Nowa kampania Mango, inspirowana naturą i relacjami międzyludzkimi

2018-02-24 | 09:00

Mango prezentuje najnowszą wiosenno-letnią kampanię SS18, wykonaną przez fotografa Mario Sorrenti, która skupia się wokół intymności i zależności pomiędzy ludźmi. Anna Ewers, Amber Valetta oraz Noah Mills przekazują jednomyślnie ideę przynależności do grupy, która odzwierciedlona jest w ich zróżnicowanych charakterach  i osobowościach.

Portrety w sesji, wykonane w otoczeniu surowej natury, uwypuklają wizję włoskiego fotografa. Chciał on zwrócić uwagę na relację, jaka zachodzi pomiędzy przyrodą, modą i nowymi technologiami, co staje się coraz bardziej popularnym trendem.

W tym wymiarze marka stworzyła kampanię, angażującą środowiska social media oraz ich uczestników, jako osoby mające wpływ na stylizacje modelek. Ta inicjatywa ma łączyć ludzi, wyznających te same wartości, kreować przestrzeń komunikacji, podkreślając ich jedność, a zarazem tworząc relacje pomiędzy pasjonatami mody, aktualnych trendów i nowościami marki. Kluczowym elementem tego projektu jest idea #MangoGirls, gdzie użytkownicy z całego świata mogą dzielić się swoimi pomysłami i interpretacją projektów Mango.

Damska kolekcja składa się z delikatnej i zwiewnej garderoby, wykonanej z prześwitujących materiałów, przykuwającej uwagę swoją warstwowością. Dodatkowo marka wykorzystała motyw przeciwieństw, łącząc lekkie tkaniny z oversizowymi elementami, tworząc tym samym mocne, charakterystyczne stylizacje. Materiały, tekstury, printy w motywy liści oraz tłoczenia, połączone w palecie neutralnych barw, dały niepowtarzalną kompozycję ubrań inspirowanych naturą i elementami organicznymi.

Kolekcję dla mężczyzn charakteryzują asymetryczne kroje wyrażone w swobodnych i komfortowych stylizacjach z naturalnych, surowych materiałów, jak bawełna czy len. Wzory w paski i oryginalne printy w neutralnej kolorystyce nadają garderobie niewymuszonego luzu połączonego z artystycznym i ciepłym lookiem. Ubrania uzupełnia kolekcja skórzanych i teksturowanych akcesoriów, które stworzone zostały pod kątem ich praktycznego użycia i funkcjonalności.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Mango

Nowa kampania Mango, inspirowana naturą i relacjami międzyludzkimi

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.