Converse głośno wchodzi w nowy sezon. Zainaugurowana w połowie lutego w Londynie kampania Rated One Star zgromadziła w jednym miejscu osobowości związane z muzyką i modą oraz miłośników streetwear`u z całego świata. W najnowszych One Starach można zobaczyć już nie tylko A$AP Nast., Yung Lean’a czy Mabel, ale także polską ekipę. Sprawdź kto do niej należy!
One Star sprzeciwia się konwencjom, zachęca by robić rzeczy po swojemu. Tak jak artyści, którzy, którzy razem z ekipą Converse zaprojektowali londyński One Star Hotel – miejsce, gdzie w połowie lutego miały premierę najnowsze kolekcje z linii One Star. Scenografia nawiązująca do najnowszych dropów One Star widoczna była nie tylko we wnętrzach nietypowego hotelu z „jedną gwiazdą”, ale także przy sesji zdjęciowej do wiosennego lookbooka Converse. Odważne kolory i unikalna scenografia podkreślają indywidualizm postaci i chęć wyłamywania się utartym definicjom.
Do polskiej kampanii zaproszono cztery osoby reprezentujące różne środowiska, odmienne aktywności, które jednak łączy to, co dla marki najważniejsze - wyrazista osobowość, unikalny styl i przeciwstawianie się schematom:
• Ewelina Gralak – uznana stylistka, współpracująca z magazynami modowymi i renomowanymi markami. Ewelina została zauważona i doceniona przez amerykańską redakcję Vogue jako postać, na którą warto zwrócić uwagę w 2018 roku!
• Young Igi – młody, zdolny i bardzo obiecujący raper, podbijający polską scenę.
• Włodi Włodarczyk - utalentowany grafik, barwna postać o nieograniczonej wyobraźni, z jego projektów skorzystało już wiele polskich firm.
• Marcin Grzenia - skater i influencer streetwearowy związany z grupą Hypetalk.