. Modelka doskonale odzwierciedla wartości przyświecające Liu Jo.

Ewolucja rozpoczęta w sezonie jesień-zima 2018 została w pełni osiągnięta! Dziś #Glamourizing to nie tylko koncepcja marki, ale cecha wyróżniająca Liu Jo na rynku mody, wpisująca się w jej DNA. Połączenie nowej identyfikacji wizualnej z kreatywnym i energicznym zespołem, dało początek świadomości myśli przewodniej marki, jaką jest lojalność wobec wieloletniej modowej tradycji.  

W tym sezonie, na planie, Anna Ewers ukazuje dwoistość kobiecej natury. Osoby, która wie, jak wyrazić swoją naturalność oraz styl glamour czyniące z nich jedyną w swoim rodzaju kobietę. Liu Jo od zawsze uosabiało te cechy, które w ciągu ostatnich trzech sezonów były promowane w kampanii marki pod znakiem #Glamourizing. W sesji na sezon jesień-zima 2019 szczególne miejsce zajęła natura w postaci jaskieru i orchidei. Niewielkich rozmiarów, eleganckie, harmonijne kwiaty emanują niewyczuwalną, ale jakże niezbędną zmysłowością, dodatkowo akcentując przekaz Liu Jo. Zarówno plan zdjęciowy jak i rośliny razem stworzyły perfekcyjny balans. Kontrast między lekkością, a seksapilem mistrzowsko odtwarza różne, ale uzupełniające się oblicza kobiecości, z glamour jako wspólnym mianownikiem.

Obraz denimowej kolekcji utrzymanej w kolorystyce bieli i czerni, jest najbardziej charyzmatycznym wyrazem współczesnej kobiecości. Przed obiektywem stanęła ta sama, niesamowita modelka. Tym razem ukazana w uroczym, finezyjnym wydaniu, ubrana jedynie w jeansy. Tutaj skupiono się jedynie na pracy ciała Anny Ewers. Zrezygnowano z dodatkowych elementów na rzecz grafiki. Kolaż z liści stanowiący obramowanie ujęcia, wzmocnił komunikat całej kampanii.

Tagi: Liu Jo Anna Ewers
Oceń artykuł:

Źródło: Liu Jo

Kampania marki Liu Jo – #Glamourizing wraca do gry!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.