Już od prawie pół wieku Hello Kitty® zajmuje ważne miejsce w pop kulturze. Kultowy kotek jest nie tylko jedną z najbardziej uroczych postaci na świecie, ale również ironiczną, nostalgiczną i zdecydowanie zabawną ikoną. Dlatego właśnie z okazji 45-ciolecia Hello Kitty, Levi’s® połączył siły z twórcami kotki Sanrio i razem stworzyli limitowaną kolekcję Levi’s® x Hello Kitty® dla kobiet i dziewczynek.
Zaprojektowana w duchu najnowszych trendów kolekcja zawiera t-shirty, topy, bluzy z kapturem i denim, a wszystko to opatrzone jest wizerunkami szalenie popularnej kotki z Japonii. Niektóre z kluczowych elementów garderoby to, np. Levi’s® Baggy Overalls, czyli ogrodniczki całe w princie Hello Kitty®, kurtka oversize Dad Trucker z naszywkami Helo Kitty® oraz bluza Unbasic Hoodie z logo batwing, na którym widnieje kotka i jej przyjaciele. Ponadto kolekcja wyróżnia się detalami, takimi jak grawerowane w Hello Kitty® nity.
Hello Kitty® i Levi’s® to dwie globalne marki lifestylowe, które wywarły niesamowity wpływ na kulturę i modę. Nasza limitowana kolekcja łączy ikoniczny wizerunek Hello Kitty® z niepowtarzalnym stylem Levi’s® i w rezultacie oferuje klientom bardzo uroczą wersję znanych klasyków. Jesteśmy podekscytowani na myśl o współpracy z Levi’s® nad tym interesującym projektem, który będzie stylową celebracją 45-ciolecia Hello Kitty®
- powiedziała Maureen Bergmuller, Sr. Vice President, Marketing and Brand Management, Sanrio Inc.
Kolekcja Levi’s® x Hello Kitty® jest już dostępna w sprzedaży.