Zrealizowana w Hong Kongu sesja Kazar Studio, kipi nieposkromioną energią wielkiego miasta, w którym mieszają się narodowości, języki, moda, sztuka, kuchnia… Kazar Studio to marka w pełni demokratyczna, otwarta na swojego odbiorcę, któremu nie narzuca światopoglądu zaś pozostawia w pełni prawo do decydowania o sobie, także w zakresie stylu i wizerunku. W DNA marki wpisane zostały takie wartości jak niezależność, liberalizm, różnorodność, kreatywność czy poczucie humoru. Znakomicie odnalazła się więc w tej przestrzeni.
Marka inna niż wszystkie
Marka Kazar Studio, której start miał miejsce w maju tego roku, od początku stawia na unikalny przekaz, a nadrzędną rolę w jej komunikacji odgrywają wyznawane przez nią wartości. Kazar Studio to marka w pełni demokratyczna, otwarta na swojego odbiorcę, któremu nie narzuca światopoglądu zaś pozostawia w pełni prawo do decydowania o sobie, także w zakresie stylu i wizerunku. W DNA marki wpisane zostały takie wartości jak niezależność, liberalizm, różnorodność, kreatywność czy poczucie humoru. Marka kontynuuje pozycjonowanie oraz przekaz w oparciu o hasło Look Alive, które w przestrzeni Hong Kong koncentruje się na jednostce i jej indywidualizmie w grupie oraz na jej tle.
Indywidualizm vs wspólnota
Najnowsza sesja zdjęciowa oraz formy video, zrealizowane na potrzeby promocji kolekcji jesień-zima 2019 wykonane zostały w Hong Kongu a zaangażowani do niej modele wyłonieni zostali na drodze tzw. street castingu. Nie są profesjonalnymi modelami, na co dzień zajmują się między innymi projektowaniem ubioru, fotografią, muzyką albo studiują finanse. Pochodzą też z różnych, często odległych części świata – z Singapuru, Stanów Zjednoczonych, Polski, Francji, Australii. Każdy z nich stanowi odrębną jednostkę, wraz ze swoim pochodzeniem, swoją historią, pasjami, przekonaniami, indywidualizmem. Każdy z nich tworzy własny mikroświat, a równocześnie razem tworzą nową wartość jaką jest wspólnota przyjaciół. Pokazani zostali w swoim naturalnym środowisku, jakim jest duże miasto, w swoich ubraniach, zaś buty, torebki czy inne dodatki i akcesoria wybierali sami według własnego gustu i stylu.
W zgodzie z charakterem marki, nic nie zostało im narzucone. Dzięki temu, udało się uchwycić na zdjęciach oraz w video charakterystyczną dla grupy przyjaciół energię, radość i poczucie humoru a także dystans względem siebie i świata.
Kolorowa, niezmiernie eklektyczna sesja zdjęciowa zrealizowana na tle miejskich przestrzeni, jest wyrazem uwielbienia dla pluralizmu świata, wielokulturowości a także wolności postrzeganej w kategorii indywidualnej oraz kolektywnej. Hong Kong został wybrany nieprzypadkowo. Miasto stanowi bowiem przestrzeń, w której zderzają się w niespotykanym nigdzie indziej stopniu różne nacje, kultury, kuchnia, języki, muzyka czy sztuka i które kipi nieposkromioną energią.
Kolekcja Jesień-Zima 2019 Kazar Studio
Na sezon jesienny Kazar Studio proponuje dużą różnorodność modeli, kolorów oraz motywów. Szczególnie wyróżniają się ćwiekowane botki czy modele z ozdobnymi, metalowymi okuciami, nawiązujące do stylistyki rockowej czy motocyklowej. Równie mocnym akcentem są lakierowane powierzchnie, a także wysokie sznurowania, które z jednej strony mogą stanowić drapieżny akcent w stylizacji, z drugiej zaś ultrakobiecy i subtelny. Zwierzęce printy wciąż pozostają w trendzie, zatem w kolekcji jesienno-zimowej nie mogło ich zabraknąć – tym razem królują w wydaniu matowym lub lekko lakierowanym. Kolorystyka kolekcji jest bogata. Obowiązkowa w każdym sezonie czerń występuje tym razem w wersji matowej, niby przyprószonej węglem a także mocnej i nasyconej w przypadku modeli lakierowanych. Z kolei biel bardzo dobrze odnajduje się zarówno na sneakersach jak i rockowych botkach. Najbardziej spektakularnie pod kątem kolorystyki prezentują się metaliczne, hologramowe, srebrne i złote modele, które sprawdzą się zarówno w stylizacjach minimalistycznych jako wybijający się na pierwszy plan akcent, jak i dopełnienie tych szalonych i wielobarwnych. W ofercie dla mężczyzn królują sneakersy, których Kazar Studio oferuje niezwykłą różnorodność. Zwolennicy klasycznej bieli i czerni odnajdą coś dla siebie, podobnie jak miłośnicy kolorów. Na nich czekają odcienie bardziej wyraziste – choćby przepiękny sydney blue, słoneczny żółty, energetyczny pomarańczowy czy odważny czerwony.
W ofercie Kazar Studio, w tym sezonie znalazły się także nowe kategorie produktów, takie jak bransoletki dla mężczyzn, akcesoria do włosów. Ciekawą opcją są plecaki z wyświetlaczami LED, na których właściciel może wyświetlać hasła i animacje dzięki specjalnej aplikacji. Jednocześnie, w stosunku do wiosenno-letniej kolekcji, więcej znaleźć można opcji klasycznych, także na wysokich obcasach, które zapewne ucieszą się fashionistki kochające bardziej eleganckie modele.
Kampania marketingowa komunikuje przede wszystkim emocje oraz styl życia a także produkty w nietypowych, oryginalnych ujęciach. Kazar Studio jest marką niezwykle fotogeniczną, kolorową, pełną życia i poczucia humoru.
Komunikacja obejmuje działania digitalowe, w social mediach oaz influencer marketing.