Kontynuując koncepcję Shared Moments, marka Mango podkreśla intymny charakter wspólnie spędzonych chwil oraz istotę relacji międzyludzkich.
W najnowszej kampanii na sezon SS20, Mango niezwykle silnie eksponuje znaczenie takich wartości, jak bliskość, zaufanie oraz przyjaźń. Zdjęcia i film, promujące letnią kolekcję marki, zostały zrealizowane przez brytyjską ikonę fotografii, Glena Luchforda, który w ciągu swojej trzydziestoletniej kariery w branży mody zasłynął już z wielu kultowych sesji.
Przed obiektywem wystąpiły między innymi Anna Ewers i Rebecca Leigh Longendyke, bohaterki poprzedniej kampanii Shared Moments, do których w tym sezonie dołączyli Vittoria Ceretti, Kit Butler i Hamid Onifade. Tym razem bohaterowie sesji wybrali się na wycieczkę do meksykańskich miast Valladolid i Mérida, będących scenerią dla ich wspólnych letnich przygód.
Kampania Shared Moments ma na celu umocnić koncepcję togetherness, która od dawna obecna jest w komunikacji marki. Mango z niezwykłą starannością podkreśliło w niej także ducha wspólnoty, ukazując intymność i naturalność wspólnych chwil, celebrując moment autentycznej zażyłości i autoekspresji.
Poczucie przynależności do wspólnoty, marka umocniła również poprzez inicjatywę Your choices make us, zaprezentowaną przez Mango w listopadzie. Kluczowe decyzje dotyczące kampanii oraz nowej kolekcji na sezon wiosna-lato 2020 zostały bowiem podjęte przez fanów marki na Instagramie. Pod hasłem „Look. Participate. Decide” zespół kreatywny Mango przedstawił pionierski projekt, w którym ponad 11 milionów obserwujących mogło wybrać ubrania zaprezentowane w kampanii oraz zabrać głos w decyzjach dotyczących podróży bohaterów sesji do Meksyku. Co więcej, fani mogli wybrać także niektóre z ubrań i akcesoriów z nowej kolekcji, które chcieliby zobaczyć w sklepach Mango. Marka oraz jej społeczność podzielają zainteresowanie modą, kulturą, stylem i sztuką, dlatego tworzenie wspólnych przestrzeni i nawiązywanie dialogu ma fundamentalne znaczenie we wszystkich aspektach komunikacji firmy. Na podstawie odpowiedzi obserwujących, Mango opublikowało na Instagramie przewodnik po Meksyku, obejmujący najważniejsze miejsca w regionie, a także galerie sztuki i muzea.
Odzież damska została uszyta z tkanin w 100% zrównoważonych, wśród których znajdziemy proekologiczną bawełnę oraz włókna pozyskane z recyklingu. Propozycje dla kobiet powstały w oparciu o inspirację stylem lat 70., dzięki czemu są wzorzyste i kolorowe, a dominującymi akcentami są kwieciste printy oraz delikatne, pastelowe odcienie. Do kluczowych modeli kolekcji możemy zaliczyć garnitury z dopasowaną kamizelką oraz lejące sukienki w letnim stylu. Akcesoria, takie jak sandały z paskami oraz torby, stylizowane na wzór koszyka dodadzą stylizacjom niezwykle modowego charakteru.
W odzieży męskiej główną rolę odgrywają jeansowe total looki oraz ubrania ze skóry, wśród których znajdziemy niebanalne propozycje koszul i kurtek. Basicowe wzory, takie jak paski czy czerń, idealnie sprawdzą się w połączeniu z neutralnymi odcieniami oraz białym denimem. Wśród akcesoriów z pewnością wyróżniają się espadryle oraz okulary przeciwsłoneczne, inspirowane stylem lat 70.