Wiosenna kampania Ochnik inspirowana podróżami to świetny dowód na to, że polska marka, znana przede wszystkim z odzieży i galanterii skórzanej, idealnie przygotowała się do nowego sezonu. Projektanci Ochnika po raz kolejny stworzyli harmonijną kolekcję, w której prym wiedzie już nie tylko skóra.
Oryginalne stylizacje, inspirowane najnowszymi trendami, stworzone zostały w całości w oparciu o asortyment marki. Wśród najnowszych propozycji Ochnika nie zabrakło wyrazistych, wiosennych kolorów, oryginalnych fasonów i ponadczasowych odwołań do klasyki.
Zdjęcia do wiosennej kampanii zrealizowano na terenie prywatnego lotniska pod Warszawą, w otoczeniu pięknych, sportowych samolotów. Do udziału w sesji ponownie zaproszono modeli i modelki w różnym wieku, dzięki czemu zręcznie podkreślono wielopokoleniowy charakter kolekcji. Wykonanie lookbooków oraz zdjęć wizerunkowych powierzono uznanej fotograf Aldonie Karczmarczyk. Produkcją sesji zajęła się agencja Van Dorsen Artists.