Globalna marka sportowa PUMA rozbudza na nowo ideę #squadgoals razem ze światowej sławy brytyjską projektantką – Sophią Webster, w sam raz na nadejście wiosny. Urządzając przyjęcie w stylu „Princess PUMA”, kolekcja to święto blasku cekinów, ręcznie wykonanych printów czy mieniących się, metalicznych detail.
Marka obuwia oraz akcesoriów założona w 2012 roku przez Sophię Webster urosła do rangii artystycznego fenomenu. Popularność zyskała dzięki kreatywnym formom i wyrazistej kolorystyce. Baśniowa estetyka projektantki pozwoliła na stworzenie kolekcji pełnej pastelowych odcieni, różnorodnych wzorów z efektem ombre, a także brokatowych printów cyfrowych.
PUMA X Sophia Webster składa się z dwóch dropów. Pierwszy jest połączeniem charakterystycznego stylu artystki z dobrze znanymi modelami butów PUMA, takich jak Suede i Basket czy platfomy i uwielbiane klapki w błyszcącym wydaniu. Linię butów dopełni zupełnie nowy Muse Echo z ażurowym zdobieniem i brokatem. Nie można zapomnieć o kobiecej linii ubrań, w której znajdują się kurtki, koszulki, spódnica tutu, legginsy, spodnie i topy. Warstwy falbanek, zaznaczona talia, a także wykorzystanie miękkich materiałów nawiązują do głównego tematu kolekcji – księżniczek.
W drugiej odsłonie dominować będzie mocniejsza paleta kolorów oraz letnie, owocowe motywy. Grafiki inspirowane smoczym owocem i kiwi będą dodatkiem do zaawansowanej, oddychającej odzieży sportowej, podczas gdy na butach pojawią się arbuzowe printy i kolorowa gumowa podeszwa. Słodki i jednocześnie funkcjonalny look z ultrawygodnych materiałów.
Pierwszy drop kolekcji PUMA x Sophia Webster pojawiła się 17 marca w sklepach, na PUMA.com oraz w wybranych sklepach seakersowych. Kolejny, letni drop ukaże się już 12 maja 2018.