W górzystej Szwajcarii, z dala od zgiełku i w otoczeniu zachwycającej swym pięknem przyrody, pewna kobieta wyrusza w sentymentalną podróż przez Alpy. Tak oto rozpoczyna się nowa kampania marki Triumph, promująca kolekcję na sezon jesień/zima 2018. W trakcie swojej drogi, bohaterka doświadcza zarówno spokoju płynącego z natury, jak i zimowych spotkań w gronie dawnych przyjaciół. Ta alpejska podróż, pełna nostalgii i zarazem radosnego oczekiwania na nowe czasy, znajduje odzwierciedlenie we wzorach, kolorach i fasonach całej kolekcji Triumph w najbliższym sezonie.
Sian Thomas, Global Head of Creative Design, powiedziała: „Podróż tej kobiety to droga do odkrycia własnego potencjału i kreatywności. Z jednej strony jest to czas na odpoczynek, refleksję oraz celebrowanie małych przyjemności, takich jak choćby poczucie komfortu i dotyk miękkiej tkaniny na skórze. Z drugiej strony jest to jednak ekscytujące korzystanie z możliwości i przesuwanie granic w erze nowych technologii. Oznacza to także eksperymentowanie z kolorami, technikami i stylami.
Przede wszystkim, obserwujemy powracającą modę na biustonosze typu balkonetka, podkreślające naturalnie zaokrąglone kształty. Ten unoszący i zaokrąglający biust fason nawiązuje do tradycji niemieckiego dirndl, stroju tyrolskiego wysmuklającego sylwetkę i eksponującego ponętny dekolt. Obok balkonetki, popularne są też lekkie biustonosze typu bralette, pozbawione usztywnień, wygodne i zachwycająco zmysłowe.
Powraca inspiracja gorsetem i przejawia się w takich detalach, jak optycznie wyszczuplające i modelujące sylwetkę szwy, ozdobne przeszycia czy efektowne koronki. W całej kolekcji pełno jest nawiązań do wyrafinowanej sztuki gorseciarstwa, jak choćby imponujących rozmiarów lamówki i naszycia, które są obecne zarówno w linii Homewear, jak i w typowo sportowych elementach kolekcji Triaction.
Lekkość to zdecydowanie istotna cecha wszystkich naszych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby używane przez nas tkaniny były nie tylko estetyczne i piękne dla oka, ale także wygodne i funkcjonalne, czyli dokładnie takie, jakich kobiety potrzebują w swoim codziennym życiu.
W kwestii zdobień, w tym sezonie jak mantrę powtarzamy dwa słowa: “Łącz i mieszaj’. Tradycyjne tkaniny ożywiane są nowymi, efektownymi zestawieniami. Mieszamy i łączymy różne techniki, takie jak haftowane koronki, nadruki metaliczne na koronce, haftowe zdobienia, tiule i mikrofibrę.
Wszystkie te trendy wzbogacone są mnogością barw i kolorów, wyrafinowanymi odcieniami brązu (mocha), gorzkiej czekolady i kandyzowanych kasztanów, w połączeniu ze słodkimi różowymi piankami i złocistą limonką (golden lime), jak i połyskującym złotem, intensywną czerwienią lub zgaszonym fioletem, dodającym luksusowego charakteru.”
Bogatą, sezonową ofertę Triumph uzupełnia bestsellerowa linia Amourette, w nowej, odmienionej wersji: pełen wdzięku Amourette Charm z kwiatowymi nadrukami, kultowy Amourette 300 prezentują się w tym sezonie w odświeżonych kolorach i fasonach.
Nowoczesna klasyka
Kultowy biustonosz Amourette 300 występuje w idealnie dopasowującej się do ciała, koronkowej wersji z fiszbinami, a także w wersji usztywnianej na fiszbinach, pokrytej w całości koronką, z uwodzicielskim dekoltem typu balkonetka. Stylizacji dopełniają majtki z wysokim stanem typu maxi lub kuszące majtki typu tai. Specjalna konstrukcja miseczek w eleganckim i ozdobnym modelu Amourette Charm zapewnia z kolei lekkość i właściwości oddychające, pięknie kształtuje biust bez dodawania objętości. Kwiatowy nadruk nadaje biustonoszowi pełen świeżości, modny wygląd.
Zmysłowa bielizna
Ta jesień stoi pod znakiem kobiecej, zmysłowej bielizny. Triumph oferuje zgodne z najnowszymi trendami, stylowe biustonosze typu bralette, świetnie dopasowane i funkcjonalne. Starannie wybrane kolory i style podkreślają ich kobiecy, subtelny charakter. Bestsellerowa seria Amourette Spotlight w odświeżonych kolorach to także jeden z gwarantowanych hitów na nowy sezon.