Answear.com startuje z nową wiosenną kampanią – rusz w podróż po świecie trendów, stylów, modowych okazji i marzeń, które dopiero się spełnią. Znajdź własną, niepowtarzalną odpowiedź – bo przecież We Are The Answear!
Nieważne, co lubisz robić w wolnym czasie, ile masz lat, gdzie pracujesz, jaki jest Twój styl i poglądy – jeśli tylko potrzebujesz podkreślić swoją osobowość, Answear.com przychodzi Ci z pomocą, bo przecież We Are The Answear. Marka szanuje Twoje wszystkie wybory, docenia Twoją oryginalność i zawsze wspiera Cię niezależnie od tego, czy wolisz nosić trampki, czy szpilki, jeansy czy garnitur, sukienkę czy spodnie… W środku miasta, na plaży, w szczerym polu – zawsze i wszędzie jest dostępna dla Ciebie. Nie rozkazuje, nie narzuca, nie wpisuje w określone schematy – tylko od Ciebie zależy, jaką odpowiedź wybierzesz. Czy rzucisz się w wir trendów? Czy jednak postawisz na klasykę? Zaspokoisz głód przygody? A może wcielisz się w poszukiwacza modnych skarbów?
Kilkutygodniową kampanię Answear.com zaczyna od klasyki: trencze, proste T-shirty oraz ramoneski nie tylko dla niej, ale także dla niego, przydadzą się początkiem wiosny. Później marka wyrusza w poszukiwaniu skarbów, które spróbuje upchnąć do modnej torebki. Marzysz o podróży w czasie? Przenieś się do przyszłości, w której rządzi streetwear. Sneakersy, denim, sportowe sukienki i ubrania oversize pokochają ludzie w każdym wieku, bo Answear.com jest odpowiedzą na potrzeby zarówno tych młodszych, jak i starszych. Mini czy maxi? Na to pytanie już odpowiedź musisz znaleźć sama wśród setek sukienek, spódnic i wzorzystych bluzek.
A kiedy nadejdą czasy festiwali, poczujesz dzikość serca – wskakuj w szorty, kowbojki i krótki top, a potem ruszaj na wyprawę swojego życia (oczywiście w gronie przyjaciół). A może w międzyczasie wskoczysz do miejskiej dżungli, w której królują zwierzęce printy? W czasie kampanii Answear.com udowodni Ci także, że marki premium są warte Twojej uwagi. Zobaczysz to zresztą czarno na białym w spocie. Pomimo tylu wrażeń nadal jesteś głodna przygody? Marka nie dziwi się i podsuwa modowy trik – w imprezowej sukience zawojujesz każde party. A wraz z nadejściem lata udowodni Ci, że najlepiej jest pod słońcem – zresztą, w designerskim kostiumie kąpielowym i plażowych dodatkach nie wypada się chować w cieniu. Answear.com pomoże Ci też rozszyfrować kod koloru i wspólnie znajdzie dla Ciebie najlepsze modne zestawy.
Nowej kampanii przyświeca hasło "We Are The Answear", które oznacza odpowiedź na różne potrzeby klientów dotyczące ich wizerunku i stylu bycia. Jeśli potrzebują poprawić swój nastrój, zmienić styl, wyróżnić się w tłumie, podkreślić swoją wyjątkowość, marka im to umożliwia, jednocześnie zostawiając spore pole do wyrażania własnej indywidualności. Różnorodność oferty, dostęp do aktualnych trendów, klasyki, tkaniny naturalne, ubrania i akcesoria na różne okazje – każdy może wybierać, co tylko zechce, aby jak najlepiej pokazać siebie.
Kampanii na SS19 towarzyszy spot, którego reżyserem jest Bart Pogoda – jeden z najpopularniejszych twórców wideo w Polsce. Stylizacje użyte w spocie opracował stylista Michał Kuś – prezentują one topowe trendy tego sezonu, m.in. zwierzęcy print, kolorowe garnitury, kwiaty, inspiracje latami 80. i 90. Za realizację kampanii odpowiada agencja Warsaw Creatives.