The Dumplings i Mary Komasa w najnowszej kampanii #doyou dla marki Puma

2018-07-28 | 09:00

Do You to przesłanie dla wszystkich silnych i niezależnych kobiet – których nie brakuje wśród nas. Do You to nie poddawanie się regułom i narzuconym normom. To znalezienie własnej drogi i robienie rzeczy dla siebie.

Każda z nas powinna znać i doceniać swoją wartość, bez względu na to jak jesteśmy postrzegane przez otoczenie – i właśnie dlatego PUMA rusza z kampanią zachęcającą kobiety do bycia sobą i robienia rzeczy dla siebie. Jako marka odpowiedzialna społecznie stawia sobie za zadanie rozprzestrzeniać kobiecą solidarność i siłę, motywując dziewczyny na całym świecie do podążania własną drogą, niezależnie od stawianych przed nimi przeszkód.

Kampania Do You skupiona jest wokół dwóch wyjątkowych ambasadorek - Mary Komasy oraz Justyny Święs z The Dumplings. Mary Komasa to jedna z najbardziej charyzmatycznych artystek na polskiej scenie muzycznej. Jest przekonana, że śpiewała zanim zaczęła mówić. Za tą drobną, tajemniczą blondynką o niebieskich oczach stoi mocny głos, który dociera i porusza najbardziej skrywane emocje słuchacza. Justyna Święs pomimo młodego wieku, uznawana jest za niezwykle dojrzałą artystkę. Wraz z Kubą Karasiem tworzą jeden z najbardziej znanych, polskich duetów muzycznych - The Dumplings.

Te dwie artystki, świadome swojej kobiecości, tym co robią wcielają w życie ideę #DoYou. Inspirują i zachęcają inne kobiety do znalezienia własnej drogi i kroczenia nią bez względu na to, jak postrzegane są przez innych. W ramach kampanii powstał wyjątkowy utwór nagrany przez The Dumplings i Mary Komasę. Mary po raz pierwszy, i jak podkreśla, ostatni, zaśpiewa w nim po polsku. Premiera teledysku oraz utworu odbędzie się 26 lipca.  

Ania Bielawska i Dominika Zatorska to kolejne postaci, które odgrywają niezwykle ważną rolę w całym projekcie. Bohaterki kampanii zostały wybrane ze względu na upór w dążeniu do postawionych sobie celów i odwagę w realizacji marzeń. Nie są to twarze z pierwszych stron gazet, ani influencerki z tysiącami followersów na Instagramie, ale prawdziwe dziewczyny, które każdego dnia robią rzeczy dla siebie.  

Ania to dziewiętnastoletnia modelka, którą mimo bardzo młodego wieku, ze względu na swój zawód bardzo szybko musiała nauczyć się samoakceptacji i asertywności. Dominika ma 17 lat i od 9 lat trenuje akrobatykę sportową. Kocha tę dyscyplinę  i jest wytrwała w tym co robi, pomimo, że wymaga to od niej wielu wyrzeczeń, a droga do miejsca, w którym obecnie się znajduje nie zawsze była prosta.

Dominika i Ania zostały także bohaterkami teledysku do utworu, który stał się swoistym manifestem wartości, które marka propaguje w kampanii #DoYou. Historia klipu toczy się wokół dwóch sióstr  które w różnych sytuacjach w ciągu dnia wspierają się nawzajem w realizacji swoich celów. Do You w tej narracji pokazane jest także jako motto wspierających się kobiet, walczących o swoje miejsce w świecie.

Reżyserem teledysku jest Piotr Matejkowski znany z takich teledysków jak: Uliczne Legendy- Vienia i Kosiego z JWP czy Flary, polskiej hip-hopowej grupy muzycznej Pro8l3m. Za zdjęcia odpowiedzialny jest Mikołaj Syguda, który znany jest ze współpracy z  artystami takimi jak Rasmentalism, Rebeka oraz Flirtini.

Autorem zdjęć do kampanii jest Paweł Fabjański, a sama sesja odbywała się w klimatycznej przestrzeni sportowej szatni, która pełni w tym przypadku symboliczną rolę miejsca spotkań ambasadorek i bohaterek kampanii.

Dodatkowym elementem kampanii Do You w Polsce jest specjalnie zaprojektowany t-shirt, na którym widnieje hasło Do You, odwrócone lustrzanie, tak by jego przesłanie można było odczytać jedynie patrząc na siebie w lustrze. Jest to podkreśleniem odwagi i niezależności, których Puma chce dodać kobietom na całym świecie. Wyjątkową typografię nadruku zaprojektowała projektantka graficzna Zuzanna Rogatty.

Twarzą międzynarodowej kampanii DoYou marki Puma jest aktorka, modelka i aktywistka Cara Delevingne. Zaangażowana w walkę o prawa kobiet, od lat wspiera też inicjatywy mające na celu wyrównanie ich szans na całym świecie.

Tagi: Puma Artykuły sportowe
Oceń artykuł:

Źródło: Puma

The Dumplings i Mary Komasa w najnowszej kampanii #doyou dla marki Puma

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.