Patrycja Cierocka-Szumichora razem z Dawidem Tomaszewskim ponownie spotkali się w pracowni na Kaszubach by stworzyć wspólnie kolekcję na sezon jesień-zima 2019. Ona – Dyrektor Kreatywna polskiej marki Patrizia Aryton, mama dwójki dzieci, zafascynowana Paryżem i modą, On – polski projektant z Berlina, zaintrygowany kobiecą sylwetką i nurtem Bahausu. Ta mieszanka inspiracji oraz zawodowych doświadczeń zaowocowała kluczową i ostatnią koprodukcją dla polskiego rynku mody.
Swoboda poruszania się, elegancja i komfort to najważniejsze cechy rewolucyjnego ruchu powstałego w latach 30, na które zwraca szczególną uwagę marka Patrizia Aryton. Geometria i czysta forma to główne cechy charakterystyczne dla Bauhasu, którego założeniem jest wykonanie estetycznego i funkcjonalnego produktu. Zauważalny chromatyczny racjonalizm w nurcie został doceniony i wykorzystywany w kolekcjach takich domów mody jak: Jil Sander, Balenciaga czy Marni.
Ubrania powinny być dostosowane do trybu życia człowieka – do czego przekonywali twórcy Bauhausu. Nie inaczej jest w nowej kolekcji Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski na sezon jesień-zima 2019. Przywiązująca dużą wagę do konstrukcji, Dyrektor Kreatywna razem z pełnym temperamentu projektantem stworzyli linię opartą na zasadzie artystycznego kontrastu. Ultrakobiece sukienki razem z dopasowanymi garniturami są kobiecym fundamentem garderoby w dopracowanych propozycjach polskiej marki. Eteryczne desenie widoczne na poszczególnych modelach są skutkiem zamiłowania do sztuki. Popielaty materiał został pokryty autorskim nadrukiem z granatowymi plamami z akcentem energicznej fuksji. Absolutnym hitem jest zestaw - elegancka marynarka ze spodniami w drobny deseń, który uznany jest przez duet projektantów za najlepszy z dotychczasowych kolekcji. Najważniejsza sylwetka linii to zjawiskowy płaszcz narzucony na niezwykły garnitur lub sukienkę. W efekcie powstaje sensual power look. Romantyczną propozycją jest spektakularna czarna sukienka z kwiatowymi nadrukami, którą można również potraktować jak kimono dzięki zapięciu materiału w talii.
To była niesamowita i twórcza przygoda, dzięki której oboje się dużo nauczyliśmy. Ta współpraca pozwoliła zaproponować naszym klientkom produkty powstałe z doświadczenia dwóch marek, dostarczając najwyższej jakości produkty od Patrizia Aryton
– podsumowała Patrycja Cierocka-Szumichora.
Dyrektor Kreatywna marki lubi twórcze współprace. W 2015 roku wystartowała z tworzoną we współpracy z zespołem projektowym linią Altro, w 2017 zadebiutowała Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski. Patrycja Cierocka nie zdradza jeszcze, jaka będzie kolejna współpraca, ale z pewnością okaże się miłym zaskoczeniem dla Klientek i fanów marki.
Finałowa kolekcja Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski będzie dostępna w salonach marki w całej Polsce na przełomie czerwca i lipca 2018.