Główną scenerią najnowszej kolekcji dziecięcej od Mango były inspirujące krajobrazy Południowej Afryki. Nowa kampania Mango Kids na wiosnę-lato 2020, zatytułowana Under the Sun, podkreśla nowoczesną i praktyczną funkcję dziecięcej linii odzieżowej, akcentując jej dynamiczny, radosny i marzycielski charakter.
W kampanii SS20 młodzi podróżnicy wyruszają na road trip po dzikich ostępach Południowej Afryki. Podczas tej niezwykłej przygody na łonie natury, od rana do nocy odkrywają cudy przyrody.
Kolekcję cechuje bogate wykorzystanie koloru khaki oraz popularnego wzoru moro jako synonimów przygody dla największych śmiałków. Dla dziecięcych nonkonformistów przygotowano gamę ubrań w rockowym stylu, w której dominują metaliczne i ciemne barwy.
Letnie koszulki, spódnice i kombinezony ozdobiono charakterystycznymi wzorami, nawiązującymi do tropikalnego klimatu. Projekty denimowe stanowią z kolei silnie miejski akcent kolekcji. Paski i kwiaty w jednolitych kolorach są głównymi wzorami na sukienkach, kombinezonach i koszulach, które współtworzą wygodne i bardzo stylowe looki.